Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב את אלה שרק אוהבים,יש כאלה שמוציאים מהכח אל הפועל...:wink:

 

הכינוי שלי נבחר בעקבות אהבה לתוצרת אאודי-ולספינת הדגל של החברה "A8".

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בימי המושפעות לפני משו כמו 4 שני שהיתי אינפנטיל קטן בן 15 עלה בי שם החברה HKS

וחשבתי שכמובן בלי טורבו רכב לא יכול לזוז..

אז מאז ועד היום אני Turbo HKS

כיום זה כבר השתנה בהרבה מקומות ובאמת אפשר לשנות כבר...

 

ובניגוד לכמה מחברינו שפה אני לא רוצה ניק על שם כלבת השכנה..

אני אשנה את שמי לשם השכנה ממש.. :)

 

 

יום טוב

 

אלירן לוק

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

למי שזוכר את ימי פורום המכוניות העליזים בתפוז מלפני כמה שנים טובות

הייתי מכונה zakiboy

 

(ואני זוכר טוב את sronis משם עוד בתור בעלים של s16 )

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
להקת הבנים מטאליקה?

האלו שמהאלבום השחור (כולל, כשמו כן הוא) מתחרים בווסט-לייף, בקס-סטריט-בויז והיי-פייב?

טוב, הכינוי שלי הוא "צחיקו" (כמה מפתיע), מכיוון שדבר ראשון יש אנשים שקוראים לי ככה,

ודבר שני זה שילוב של השם צחי Tzahi והאותיות הראשונות של השם משפחה כהן Cohen.

 

פעם בימי IOL ו-Mycar (איציק/שי זוכרים?) העליזים, קראתי לעצמי 993turboS על שם החלום,

אחרי שקלטתי שכנראה אני לא אשיג אותו, נחתתי למציאות.

אתה לא מצפה שגברים בני 40+ ינגנו את אותה המוזיקה כמו שניגנו בגיל 17. רובם שם נשואים והורים לילדים וחלקם עברו משברים ושינויים גדולים בחיים וזה גם משפיע על היצירות שלהם. בניגוד ללהקות הבנים שהזכרת, מטאליקה כותבים את המילים והמוזיקה בעצמם וע"פ דבריהם גם קודם כל לעצמם. כל השאר זה כבר עניין של טעם. אני למשל אוהב את כל האלבומים שלהם, חוץ מהאחרון (ST. ANGER) שלדעתי הוא לא כל כך איכותי.

 

דימה

פורסם

כל החבר'ה שלי קוראים לי אומי (אכשהו זה הגיע מאמיתי) נרשמתי בתור אומי באיזה פורום ושחכתי ת'סיסמה ....

 

אז פתחתי חשבון חדש (איזה מעצבן אני נכון?) ומכיוון שהשם אומי היה תפוס הוספתי את מספר הצוות שלי מהצבא לשמי .

ד"א באנגלית זה UMI דבר שיצר בעיות בפורומי רכב שונים.......

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
מטאליקה כותבים את המילים והמוזיקה בעצמם וע"פ דבריהם גם קודם כל לעצמם.
קודם כל לארנק שלהם (מהאלבום השחור, כולל). בהזדמנות נדסקס על זה בת'רד מתאים.

No worries 8)

פורסם

הייתה לי VW..(בעצם היו לי כמה :roll: ) ואני חובב VW ידוע...

ואני גם חובב RACING מכל הסוגים והמינים (חוץ מאופנועים,לא מדבר אלי...)

 

אז מה שיצא זה VW RACING.

 

עכשו כבר אין לי VW,אבל הרבה מכירים אותי בניק הזה..אז אני נשאר איתו.

וחוץ מזה,זה לא ממש הגיוני להחליף ניק כל פעם שמחליפים אוטו. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
קודם כל לארנק שלהם (מהאלבום השחור, כולל). בהזדמנות נדסקס על זה בת'רד מתאים.

