Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ברכב סיאט איביזה ישנה , ציוד הגברה קצת כבד

עכשיו בווליום גבוהה המגבר מדגם ה AB שלי מתכבה , לעומת זאת ה class d ממשיך לנגן

השאלה שלי היא האם קבל יפתור לי את הבעיה ,או שאני חייב אלטרנטור אחר

תשובות מהמבינים בלבד \ המלצות למקום לרכישת אלטרנטור משומש במחיר טוב

בתודה מראש

נ.ב

אין לי נפילות מתח בווליום ממוצע

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

בוודאות אתה אומר ? כי לדעתי קבל לא יעזור לו....קבל בנוי לפיקים בעייתיים...אצלו יש מפל מתח קבוע בווליום גבוה....

פורסם

קטונתי מלהתווכח איתך בנושאים שאתה מבין ממני בהרבה אבל לי היתה אותה בעיה וקבל עשה פלאים..

 

סליחה סליחה סליחה לא שמתי לב בדיוק לבעיה שלך...

במקרה שלך יש עומס על המגבר ככה שהקבל לא יוריד את העומס מהמגבר.

מה שכן הוא ישמור על אורך חייו של האלטרנטור ככה שבכל מקרה הייתי קונה במקומך.

פורסם

קבל לא ישמור על האלטרנטור ולא בטיח..

 

במקסימום שהוא יכול לעשות זה למנוע קצת הבהובי אורות עם פיקים חזקים של באס.

סה"כ זה עוד צרכן על המערכת ולהפך, הוא רק יעמיס עוד על האלטרנטור.

קבל לא פותר בעיות חשמל, שיש מפל מתח רציני צריך לחזק אלטרנטור, אין מה לעשות.

רכבים סטנדרטים לא דיזל, מגיעים עם אלטרנטור של בסביבות ה70 אמפר+-.

מה שמשאיר לנו אחרי צריכה של מזגן+אורות+וונטה לרדיאטור+ שאר מכלולים חשמליים אולי חצי מהיכולת של האלטרנטור, שגם ככה לא מסוגל לעבוד בעומס מלא ב100 אחוז....

או במילים אחרות, תחזק אלטרנטור ולא יקרה כלום למגברים,- תשים קבל ורק תגרום למפל מתח יותר רציני ברכב.

under construction..

פורסם

שיפוץ אלטרנטור יעלה לו כמו קבל, אולי אפילו פחות ויעזור. מה שקבל, לא יעשה.

 

שוב לא ברור לאיזה מערכת ולאילו הספקים מדובר. אם עובדים עם ציוד של 1000 וואט rms ומעלה (נקי בלי חארטות) רצוי קבל.

 

אין מה לפחד משיפוץ אלטרנטור או מהחלפתו בחזק יותר זה לא מסובך וגם לא יקר יחסית.

under construction..

פורסם

700 שקל?? פאק זה המחיר שהעגלה שלך שווה ..

עזוב שטויות, תחליף אוטו דבר ראשון גם אקוסטיקה תשתפר וגם מערכת החשמל במצב טוב יותר וחדישה יותר.:-)

 

[הכל בהומור איתיצ'יק]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני יודע ולא חשבתי אפילו בצחוק לשפץ

רציתי לדעת אם קבל יטפל בבעיה

ובונה על תרד על האוטו שלי :)

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

לא עדיף לחסוך ולהחליף את האוטו?:-D

 

סתם אני צוחק,מבין אותך גם אני באותה סיטואציה פחות או יותר,הלוואי והיה לי

רכב ברמה של המערכת שלי........

דרך אגב איזה אלטרנטור הציעו לך ב-700 שקל?

פורסם

מצטער לאכזב אותכם אבל 700 ש"ח לשיפוץ זה ממש יקר...

 

אני החלפתי לאלטנרטור של GMC 120 אמפר משופץ לחלוטין, עם וסת חדש ב450 ש"ח + האלטרנטור הישן שגם ככה אין לי מה לעשות איתו.

אז בוא נגיד שחיזוק אלטרנטור קיים במידה ויש מקום לא אמור לעלות יותר ממה ששילמתי על החלפה של האלטרנטור האומלל שהיה לי קודם (55A) .

אגב באותו ממחיר הציעו לי גם אלטרנטור של BOSCH שנותן 95 אמפר.אז בחרתי באופציה החזקה יותר.

פשוט BOSCH קצת יותר יקרים.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...