Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוק הסעת 2 אנשים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

אני באמת לא מבין את השאלה...ממתי יש חוק כזה ברכב?

 

נהגים חדשים אולי?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לפי מיטב ידיעתי אין בכלל חוק כזה...

רצו בעבר ליישם אותו על נהגים חדשים, אבל בסוף לא עשו זאת.

Beeeeeeeiiiitch !!!!!

פורסם

גן אכן מדובר בנהגים חדשים בלבד

אבל אתה בטוח שהחוק כבר נכנס לתוקף?

חוץ מזה אם קיבלת רשיון לפני החוק אז הוא לא נוגע אילך

פורסם

כן יש חוק כזה. הוא נכנס לתוקף מזמןןןןןןןן והוא חל על כל מי שעבר טסט החל מה24 במאי 2004. כן 2004 ולא 05!

והוא תקף בכל מקום עד שתהיה בן 21.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תקופת ה"נהג חדש" זו תקופה בה הנהג לכאורה לא מנוסה מספיק. תקופה זו תקפה ללא תלות בגיל.

 

הגבלת הנוסעים לילדים נהגים מתחת לגיל 21 שרירה עקב ריבוי מקרי הפיגור בטווח הגילאים הנ"ל.

שלוש שנות רשיון לא יעזרו לילד מפגר שיעשה שטויות על הכביש ויקח עוד 4 חברים איתו.

פורסם

LBC- לא החוק הוא לא על נהג חדש. הוא על נהג צעיר. שזה כל מי שמתחת לגיל 21 ולכן רק בגיל 21 החוק הזה כבר לא חל עליך.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

השאלה היא בכלל אם החוק תופס, כל מה שאמרתם עד עכשיו לא היה ממש רלוונטי...

 

גם אני שמעתי שהחוק לא ממש מיושם, גם מחוץ לעיר, אז אם למישהו יש תשובה חד משמעית שיוסיף בבקשה...

פורסם
השאלה היא בכלל אם החוק תופס, כל מה שאמרתם עד עכשיו לא היה ממש רלוונטי...

 

גם אני שמעתי שהחוק לא ממש מיושם, גם מחוץ לעיר, אז אם למישהו יש תשובה חד משמעית שיוסיף בבקשה...

כן החוק תופס בכל מקום ובכל נסיעה אם הוצאת את הרישיון אחרי מאי 2004. לא משנה אם זה בעיר או לא- 2 נוסעים מלמד הנהג. אלא אם כן יושב לצד הנהג מי שכשיר לפי החוק לשמש כמלווה (מעל גיל 24 ובעל רישיון לאותו סוג רכב במשך 5 שנים לפחות או מעל גיל 30 ובעל רישיון תקף לאותו סוג רכב במשך 3 שנים לפחות) ואז מותר לך למלא את האוטו.

 

תשובה יותר חד משמעית מזה אין.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
כן החוק תופס בכל מקום ובכל נסיעה אם הוצאת את הרישיון אחרי מאי 2004. לא משנה אם זה בעיר או לא- 2 נוסעים מלמד הנהג. אלא אם כן יושב לצד הנהג מי שכשיר לפי החוק לשמש כמלווה (מעל גיל 24 ובעל רישיון לאותו סוג רכב במשך 5 שנים לפחות או מעל גיל 30 ובעל רישיון תקף לאותו סוג רכב במשך 3 שנים לפחות) ואז מותר לך למלא את האוטו.

 

תשובה יותר חד משמעית מזה אין.

קודם כל זה כבר לא קשור אליי, התעניינתי בשביל אחותי הקטנה.

דבר שני, טוב לדעת שיש חוק כזה.:-)

Beeeeeeeiiiitch !!!!!

×
×
  • תוכן חדש...