Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניע עובד עגול,ונכבה.

ועוד דבר,כיוון שסתומים תקין.נבדק פעמיים.

 

תודה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מניע עובד עגול,ונכבה גם אם נותנים גז.

מרווח שסתומים נבדק ונמצא תקין.

 

 

תודה דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מזה האוטו הזה איזה נפח איזה דגם ??

 

תבדוק תושבת קרבורטור/פקונג שמתחת לקרבורטור (בין הקרבורטור והסעפת)/ פקונגי סעפת יניקה (בין הסעפת לראש מנוע)???

למנוע יותר קל לשאוב אוויר מלשאוב דלק!

פורסם

דני זומרשטיין שואל:

 

לצביקה- יש צינור עודפים בקרבורטור באוטו משנה כזו? או איזושהיא אפשרות שהוא הכניס את הצינור למקום הלא נכון?

דני דני לא אין צינור עודפים!

הפיתרון לדעתי בקרוב......!

זאהר תפסיק לפוצץ אותנו עם לחיצות רבות כל כך על כפתור השלח במחשב!

וראוי לציין שאתה היחידי שקרוב לפתרון התעלומה, וזו דרך אגב הבחינה שערכו לי במשרד העבודה, לפני כ30 שנה על מנת לקבל סוג 2 במכונאות רכב, נתנו לי להניע רכב , שאטם סעפת היניקה לא היה קיים בכלל,ובוחן עמד לידי על לבדוק , אם אני מסוגל לאבחן מדוע הרכב לא מתניע... כמובן שגיליתי מייד את הסיבה, וכמובן עברתי את הבחינה!

... הפתרון לדעתי בקרוב מאד!

וזאהר מדובר באופל קדט שנת 65 , מנוע 1000,ללא תושבת גומי לקרבורטור!

אך אני חייב לציין שאתה מגלה בקיאות מרשימה!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם היתה משיכת אויר, אזי הרכב לא היה עומד בסרק יציב (סל"ד עולה ויורד), או לא מניע כלל.

 

זו לא התופעה המתוארת.

לדעתי הכיוון הוא קרב' - בדוק היטב את דיזת הסרק, דיזה ראשית, ודיאפרגמת מ.תאוצה.

בברכה,

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

פורסם

שלום לך

תראה אולי זה נשמע טיפשי מדיי אך האם פילטר הדלק מורכב נכון ולא הפוך??

לפי דעתי אם המונע עבד חצי דקה כנראה זה מהדלק בפקק ולכן כנראה שיש בכול זאת בעייה של דלק... בלחץ בספיקה או משהו כזה

פורסם

אם הנך בטוח כי כל הרכיבים בסדר, נסה לחבר צינור ממיכל של 4 ליטר דלק אות תניח על הגג, את הצינור חבר קודם לכניסת הדלק במאייד , אם המנוע מחליט לפעול כשורה בדוק את משאבת הדלק . אתה יכול לחבר את אותו צינור לכניסה של משאבת הדלק. אם זה פותר את הבעיה . חפש את התשובה אחורה עד למיכל הדלק.

 

קיים גם מצב בו מסנן הדלק הפוך או מכווץ.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

רגע תן לי להבין!

נכבה כאשר לוחצים? או גם כשלוחצים הוא נכבה אחרי פעולה קצרה? ( בנוסף לזה שהוא נכבה בסרק )

האם בדקו את ההצתה ברגע שהמנוע חותך לראות מה המצב שם או סתם בדקו כשכבוי?

 

צבע העשן?

לבן-כחול-שחור?

 

לדעתי אחד הרכיבים החשמליים מתחמם יותר מידי ומפסיק לעבוד!

אולי מחזיר שמן של המפלג לא בסדר ובעת סיבוב המנוע הוא זורק שמן ומפסיק את פעולתו למרות שזה לא הכי הגיוני כי אחרי זה הוא מניע.....

 

אתה אומר שזה לא הצתה ולא קרבורטור ולא טיימינג

איך אתה יודע שהקרבורטור בסדר אם לא כיוונו אותו כשהמנוע עובד?

 

בהנחה שזה לא אחד מהדברים הנ"ל

מים עוברים בסעפת?

אולי בלחץ הם פורצים את האטם?

אולי אחד המסננים בא עם איזו עטיפה שצריך להסיר והיא נותנת מעבר חלקי בשניות שהרכב מונע ואחרי זה כשצריך קצת יותר המנוע נחנק???

 

לא יודע נגמרו לי הרעיונות הביזאריים קחו כל מה שיש פה בערבון מוגבל

פורסם

לדייויד מזר שלום רב!

 

יש לי כנראה פתרון בשבילך!

פרק את האגזוז בחיבור לסעפת פליטה, יתכן והאגזוז סתום, בגלל התקופה הרבה, שהוא רבץ בשדה קוצים לדברייך!

נסה שוב להניע לאחר פרוק האגזוז, ודווח בפורום על התוצאות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה שלום!

לא מאמין שזה הפיתרון,היו אצלי כבר בעלי מוסכים,חברים מזמן הלימודים.

ומומחים שונים,ולא מצאו.אני מוכן לנסות כל הצעה(אפילו לרקוד על הגג של האוטו)

אפילו בני ל. לא נתן עייצה.אפילו שהחשיך,אני הולך לפרק עכשיו,תשובה בעוד חצי שעה.

 

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
צביקה שלום!

לא מאמין שזה הפיתרון,היו אצלי כבר בעלי מוסכים,חברים מזמן הלימודים.

ומומחים שונים,ולא מצאו.אני מוכן לנסות כל הצעה(אפילו לרקוד על הגג של האוטו)

אפילו בני ל. לא נתן עייצה.אפילו שהחשיך,אני הולך לפרק עכשיו,תשובה בעוד חצי שעה.

 

 

בברכה

דוד

ממתין בקוצר רוח לבדיקתך, וממתין לתשובתך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מחכה גם לראות את התשובה שלך ,לרעיון של צביקה.

 

בכל זאת עם לא יניע .תבדוק לחץ דחיסה ותן תוצאה.

תבדוק עם מכשיר דו"אל את פתיחת המגעים , ואם אין חופש בציר המפלג.

נתי

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

(מותר לשיר בפורום?)הוא גדול, הוא גדול, הוא גדול.

 

צביקה,אין לי מילים,המנוע עובד כמו שעון.

הברגים לא נפתחו לי, חתכתי עם הברנר מטר אחרי הסעפת.בחג הבא תקבל

בקבוק יין.מה שנשאר לי זה להחליף אגזוז.

 

בברכה חמה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דויד עשית לי את הערב!

אני שמח בשבילך!

תודה וחג שמח !

צביקה

... קיבלתי מלקוח מתנה לחג , שני בקבוקי יין דלתון יין אדום ולבן, לאחר סיפור הגניבה של 35000

בקבוקי יין ממושב דלתון, פחדתי לשתות אותו, אך לאחר תשובתך הנוכחית, אני החלטתי להרים כוסית לחיי האופל, לחייך, ולחיי חבריי הפורום האהובים עלי, כל כך!!

לחיים!!

חג שמח לכולם

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...