Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכתי לבלוקבאסטר שמח וטוב לבב לקנות לי משחק לפלייסטיישן 2 שמעלה אבק בחדרי.

הסתובבתי בין המבחר הלא מי יודע מה גדול שלהם ואז קלטו עיניי את המחיר - 409 שקלים חדשים.

סליחה, פ-א-ק-י-נ-ג 409 שקל !

 

אז מן הסתם לא קניתי את המשחק כי ב409 שקל אני יכול לקנות 2 צמיגים מיובל.

 

ועכשיו לשאלתי :

איך ואיפה אני יכול לקנות (או לצרוב) משחקים צרובים ?

 

יש לי :

- PS2 + שלט של PSONE + 2 כרטיסי זיכרון.

- צ'יפ שמצריך הכנסה של דיסק הפעלה (כחול כזה).

- הרבה זמן פנוי.

- צורב DVD.

- אינטרנט.

- פין גדול מהממוצע בהרבה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אם יש לך פין גדול מהממוצע בהרבה- אתה יכול לעבוד בתור ג'יגולו ואז לא תיהיה לך בעיה לקנות משחק ב409 שקל ואולי גם תהנה מהעבודה עצמה.

 

 

בכל אופן, ניתן להשיג משחקים צרובים בשוק (יש את השוק באשדוד בימי רביעי) במחירים של 25-40 שקל למשחק.

 

או לחילופין, בתחנה המרכזית של ת"א...(איפה שמוכרים דיסקים של שירים צרובים וסקס יש גם משחקים לסוני)

 

תהנה,

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

בתור ג'יגולו אני לא יכול לעבוד כי זה מתנגש לי עם העבודה בילו :wink:

 

 

אני יותר שואל לכיוון ההכנה העצמית, זה אפשרי ?

 

אין לי בעייה לשלם 40 שקל למשחק רק שהניסיון שלי איתם אומר ש85% שהמשחקים יהיו שווים ל%$^

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אם תקבל הנחה מ-409 ל-400 נראה לי שכדאי לך לקנות את הצמיגים...

 

איך שאתה נוהג בראלי נראה לי שזה יהיה שימושי בקרוב:-P

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
בתור ג'יגולו אני לא יכול לעבוד כי זה מתנגש לי עם העבודה בילו :wink:

 

 

אני יותר שואל לכיוון ההכנה העצמית, זה אפשרי ?

 

אין לי בעייה לשלם 40 שקל למשחק רק שהניסיון שלי איתם אומר ש85% שהמשחקים יהיו שווים ל%$^

 

דניאל.

עצתי, בתור מי שצרב הרבה משחקים ל ps2, לא שווה לך להתחיל עם זה אפילו. זה קשה ומתיש ומייאש ובד"כ לא שווה את זה (או כי המשחק מאכזב, או כי הוא לא עובד טוב, או כי הוא לא עובד בכלל [זה מה שקורה 70% מהפעמים בערך])...

אני לא ניסיתי לקנות בשווקים למיניהם אבל אני חושב שכדאי לך לקנות משחק אחד ב-40 ש"ח ופשוט לראות מה קורה.. בכל מקרה תמיד אפשר לקבל זיכוי :roll::lol:

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
בתור ג'יגולו אני לא יכול לעבוד כי זה מתנגש לי עם העבודה בילו :wink:

 

 

אני יותר שואל לכיוון ההכנה העצמית, זה אפשרי ?

 

אין לי בעייה לשלם 40 שקל למשחק רק שהניסיון שלי איתם אומר ש85% שהמשחקים יהיו שווים ל%$^

 

דניאל.

בתור מישהו שהיה לו מספיק PS2 בחיים... עצתי אליך היא הנ"ל:

 

1. החלף צ'יפ , יעלה כ 500-600 שקל - אבל שווה מכמה סיבות:

 

1.1 הצ'יפ שלך , SBOX, לא יריץ יותר מדי דברים

1.2 הצ'יפ החדש יריץ את כל המשחקים במהירות ובקלות , סביר להניח שמשחקים שלא עלו לך - יעלו

 

2. לגבי משחקים שלא עולים ראה צ'יפ למעלה, או החלף עיינית

 

3. משחקים אפשר לקנות בשוק הכרמל - 20-30 שקל לאחד.

 

בהצלחה ;)

פורסם

סליחה???

לקנות משחק צרוב???

הדבר שהכי מעצבן אותי בעולם זה החוצפנים שמוכרים משחקים צרובים, יש לך בעיות מוסר ואתה צורב מחבר? תפאדל, אני לא אחנך אף אחד פה.

הערסים שמוכרים משחקים בשוק הם ג-נ-ב-י-ם.

לא פחות ולא יותר.

לכן, כל פעם שאני רואה אותם אני מתקשר למשטרה.

בד"כ הם באים, פעם אחת הם אמרו לי שזה לא מעניינם אז דיברתי עם חבר שהוא עו"ד לענייני קניין רוחני והוא "שכנע" אותם שכדאי להם להגיע.

