Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האונו שנת 94,מנוע 1000,קילומטראז' 160 אלף.

הוא טוען שהרכב מאוד מאוד שמור והוא רוצה עליו 6 אלף ואפשר עוד לרדת כי הטסט נגמר עוד שבועיים.

ד"א...זה מנוע פייר או שזה לא בהכרח?

ועוד משהו...קראתי באחד החיפושים שמישהו אמר שאונו זה זבל של אוטו חוץ ממנועי פייר שהם מנועים אמינים,ואם הם אמינים,עד כמה הם אמיניפ? ברמה של שרייד סוויפט וכאלה? מה?

 

ויש אחד שיש לו ג'אסטי בלי טסט,קילומטראז' של 90 אלף,שנת 91 מנוע 1000.

והוא אומר שהמחירון 10 אלף,ואומר שיש על מה לדבר במחיר,אני מניח שנתחיל מ9 אלף ומטה כי אין טסט.

 

התקציב שלי בעיקרון 7000 גג,כולל טסט.

 

על מה ללכת?

פורסם

אולי תנסה להנות משתי העולמות:

 

תנסה למצוא ג'אסטי טיפה יותר חדשה, ועם טסט, זה יכול לחסוף לך כמה גרושים בעתיד על תיקונים במוסך.

תנסה להשיג עוד קצת כדי שיהיה לך 10K ככה יהיה לך יותר קל למצוא משהו.

בכל מקרה אני לא הייתי לוקח את האונו, בגלל שזאת פיאט ואתה יודע מה אומרים

Fix It All Time

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

אז ככה מה היה לנו פיאט 94 עם מנוע שבמקרה הטוב יעבור עוד 40 אלף קילומטר ראש מנוע וסובארו גאסטי עם 90K?

אני לא מבין מה השאלה פה..

היתה לי אונו 88 ..."חוץ" ממנוע לא היה בה הרבה לתקן למרות שנסעה לערך כ1000 ק"מ בחודש (והחזקתי אותה כ3 שנים..)...

ולעומת זאת סובארו גאסטי שטופלה כראוי בקלות (עם קילומטראז של 90K) יכולה להמשיך ולשרת אותך עוד שנים רבות..בקיצר רק סובארו (לפי הנתונים ה"יבשים" ) כמובן..

בהצלחה

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

הגאסטי הרבה הרבה הרבה יותר מומלצת לקנייה , חפש אחת עם טסט , לא קשה למצא, אם הגאסטי המדוברת היא ללא טסט אז אני בטוח שהסקאלה כבר התחלפה פעם או פעמיים , כלומר סיבוב שני\שלישי\ קרי 190 אלף או אפילו 290 אלף ק"מ ואת זה אתה לא תדע,המנועים האלה הם סוס עבודה רציני.

לגבי האונו-אוטו זול לקנייה אך מהר מאוד אתה תמצא את עצמך מחליף חצי אוטו.

עצתי לך:אל תמהר,חפש גאסטי מנוע 1200 גיר רגיל עם טסט - אתה לא תצטער.

פורסם

המחירון של ג'אסטי שנת 91 נמוך יותר מ-10K, ברר כמה במדוייק.

חבר שלי קנה אחת יד ראשונה שנת 93 ב-9K, רכב מצויין ואמין מאוד בתקציב הזה, חפש אחת שמורה והיא תציג אמינות מצויינת..

פורסם
המחירון של ג'אסטי שנת 91 נמוך יותר מ-10K, ברר כמה במדוייק.

חבר שלי קנה אחת יד ראשונה שנת 93 ב-9K, רכב מצויין ואמין מאוד בתקציב הזה, חפש אחת שמורה והיא תציג אמינות מצויינת..

כן אבל התקציב שלי לא מאשר לי לחרוג מ7 אלף שקל.

 

והסיבה שאני כל כך מתלבט בינהן היא כי הג'אסטי בעוד 3 שנים כבר תצטרך לעבור פעמיים טסט בשנה.

פורסם

אני לא יודע איך בג'אסטי אחרי מתיחת הפנים (89 וצפונה) אבל בדגמים היותר ישנים המד קילומטרז' מתאפס כל 100,000.

 

כלומר, אם מופיע 90,000 זה יכול 190,000/290,000/390,000 ואין לך איך לדעת...

פורסם

חפש גסטי 1200 ידני עדיף מוזרק אחלה אוטו שום אוטו בקטגוריה שלו לא משתווה עליו מאוד!!!!!! מומלץ!

אוטו בנוי בצורה טובה ופשוטה אמין חזק וזריז מאוד בתוך העיר

פורסם
חפש גסטי 1200 ידני עדיף מוזרק אחלה אוטו שום אוטו בקטגוריה שלו לא משתווה עליו מאוד!!!!!! מומלץ!

אוטו בנוי בצורה טובה ופשוטה אמין חזק וזריז מאוד בתוך העיר

סבבה אני ננעל על ג'אסטי תודה.

אבל בכל זאת בינתיים לא מצאתי ג'אסטי בתקציב שלי,

מצאתי שתי שרייד בתקציב שלי 92,93

פורסם

גסטי מנוע 1000 מומלץ יותר ממנוע 1200 אמין יותר, חלקים יותר זולים, נפוץ יותר.

תחפש גם שרייד עדיף 1300 או סוזוקי סוויפט שניהם עדיפות על הגסטי במיוחד שריד 1300

פורסם

Fix It All Time

 

-לאון חבקין-

אני דווקא מכיר : Fix It Again Tonny (כאשר טוני הוא הבעלים הקודמים או איזושהי דמות מרכזית בפיאט... סליחה על הבורות).

 

שלא ביחס ישר לת'רד הנוכחי - מההכרות והנסיון שלי עם פיאט לא התאכזבתי. להפך, מצאתי אותן אמינות ברמה מספקת ביותר. כך שעם הסטיגמה של פיאט, טפו טפו טפו, לא יצא להתמודד.

×
×
  • תוכן חדש...