Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה להשקיע אלפי דולרים במערכת טורבו באונדה כשאפשר ב- 16$ בלבד לקבל את אותו האפקט? אההההם, האפקט על החבר'ה, לא על הביצועים, כאילו דה...

 

http://www.andale.com/store?view=CAT_HOME&catId=1414725&sid=352850&mode=1

 

המדובר במתקן (משרוקית למעשה) שמותקן בפיית האגזוז ומשמיע את נהמת/שריקת הטורבו האופיינית. היצרן השובב לא מציין כמה כוחות סוס המתקן גוזל מהמנוע עקב חסימת פתח האגזוז.... :razz:

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
למה להשקיע אלפי דולרים במערכת טורבו באונדה כשאפשר ב- 16$ בלבד לקבל את אותו האפקט? אההההם, האפקט על החבר'ה, לא על הביצועים, כאילו דה...

 

http://www.andale.com/store?view=CAT_HOME&catId=1414725&sid=352850&mode=1

 

המדובר במתקן (משרוקית למעשה) שמותקן בפיית האגזוז ומשמיע את נהמת/שריקת הטורבו האופיינית. היצרן השובב לא מציין כמה כוחות סוס המתקן גוזל מהמנוע עקב חסימת פתח האגזוז.... :razz:

השאלה שלך לא נכונה!!!

כמה זה מוסיף?

בדיוק כמו מדבקות רירגר וכנפיים של 747.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...