Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

נורה אדומה ERG בלוח מחוונים דולקת !

 

מה זה יכול להיות , הכל החל לאחר בדיקת תפקודי הלוח ע"י חשמלאי עקב בעיה אחרת .

 

הנורה דולקת רק בעת הדלקת אורות , כל האורות באוטו דולקים .

 

לצערי אין לי ספר רכב מדובר ב וולוו 740 שנת 1986 .

 

אודה לכם על הסבר

 

יואב .

פורסם

אולי EGR ? למרות שאני לא בטוח שיש נורית לזה.

ולמה אתה לא שואל את החשמלאי שטיפל , מה קרה ומה השתנה?

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
סרג'ו קונסטנזה -מותק על GOOGLE שמעת?

שמעתי חיפשתי ספר , המחיר בשמים נחכה לזכיה בלוטו ונקנה .

 

בינתיים צריך אינפורמציה .

פורסם
אולי EGR ? למרות שאני לא בטוח שיש נורית לזה.

ולמה אתה לא שואל את החשמלאי שטיפל , מה קרה ומה השתנה?

דני

E G R ! !

פורסם

הנורה מעידה על תקלה בחיישן/שסתום EGR, אך ממה שאתה מתאר החשמלאי כנראה קיצר את נורת ה-EGR עם משהו אחר.

 

אגב תפקיד ה-EGR ( Exhaust Gas Recirculation) הוא למחזר את גזי הפליטה לתוך תא השריפה ובכך לעלות את טמפרטורת האוויר בתוך תאי השריפה דבר המגביר את יעילות המנוע. "על הדרך" רמת זהום האוויר של הרכב יורדת גם היא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בוקר טוב

 

1.אכן יתכן תקלה שהשמלאי ביצע,

2.עם זאת מאוד יתכן תקלת ב EGR

3.למרות כל זאת יש לקחת בחשבון שיתכן ויצרן המכונית בסימון EGR מתכוון לתקלה במע'

מניעת זיהום אוויר ולאו דווקא שסתום הEGR עצמו.

דוגמה:

כך למשל בוולוו חדשים יותר ,נורית ביקורת של כביכול חיישן חמצן (האות למבדה)

מסמלת תקלה במערכת מניעת זיהום אוויר ולאו דווקא תקלה בחיישן עצמו!!!

כלומר התקלה יכולה להיות בניהול המנוע ואחד החיישנים על אף שדולקת נורית הלמבדה..

יום טוב לכולם ושבת שלום

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

האם יתכן שיש גם בעיה ביניקת אויר ממסנן סתום ?

 

תודה ! ! !

על היעוץ העיניני עד כה, אבדוק ואשוב אליכם לעדכון .

 

יואב

פורסם

חברים יקרים

 

תודה רבה על היעוץ ! מבדיקתי גיליתי נזילת שמן ממכסה שסתומים,

 

הרכב עבר לאחרונה( 3 חודשים ) החלפת ראש מנוע ,במוסך מרכזי איזורי

 

הוחלף אטם מכסה שסתומים ,בוצע חיזוק לאחר שיפוץ כנדרש .

 

לאחר שיחה קצרה עם המוסך הסכימו להחליף אטם מכסה שסתומים על חשבונם .

 

יש המוסיפים לאטם מכסה השסתומים RTV בסגירה , האם ממולץ לדעתכם ?

 

יואב .

פורסם

מה הקשר בין נזילת השמן ממכסה השסתומים לנורת הEGR ?

 

וולוו 740 שנת 86 ביבוא הסדיר לישראל לא היתה קיימת מערכת ה EGR כלל,(מאחר ואינה מחויבת בארץ) כלומר שבמידה וה740 שלך לא הגיע לארץ ביבוא אישי אז איןלך מע' EGR כלל ברכב.

זאת אומרת שכנראה שהחשמלאי שהתעסק לך בלוח השעונים כנראה קיצר שם משהוא שגורם למנורה לדלוק.

גש לאותו חשמלאי או למישהו אחר שבאמת מבין בוולוו שיבדוק מה קרה אצלך ברכב.

 

בברכה

סימל יעקב

מנהל מוסך מומחה וולוו.

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

פורסם
מה הקשר בין נזילת השמן ממכסה השסתומים לנורת הEGR ?

 

בברכה

סימל יעקב

מנהל מוסך מומחה וולוו.

ליעקב

אתה צודק אין קשר , הוצע לי לבדוק מה השתנה בתפקודי הרכב , עשיתי זאת והתגלתה הנזילה ,

צר לי שלא הבהרתי את עצמי .

מאחר ואני רואה שאתה מומחה לוולוו אולי תוכל לעדכן אותי איזו מערכת דלק יש אצלי באוטו ?

קרבורטור או הזרקת דלק ?

תודה יואב .

פורסם

ה-740 היא שנת 86 עם מנוע 2000 = קרבורטור.

 

מנוע ה-2000 הגיע מוזרק ומחוזק רק ב-1988.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ה-740 היא שנת 86 עם מנוע 2000 = קרבורטור.

 

מנוע ה-2000 הגיע מוזרק ומחוזק רק ב-1988.

צבי

 

תודה על האינפורמציה .

 

יואב.

פורסם

וולוו 740 שנת 86 יכולה להיות גם וגם.

 

כלומר יש אפשרות להזרקה ויש אפשרות לקרבורטור.

תראה בדגם המנוע ברישיון הרכב, ותדע לפענח את השאלה .

לארץ הגיעו 740 עם 4 דגמים של מנועים ביבוא סדיר והם ללא מע' למניעת זיהום אויר מדגם EGR.

המנועים הם.

מנוע B200K = למנוע בנפח 1986 סמ"ק קרבורטור

מנוע B230K = למנוע בנפח 1986 סמ"ק קרבורטור

מנוע B200E = למנוע בנפח 1986 סמ"ק מוזרק במע' הזרקה מדגם K ג'טרוניק

מנוע B230E = למנוע בנפח 2316 סמ"ק מוזרק במע' הזרקה מדגם K ג'טרוניק

 

ביבוא אישי יתכנו דגמים נוספים של מנועים עם מע' EGR .

 

בשנים אלה עוד לא היה ברור ליבואן בארץ מה כדאי לייבא לארץ.

 

מקווה שעזרתי

יעקב סימל

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

×
×
  • תוכן חדש...