Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על מצלמות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול להסביר איך לזהות את המצלמות מי מהן מודדת מהירות?

לדוגמא :

המצלמה הכתומה עם שתי עדשות (או עדשה ופלאש) שעומדת בצמתים מה תפקידה?

פורסם

תוספת לשאלה:

בכביש בגין בירושלים, יש מצלמות מהירות או לא?

איך בדיוק עובדות מצלמות מהירות במנהרות?

שמעתי הרבה אנשים שטוענים שאלה בכלל מצלמות אבטחה...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

יש מצב שלפני רמזור תיהיה מצלמה...

דוגמה של צומת ניצנים,3-5 מטר לפני או אחרי רמזור לא זוכר בדיוק יש מצלמה...וזאת לא מצלמת רמזור.

פורסם
המצלמות הכתומות הן מצלמותרמזור והן מתעדות את מי שעובר באדום, אין להן שום קשר למצלמות מהירות.

 

מצלמות מהירות הן אפורות ולא ימצאו קרוב לצמתים מאחר ושם יש נטיה לנהגים להאט, אז מה הטעם?

 

כדי להדיל מצלמות מדחלילים כנס לאתרים שעוסקים בנושא שם יש פירוט של כל הפרמטרים.

http://www.topspeed.co.il

http://www.speedtraps.co.il

בצומת רעננה צפון, מכיוון צפון יש מצלמ קרוב מאד לפני הצמת.

פורסם
המצלמות הכתומות הן מצלמותרמזור והן מתעדות את מי שעובר באדום, אין להן שום קשר למצלמות מהירות.

 

מצלמות מהירות הן אפורות ולא ימצאו קרוב לצמתים מאחר ושם יש נטיה לנהגים להאט, אז מה הטעם?

 

כדי להדיל מצלמות מדחלילים כנס לאתרים שעוסקים בנושא שם יש פירוט של כל הפרמטרים.

http://www.topspeed.co.il

http://www.speedtraps.co.il

 

תקראו שוב מה שהיא כתבה לכם ,כנסו לאתרים , ואז תבינו שכל ההשערות שלכם מופרכות.

פורסם
המצלמות הכתומות הן מצלמותרמזור והן מתעדות את מי שעובר באדום, אין להן שום קשר למצלמות מהירות.

 

מצלמות מהירות הן אפורות ולא ימצאו קרוב לצמתים מאחר ושם יש נטיה לנהגים להאט, אז מה הטעם?

 

כדי להדיל מצלמות מדחלילים כנס לאתרים שעוסקים בנושא שם יש פירוט של כל הפרמטרים.

http://www.topspeed.co.il

http://www.speedtraps.co.il

בצומת רעננה צפון, מכיוון צפון יש מצלמ קרוב מאד לפני הצמת.

 

זה דחליל :!:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
יש מצב שלפני רמזור תיהיה מצלמה...

דוגמה של צומת ניצנים,3-5 מטר לפני או אחרי רמזור לא זוכר בדיוק יש מצלמה...וזאת לא מצלמת רמזור.

 

הרמזור נבנה אחרי שהמצלמה היתה שם תקופה ארוכה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

מצלמות מהירות הן אפורות ולא ימצאו קרוב לצמתים מאחר ושם יש נטיה לנהגים להאט, אז מה הטעם?

 

את בטוחה שבארץ אנשים מאטים לפני צומת? ברוב המקרים נהגים ישראליים לוחצים יותר על מנת להספיק "לגנוב" את הירוק.

פורסם
יש מצב שלפני רמזור תיהיה מצלמה...

דוגמה של צומת ניצנים,3-5 מטר לפני או אחרי רמזור לא זוכר בדיוק יש מצלמה...וזאת לא מצלמת רמזור.

כי לפני לא היה צומת :wink:

הרמן לא שמתי לב

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
תוספת לשאלה:

בכביש בגין בירושלים, יש מצלמות מהירות או לא?

איך בדיוק עובדות מצלמות מהירות במנהרות?

שמעתי הרבה אנשים שטוענים שאלה בכלל מצלמות אבטחה...

 

חידוד: לפי מה שהבנתי, צריך שתי שוטים על המכונית כדי למדוד מהירות.

זה נכון?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
תוספת לשאלה:

בכביש בגין בירושלים, יש מצלמות מהירות או לא?

איך בדיוק עובדות מצלמות מהירות במנהרות?

שמעתי הרבה אנשים שטוענים שאלה בכלל מצלמות אבטחה...

 

חידוד: לפי מה שהבנתי, צריך שתי שוטים על המכונית כדי למדוד מהירות.

זה נכון?

לא זה לא

וכבשה רושמים בלי י' כתיב חסר כאילו :wink::D

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...