Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בלילה, 3:15 כביש החוף לכיוון דרום בדיוק אחרי ה"גשר המואר" הראשון של נתניה אני רואה במראה האמצעית מטוס בריצת המראה בנתיב השמאלי... הונדה (סליחה, עונדה) האצב'ק אדומה שפשוט טסה על הכביש. אני מאמין שהוא היה לפחות על 180. כמו כן אחרי העקיפה הוא פשוט נעלם... ההשחרה של הפנסים האחוריים שלו הייתה מצויינת.

500 מטרים לאחר העקיפה לכדה את עיניי ניידת של משטרת התנועה (סקודה אוקטביה) אשר חנתה בעמדת זינוק (צ'קלקה מכובת, אורות כבויים) ביציאה מתחנת דלק. השוטר היה עירני והסתכל על התנועה.

ההונדה (....עונדה) המשיכה בדהרתה דרומה. ללא כל עיקובים, פלאש של מצלמה, אקדח לייזר או כל אמצעי אכיפה אחר העולה על דעתכם.

חשבתי שאולי בהמשך תהיה ניידת או משהו אחר שיעצור אותו, אבל עד גלילות לא ראיתי אותו בבדיקה \ מרוסק על קיר בטון.

 

מה אני אגיד לכם... אין לי מה להגיד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא הבנתי איפה כאן בדיוק אוזלת היד? :roll:

 

מה אכפת לך שהוא טס על 180 ב3 בלילה? בנוגע לפנסים האחוריים זה כבר משהו אחר, אבל מה מפריע לך במהירות שלו?

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

קודם כל...אולי הדעה שלי קצת חריגה, אבל אני די שמח שהם לא תפסו אותו.

 

אם זו לא היתה "עונדה" אלא, נגיד,אימפרזה STI, גם זו היתה התגובה? או שאולי זה היה כותרת בסגנון "סוף סוף המשטרה קצת משחררת את עניבת החנק על מכוניות ספורט" והתרד היה משהו כמו "ראיתי אימפרזה STI נוסעת 180 והשוטרים, במקום להתעלק עליו,הלכו לתפוס עבריינים אמיתיים".

 

לא יודע מה איתך, אבל בעבר,כשהיתי נוסע 160 "פלוס" (היום הרכב שלי לא מאפשר לי גם 140) היתי קורא כתבה כזו והיתי די מרוצה. שילכו לחפש את דודתם הצולעת ויעזבו אנשים בשקט.

 

ד"א - איזה שוס.מאז שהם קיבלו סקודות הם נראים כאלה מושפלים... נראה לי שהשוטר שמקבל את האקורד הסמוייה צוחק עליהם כל בוקר כשהם שותים קפה:

"היום רדפנו אחרי מיצובישי סופר לנסר-אבל הוא עלה למהירות מטורפת של 180 וברח לנו".

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

מה יש לכם? אם אתה היית עוקף אותי ב180 ב3 וחצי בלילה(!!) אז שיהיה לך לבריאות. תהנה. מזה מפריע לך? הוא לא נסע 180 וזיגזג בין מכוניות. אתה בטח היית בין היחידים בכביש בשעה כזאת...

דרך אגב יש מצב שהשוטר פשוט ישן...ראיתי הרבה מקרים כאלה.

פורסם

נשמה, אני מבין את התסכול שלך, אבל לכל אחד, אבל לכל אחד, שהיה רכב ספורט כזה או אחר, היה רוצה להמריא איתו מדי פעם, וזה טבעי, אלה התשוקות שלנו...

 

ואם לך היה 204 סוסים צוהלים ולא 74, לא היית מתבאס בצורה כזאת כשהיית רואה משהו בסגנון...בדוק.

פורסם

איזה יופי, אני רואה שהתשובה הכי בוגרת פה היתה מילד בן 17. כל הכבוד.

 

אותו אחד שנסע בפחנוע שנת 94 אדומה שלו זיגזג, והכביש ממש לא היה ריק. ואותו שוטר לא ישן.

לא הייתי כותב סתם על עוד משוגע שנסע 180.

 

תתבגרו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

Starlet16v, ידידי...

 

כבתור שח"מיסט אני יכול להודיע לך רשמית שלא ניתן לרדוף אחרי מקרה כזה. ניתן לדווח לניידות שהוא מתקרב לכיוונם.

אם אתה שואל אותי.

בכלל לא צריך לרדוף אחרי כאלה, הרחובות עמוסים בחרא תאמין לי יש מספיק עבודה...

פורסם
הכביש ממש לא היה ריק ב-3:15 בבוקר???

:neutral:

 

 

עמוס

הגיוני מאווד.

יום שישי, אנשים חוזרים ממקומות הבילוי שלהם.

התנועה מתחת ל-3 הגשרים המוארים בנתניה ופולג לא קטנה גם בשעות אלו של הלילה!!!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...