Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.צ'יפ של אפסולוט- מעלה גדישה ל 1.1 1.2 באר - מעלה הספק מ 150 כח סוס ל - 192 כח סוס.. מתאים רק לגולף GTI שנת 99-2000-2001-2002

!

 

2. שסתום פריקה פורג' 007, פורק פנימי הכי טוב לוואגים מוגדשים smiley1.gif

היה מורכב 3 חודשים - 650 שקל

 

forge_007dv_fadd.jpg

 

 

 

3. נמכר

 

4. קיט יניקה של פילטר אוויר לטמבון.. פילטר של סימוטה

 

בנייה של גיא סרדין! כולל הצנרת וחיבור מסיליקון

 

מותאם לגולף GTI או לכל שאר מנועי 1.8T... או למה שתבחרו smiley36.gif

 

מחיר 950 שקל

 

זה הקיט על האוטו שלי- הפילטר ממוקם למטה למטה, היכן שיש כניסת אוויר

 

http://img5.imageshack.us/img5/7034/dsc057144on.jpg

 

http://img5.imageshack.us/img5/8329/dsc057166xu.jpg

 

5. נמכר

 

 

6. .פלאגים של NGK מותאים במיוחד לגולף GTI דור 4

ישבו בדיוק חודש על האוטו .. עד התאונה :neutral:

יש קבלות ויש אחריות כמובן!

הדגם שלהם

PFR6Q - NGK LASER PLATINUM PREMIUM

http://www.fastaudi.net/a4/library/mini/spark5.jpg

 

עלו 490 - המחיר שלי 400 כולל התקנה וכולל אחריות וקבלות...

 

 

7.פאנל של פיוניר 760 פרימייר MP3 כולל שלט הגה - 1050 ש"ח

 

 

מגבר של רוקפורד P4004 -

 

4 ערוצים

 

1150 ש"ח

 

 

סאב של רוקפורד 150W RMS -כולל תיבה מקורית! 700 ש"ח

 

רמקולים של פיוניר 6X9 -

 

200 שקל

 

זה הסאב והרמקולים

 

http://img5.imageshack.us/img5/8536/dsc057300pm.jpg

 

לכל השואלים , אני מרמת גן

 

 

 

טלפון מס' 0528455550

 

אלעד

 

 

_________________________

 

השסתום פריקה

 

המגבר של רוקפורד

 

והסאב של רוקפורד נמכרו..

 

נשאר הצ'יפ של אפסולוט

 

הפלאגים

 

ההד יוניט של פיוניר 760 פרימייר

 

והקיט יניקה :-) אה וגם הרמקולים 6X9 של פיוניר

Greddy Type S - טעם החיים 8)

×
×
  • תוכן חדש...