 

דניאל - ברצינות, אני לא כאן בשביל לחנך אותך. תצרוב כמה שאתה רוצה מחברים. אל תקנה משחקים גנובים.

(זה גם חרוז)

 

חוצמזה - לגבי האיבר... שאלתי את לירון היא אמרה "הלוואי" :wink:

סתם.

פורסם
סליחה???

לקנות משחק צרוב???

הדבר שהכי מעצבן אותי בעולם זה החוצפנים שמוכרים משחקים צרובים, יש לך בעיות מוסר ואתה צורב מחבר? תפאדל, אני לא אחנך אף אחד פה.

הערסים שמוכרים משחקים בשוק הם ג-נ-ב-י-ם.

לא פחות ולא יותר.

לכן, כל פעם שאני רואה אותם אני מתקשר למשטרה.

בד"כ הם באים, פעם אחת הם אמרו לי שזה לא מעניינם אז דיברתי עם חבר שהוא עו"ד לענייני קניין רוחני והוא "שכנע" אותם שכדאי להם להגיע.

 

דניאל - ברצינות, אני לא כאן בשביל לחנך אותך. תצרוב כמה שאתה רוצה מחברים. אל תקנה משחקים גנובים.

(זה גם חרוז)

 

חוצמזה - לגבי האיבר... שאלתי את לירון היא אמרה "הלוואי" :wink:

סתם.

 

כשמשחקים מקוריים יתחילו לעלות 120 שקל מלמטה ( לפחות )

אולי הציבור הרחב יתחיל לחשוב על לקנות מקורי

 

במחיר הזה של 400 שקלים , היחידי שקונה זה הגיימר מכיתה ח' , ודאטו ( הגרוזיני שצורב אותם אחר כך )

 

בחיאת אנשים תתחילו להיות מציאותים..

מי יקנה דיסק מזופט של מוזיקה שעושה 120+ שקל , כאשר יש אותו באמיול בחינם + זה יותר נוח

 

 

הגיון אנשים , הגיון

שחר.

פורסם

זכותי לפתח משחק משהו "פצצות" ולדרוש עליו לא 400 ש"ח כאם 800 ש"ח.

אתה לא רוצה? אל תקנה.

 

יש לי שאלה - למה אתה לא גונב רכבים? זה בדיוק אותו הדבר, אני מאוד רוצה 911 (עדיף טורבו או S, תודה...). זה לא אומר שאני אקנה אחת גנובה, גם לא ב100 ש"ח.

 

כמו שאמרתי - אני לא אחנך אף אחד. אבל לקנות משחק גנוב, בעיני - חוצה גבול שבו אסור לשתוק.

הגנבים הניאדטרלים האלה בחיים לא היו מוצאים עבודה נורמאלית כי יש להם capacity מוחי של ארנב דרוס. במקום הם גוזלים וגונבים מאיתנו, אלה שכן למדו ולא גנבו כבר בכיתה ב.

פורסם
זכותי לפתח משחק משהו "פצצות" ולדרוש עליו לא 400 ש"ח כאם 800 ש"ח.

אתה לא רוצה? אל תקנה.

וזה בדיוק מה שקורה , אף אחד לא קונה ..

אני שוב יציין שלהוריד מאמיול יותר נוח וזול

היצרנים / יבואנים הולכים עם הראש בקיר עם הקטע הזה - וחבל!

 

יש לי שאלה - למה אתה לא גונב רכבים? זה בדיוק אותו הדבר, אני מאוד רוצה 911 (עדיף טורבו או S, תודה...). זה לא אומר שאני אקנה אחת גנובה, גם לא ב100 ש"ח.

אתה ממש נסחפתה עם הדוגמא הזאת , הבן אדם מוכר משחק צרוב

בסדר אז מזה הוא מתפרס

הוא לא באמת גנב , אפילו לא קצת .. מי שדורש 400+ ש"ח על משחק מקורי הוא הגנב

( וכן אתה יכול להבין שיש פה ציניות אבל יש בזה משהו לא? )

 

כמו שאמרתי - אני לא אחנך אף אחד. אבל לקנות משחק גנוב, בעיני - חוצה גבול שבו אסור לשתוק.

הגנבים הניאדטרלים האלה בחיים לא היו מוצאים עבודה נורמאלית כי יש להם capacity מוחי של ארנב דרוס. במקום הם גוזלים וגונבים מאיתנו, אלה שכן למדו ולא גנבו כבר בכיתה ב.

מה אכפת לך?

אבא שלך הוא המנכ"ל של EA או משהו?

אז שימכרו , שיגנבו , שיצרבו ...

כמו שאמרתה - אל תקנה ..

 

 

 

עוד דבר קטן .. למה נראה לך שמוסרית ( וגם חוקית ) זה יותר טוב להוריד ולצרוב בעצמך מאשר לקנות כבר צרוב?

זה לא!

שחר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...