Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל את האופציה לרכוש סאב נוסף מסוג 12W7 שהוא 750W RMS עד 900W RMS ב 3 אום סליל בודד.

ואז יהיו שנים שיחוברו ויתנו התנגדות סופית של 1.5 אום.

אז אני מחפש/מברר אחר מגבר יציב ב 1 אום .!!

ושיתן לפחות 1500W RMS (נטו לא חרטה) ב 2 אום.

אז נעזור כרגע את המחירים. אבל לרשום את כל מה שעולה. מחירים נברר אחרי זה. (למי שיש בערך שירשום.)

חשוב, שהוא יהיה איכותי. ולא רק מונו כוח.

תודה רבה.

אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

1.5KW זה הרבה ב2 אוהם...

 

לא נראה לי שאתה צריך יותר ממגבר שיתן לך 1200-1500 ב1 אוהם..

בכל מקרה יש לך גם אלטרנטור מתאים?

אתה צריך לפחות 105 אמפר פנויים רק למונובלוק הזה...(בחישוב של מתח של 13.8V.

יש הרבה מגברים שנותנים הספק כזה ב2 אוהם או ב1 אוהם, אומנם לא הרבה בארץ אבל מגבר כזה עדיף לייבא מחו"ל בגלל מחיר מופקע שתדרש לשלם בארץ, בכל מקרה נניח לרגע את העלות.

וכמובן גם ערכת התקנה עם כבל 0G ופיוזים תואמים(במקרה זה כבר עדיף ANL).

אבל מה עם האלטרנטור,ומצבר...?

under construction..

פורסם

סתם בשביל השאלה...

מה אתה הולך לעשות עם שתי JL כאלה?

לא חאראם על הכסף שלך?

בשביל מה?

אתה עוד לא שומע JL אחד מוגבר ועובד כמו שצריך ואתה כבר קופץ מעל הפופיק ורוצה שתיים?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

צור קשר עם צ'יפר.

יש להם מונובלוק של RAINBOW 2KW.

אני בטוח שתסופק.

בלשון המעטה.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

KOYOTE צודק לדעתי JL יספק לך את הוואטים.....כמובן שהוא לא זול....

דרך אגב יש הבדל בין JL W7 החדש לישן.....אז אם אתה קונה עדיף ששניהם יהיו מאותו דגם

פורסם

דבר ראשון ה 1000/1 לא יהיה מספיק. זה מגבר מיוצב. הוא נותן 1000W RMS בכל התנגדות מ4 אום ועד 1 אום.

 

ואני צריך (אם יוחלט על 2 סאבים) 1500W RMS ב 1.5 אום. שזה .אומר מגבר שנותן 1500W RMS ב 2 אום. ואז הוא יתן טיפה יותר ב1.5 אום.

 

 

ומה ההבדל בין ה 12W7 הישן לחדש?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

1.יספיק למה ? מה לא חבל לשרוף צעצועים כאלה ?אתה מתכוון לעשות להם ONE TIME BURST כדי

להגיע לSPL מקסימלי ?

1000 וואט רמס (לדעתי) יספיקו להם מה גם שהמגבר UNDERATED לגבי ההתנגדות תצטרך מגבר יציב ב 1 אום ועדיין הוא לא ינצל אותם כמו שיכול לנצל אותם מגבר של JL בשביל זה הוא נוצר ובגלל זה הוא מיוצב.....

לגבי הסאבים יכול להיות ואני טועה ....ההספקים לא השתנו ....אבל אולי הסאבים כן שודרגו (אני לא בטוח ב 100% )

פורסם

בדקתי, ולא מצאתי בכמה אתרים זכר לגבי דגם חדש.

גם באתר חברה, ובכמה אתרים אחרים בחו"ל לא מופיע סאב חדש.

בכולם אותם נתונים, ואותה תמונה. (לפעמים רק צורה)

אז בבקשה תן קישור יחזקו את דבריך. או תתקן את עצמך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...