 

כל מה שהיה עד Load כולל הוא זהב מבחינתי , אגרתי כל דיסק מקורי שהיה להם , כל סרט וידיאו שהם הוציאו כל ספר טבולטורות , הכל

 

מה שיפה וייחודי במטליקה הוא הנושאי כתיבה של השירים שלהם , בעוד שלהקות אחרות היו כותבים על נושאים נדושים כמו אהבה , ואכזבה , מטליקה כתבו על התמכרויות לסמים בצורה הכי מטפורית שיש , ועל צדק וחוסר צדק , ועל המחנק מצד ההורים ועוד נושאים שאף אחד לא חשב לכתוב לפניהם או אחריהם

היה להם את הלחנים הכי מדהימים שנכתבו עבור גיטרה

ובכלל...

 

 

הם להקת המטאל הכי גדולה בהסטורית האנושות

 

אני יכול לכתוב עליהם עוד המון ,אבל אני פשוט צריך לצאת

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

לי יש סיפור מעניין.

יום אחד, איי שם בימי כיתה ז', אחד מהחברים שלי מעיר אותי בטלפון בשעה 11:00 בבוקר (חופש גדול).

הוא שאל אם אני רוצה להפגש איתו ועם עוד כמה חברה, עניתי שכן, ושהוא מוזמן לבוא אלי, אבל שיחכה חצי שעה לפני שהוא בא, בגלל שלא התקלחתי 3 ימים, ואני מריח כמו איש מערות. כאשר הוא סוף סוף הגיע אלי, הוא אמר ברגע שפתחתי לו את הדלת: "Sup caveman?". והרי לכם הכינוי שלי מאז ועד היום. :)

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם
כל מה שהיה עד Load כולל הוא זהב מבחינתי , אגרתי כל דיסק מקורי שהיה להם , כל סרט וידיאו שהם הוציאו כל ספר טבולטורות , הכל

 

מה שיפה וייחודי במטליקה הוא הנושאי כתיבה של השירים שלהם , בעוד שלהקות אחרות היו כותבים על נושאים נדושים כמו אהבה , ואכזבה , מטליקה כתבו על התמכרויות לסמים בצורה הכי מטפורית שיש , ועל צדק וחוסר צדק , ועל המחנק מצד ההורים ועוד נושאים שאף אחד לא חשב לכתוב לפניהם או אחריהם

היה להם את הלחנים הכי מדהימים שנכתבו עבור גיטרה

ובכלל...

 

 

הם להקת המטאל הכי גדולה בהסטורית האנושות

 

אני יכול לכתוב עליהם עוד המון ,אבל אני פשוט צריך לצאת

 

 

בתור אחד שמעריץ את מטליקה ובעל כל האלבומים שלהם..

אני חושב שאין על הלהקה הזאת בגלל שהמילים שלהם מדברות אלי ובגלל שלהבדיל מהמון להקות בנים (מישהו אמר הומואים?!) המנגינה שלהם יפה ורק היא שווה הקשבה (טוב חוץ מב ST. ANGER) כמו-כן עד האלבום האחרון שלהם כל האלבומים היו מושקעים ויפים, ואפילו אחרי שאחד מהחברים בלהקה נהרג (נדרס על ידי משאית) הם עדיין המשיכו לנגן מוזיקה יפה וגם אחרי שהסולן כל שני וחמישי נכנס ויצא מגמילות הם עדיין המשיכו לנגן, ומגיע להם הקרדיט על זה..

 

כל מה שנאמר נאמר בלי קשר לאלבום האחרון שלהם שיש בו רק שיר אחד יפה לייט..

 

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

שם המשפחה שלי זה צמח , כמובן עם השנים זה קיבל עיוותים , צמחוני , צימחי , צמחייה , צמחדוג, צמח לי , שתיל , שתילון , צמחון, צמחמאן , עציץ וכאלה ....

 

אז אחד האהובים עליי זה שתיל. וזהו .

GTA זה הכי אחי .


×
×
  • תוכן חדש...