Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעת מחיר למערכת עם החלקים האלה:



 

קומפוננט: DLS PS5

אחוריים: KICKER DS693

מגבר: DUVAL NOVA 1200W

רדיו דיסק: KENWOOD KDC-MP528

 

רציתי לדעת אם המערכת שווה את המחיר שהציעו לי עליה (בסביבות 4000 ש"ח כולל הכל), והאם הרכיבים האלה מוכרים בכלל, כי בחיפוש באינטרנט לא מצאתי כל כך הרבה מידע עליהם, אם בכלל.

 

לא מתוכננת הוספה של סאב.

 

תודה מראש על העזרה.

 

זאת ההודעה הראשונה שלי בפורום עם היוזר הזה, אבל אני חבר כבר בערך 3 שנים והיוזר הקודם נדפק לי...

פורסם

תראה סאב לא בהכרח חייב להיות עוצמתי, אבל באסים הם חובה על מנת להשלים את טווח התדרים התחתון.

 

אם אתה לא מעוניין בסאב בגלל הגודל הפיסי שלו ו\או שסאב זול לא יתן דיוק, אתה יכול לקנות סאבים 6X9 הם יהיו הרבה יותר אפקטיבים מכל 6X9 אחר כגון קיקר, רוקפורד,קנווד , פיוניר וכו....

 

נראה לי שלחבר הפורום MAGIC יש זוג של GENESIS למכירה.

פורסם

הכל תלוי באיזה רכב תותכן המערכת. שמעתי מערכת ללא סאב שהותקנה בפיאט פנדה ולאחר הפעלת פונקצית FIE זה נשמע לא רע בכלל. מערכת ללא סאב אחרת שהותקנה בקורסיקה היתה "חסרת בשר"

 

 

בכל מקרה תשקול רכישת סאבים 6X9, יש כאלה גם של קנווד אבל אני לא בטוח שהם מיובאים

 

http://www.caraudiodirect.co.uk/product_info.php?products_id=3217&cadid=4a70091751ed67f51195fadea5c3de22

 

http://www.caraudiodirect.co.uk/product_info.php?products_id=3014&cadid=4a70091751ed67f51195fadea5c3de22

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

שמעתי את הסאבים של ג'נסיס והתפוקה הקולית שלהם מזכירה סאבים של 8". אני יודע שההרכבה הראשונית על המגש המקורי נשמעה על הפנים ונאלצו ללכת לנגר שיחתוך פלטה מעץ לפי מידת המגש.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

למרות שמאודי שלא שמעתי מערכת עם וופרים 6x9 קשה לי להאמין שזה יכול להצליח, לי חשוב מאוד שהנוכחות של הבאס תבוא לידי ביטוי בפרונט סטייג' ולא מאחורה, את זה משיגים בד"כ עם סאב שירד מספיק נמוך ועם סט קדמי חזק שיפיק מיד באס רציני ושגם לו תהיה היכולת לרדת נמוך מספיק כך שהבאס מהסאב והבאס מהמיד ישלימו אחד את השני ונקבל את האפקט מקדימה ולכן לא נראה לי רציני להתקין וופרים על המגש האחורי

 

יכול להיות שאני טועה להחריד, מי ששמע מערכת שמורכבת ככה מוזמן להעמיד אותי במקומי

פורסם

עומרי כמו שאתה מרכיב סאב וופר בגודל 10,12 אינץ בתא המטען (ואם אני לא טועה תא המטען נמצא מאחור אלא אם יש לך בוקסטר חביבה :-) ) כך גם הוופרים של ה6X9.

 

 

תדרים נמוכים אינם מושכים את האוזן ולכן הסאב יכול "להתחבר" לסט הקדמי.

פורסם
עומרי כמו שאתה מרכיב סאב וופר בגודל 10,12 אינץ בתא המטען (ואם אני לא טועה תא המטען נמצא מאחור אלא אם יש לך בוקסטר חביבה :-) ) כך גם הוופרים של ה6X9.

 

 

תדרים נמוכים אינם מושכים את האוזן ולכן הסאב יכול "להתחבר" לסט הקדמי.

העניין הוא שקוטר הממברנה של וופר 6x9 כלכך קטן ככה שנראה לי לא הגיוני ליוכל להפיק תדר מספיק נמוך כך שיהיה מספיק "לא כיווני" באופן שאני לא אוכל להבחין שהסאונד מגיע ממנו

פורסם

מה נפלתם על סאבוופרים 6X9 הם בכלל לא נפוצים, נפוצים והרבה זה סאבוופרים קטנים בגודל 5.25 , 6.5 ו8. (אינץ)

 

תמיר

פורסם

יש נראה לי באוטו סאונד בחור שהשקיע בשתי שמיניות שישבו על המגש למה לא תחפש לך סאב פרי אייר תעשה לו בניית פיבר יפה כדי שיראה אסטטי ויפה לעין במקום להשקיע על אחוריים כאלו או אחרים...

אגב המגבר שלך נראה לי מגבר סגנון פירסט אוסטריה אם אני טועה אתה מוזמן לתקן אותי...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

חיפשתי על המגבר קצת מידע באינטרנט, ומצאתי כמה חנויות שמוכרות אותו (יחד עם עוד מוצרים של החברה הזאת - DUVAL) בסביבות ה-250 דולר בארצות הברית, אז לא נראה לי שזה מותג מדבקה.



צירפתי גם קישור לאתר שמוכר את המגבר הזה.

 

אשמח מאוד אם מישהו שהתנסה עם החלקים האלה יוכל לתת חוות דעת, כי התגובות עד עכשיו לא התייחסו כל כך לשאלה שלי...

 

http://www.sunsetronics.com/customer/product.php?productid=677&cat=14&page=1

 

יש אותו גם באתר דני:

http://dytlyd.dk/catalog/product_info.php?products_id=39

×
×
  • תוכן חדש...