Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת עם יש כבר הסבר או מישהו שיכול לתת הסבר קצר

איך אני יכול להוריד את המגבר ל 2 אום

או ל 1 אום...

 

יש לי מגבר לאנזר 1200D צבע שחור VIBE

 

אמרו לי שב 4 אום הוא 400 RMS

2 אום 800RMS

1 אום 1200 RMS

לא יודע עם זה ככה באמת

 

אבל רציתי לדעת איך אני מוריד אותו ל 1 אום

ו 2אום..

 

עם אני עושה גישור הוא מוריד אותו?

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

אי אפשר לעשות גישור כי זה ערוץ אחד.

בשביל להוריד את המגבר ל 1 או 2 אוהם צריך לדעת כמה סלילים של כמה אוהם יש לך בסאב/ים.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

אבל רציתי לדעת איך אני מוריד אותו ל 1 אום

ו 2אום..

 

להוריד זה הגדרה לא נכונה. אי אפשר להוריד מגבר לשום מקום.

 

מגבר מוציא מתח מסויים ביציאה לרמקולים, בדרך כלל מציינים על המגבר מה ההתנגדות המינילית שאפשר לחבר אליו, ככול שההתנגדות תהייה נמוכה יותר, כך הוא יפיק יותר זרם והמתח יקטן בהפרשים קטנים, במילים אחרות ההספק שהוא יפיק יהיה גדול יותר ככול שהתנגדות נמוכה יותר,

 

אם יש לך אלמנט בהתנגדות של 4 אום, הוא יוציא הספק מסויים,

אם יש לך אלמנט בהתנגדות של 2 אום, הוא "ישאף" להוציא יותר הספק, לפעמים זה יתממש לפעמים זה לא תלוי במבנה המגבר, לכן להוריד מגבר ל1 אום זה הגדרה לא נכונה,

 

בסהך הכול אתה מחבר אלמנט מסויים למגבר לפי ההתנגדות של האלמנט אתה יודע מה המגבר אמור להפיק לפי מפרט יצרן,

 

אם יש לך סאב 4 אום ואתה רוצה שההתנגדות על המגבר תהייה 2 אום, לא תוכל לעשות שום דבר יעיל חוץ מלחבר עוד סאב במקביל של 4 אום, לעניין אם יש לך סאב בהתנגדות 4 אום לא תוכל לשנות את ההתנגדות על המגבר, וכמו שאמרו פה יש סאבים עם 2 סלילים וגם 4 סלילים(לא רלונטי), המשחק בחיבור הסלילים הוא יכול לשנות את התנגדות המגבר.

 

התנגדות האלמנט\ים זה מה שיקבע את ההתנגדות על המגבר וההספק שהוא יפיק.

 

תמיר

פורסם

תראה במגבר יש לי

 

+- +- אז יש מצב לגישור.... לא.?

 

עם יש לי נגיד קיקר קומפ

400 RMS

2 סלילים 2 אום

 

עם אני יחבר אותו בגישור זה בסדר?

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

אני חושב שזה בסהך הכול פיצול ל2 יציאות ולא 2 ערוצים עם גישור, כי זה מונובלוק.

 

תנסה למצוא יותר מידע על המגבר.

 

תמיר

פורסם

רציתי לדעת עוד משהו ..

 

יש לי נגיד סאב קיקר CMP

הוא 400 RMS

2 סלילים

 

בסאב עצמו יש 2 פלוסים 2 מינוסים יענו 2 סלילים

 

עכשיו אני יכול נגיד לקחת מהסאב פלוס ומינוס ולחבר ליציאה של המגבר

ולקחת עוד פלוס ומינוס אחד מהסאב ולחבר לעוד יציאהשל המגבר?

 

זה אפשרי? ועם זה יפתח אותו יותר טוב

מי שלא בוכה, לא גודל!

×
×
  • תוכן חדש...