Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אמא שלי נוסעת החודש לארה"ב וחשבתי להביא קומפוננט ופאנל.

מבחינת הפאנל אני לא מחפש אלפיין או קלריון אלא משהו עם תצוגות כמו פיוניר או קנווד.לגבי הפאנל כבר החלטתי מה אני יביא.

נשאר לי 200 דולר בשביל הקומפוננט(אפשר למתוח את זה קצת).אני שומע בעיקר ראפ והיפ הופ אבל אני עדיין מחפש שיהיה איכותי ולא רק עוצמה.

בהמשך יגיע גם מונו וסאב(מונו כנראה של היפוניקס וסאב הסרווין ווגה VMAX החדש).

איזה קומפוננטים אתם ממליצים לי?בגלל שאמא שלי תהיה בניו יורק ראיתי את האתר הזה שהחנות שלו היא בניו יורק אז היא תלך לשם... http://www.etronics.com/ וגם המחירים לא רעים בכלל.

בנתיים חשבתי משם על הפיניקס גולד קסנון...מישהו שמע אותו?אם אפשר חוות דעת זה יהיה מצוין.

בנוסף אם יש המלצות אחרות מהאתר הזה(או חנות אחרת שאתם יודעים שממוקמת בניו יורק)...תודה על העזרה.

פורסם

עם איזה מגבר אתה תפעיל את הקומפוננטים?

 

כל הביקורות שראיתי על הקסנון היו מעולות, אבל זה בט שדורש דיי הרבה כוח ככה שהגברה נאותה זה דבר חשוב.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

כיום יש לי מגבר של לנזר HTG424 והוא יעבוד רק עליהם

אבל כנראה שאני יביא מגבר אחר בהזדמנות...גם מחו"ל(על איזה אתה ממליץ?-למרות שיקח עוד זמן ואז אני ישאל פה לגבי המגבר).

אני גם רק מתחיל עכשיו לאסוף את הדברים...אני מחליף אוטו בקרוב(אודי A3 או משהו דומה) ואני ישים שם הכל...אז אני רק אוסף ואני יתקין הכל ביחד(זה יכול לקחת אפילו שנה)

פורסם

קראתי הרבה ביקורות עליהם בכמה פורומים בארה"ב.

נחשב סט תקציבי מעולה! וזה עוד היה כשהוא עלה 150-170 דולר היום כשהוא הרבה יותר קרוב ל100 זה ממש בלי לחשוב.

 

במקרה הכי גרוע אתה מוכר בארץ בלי הפסד אפילו.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני הייתי בניו יורק בחופש הגדול וגם קניתי שם מגבר וקונפוננט

אני ממליץ מאוד לקחת רכבת תחתית לרחוב CANAL מכיוון rockfeller center

יש שם מלא חנויות אודיו אבל באמת יש שם כל דבר שרק תרצה עם מחירים ברצפה

שהיא תרד מהרכבת היא תראה שם רשת חנויות ממש כל חנות אחת מול השניה בשם שקוראים להם "CANAL AUDIO"

וזה גם ממש קרוב לצ'ינה טאון.

 

אני זוכר קניתי שם מהחנות הריאשונה ממישהו בשם סנצ'ז שדיבר עברית חחח איזה מצחיק היה איתו.

 

אני באמת ממליץ בחום לקנות שם ממש עזרו לי לבחור.

פורסם

העניין הוא שאמא שלי נוסעת והיא לא יודעת מה לקנות ומה טוב ומה לא...יש להם איזה אתר או משהו?

מה אתה קנית משם וכמה עלה?

פורסם

אין להם אתר אבל יש שם איזה 4 חנויות כל אחת עם מחסן

ומה שאין לאחד הוא הולך לוקח מהשני

קניתי אצלם מגבר רוקפורד 3002 שעלה משהו כמו 190$

וקומפוננט של פולק אודיו db6500 שעלה בסביבות 150$

מחירים בערבון מוגבל כי אין לי קבלות ממש לידי זה רק מזיכרון

 

אם היית נכנס לאחת החנויות ממש חלום של כל אודיופיל.

 

תגיד לאמא שלך שתקח את הרכבת התחתית מכיוון תחנת רוקפלר לרחוב CANAL שהיא תרד מהרכבת ותעלה למעלה היא תראה את החנויות... קרובות מאוד לצ'יינה טאון אפשר להגיד שממש לפני צ'יינה טאון דקה או שתיים.

פורסם

תודה אחי בכל מקרה...מישהו מכיר עוד חנות בניו יורק?

יש מישהו ששמע את הקומפוננט(הקסנון)?

ואם יש המלצות לקומפוננט אחר אז אני ישמח לשמוע...תודה.

*חשבתי על הרוקפורד T1 או הFNQ מה דעתכם?הוא עולה כ200 דולר

פורסם

ציוויון סאונד שונה ליחלוטין מהקסנון.

הרוקפורדים מציגים סאונד יותר מתכתי ולעומת הקסנון שמצוייד בטויטר משי.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

ועל מה אתה ממליץ מבין השניים?אני שומע בעיקר ראפ והיפ הופ וגם ישראלי...אבל מחפש איכות(כי משניהם אני מאמין שתהיה עוצמה)

פורסם

יש לי דוטק מקדימה ופולס מאחורה באוטו...אהבתי את הדוטק הרבה יותר מהפולס ואני מצפה להרבה יותר מהקומפוננט הבא שיהיה...מבחינת האיכות הם סבבה(אפשר קצת יותר)ומבחינת העוצמה הם לא מה שאני מחפש...יהיה לי סאב חזק אז אני צריך גם קומפוננט חזק(קורה הרבה פעמים שאני מגביר והם כבר מתעוותים וזה עדיין לא מספיק לי)

×
×
  • תוכן חדש...