Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברכב של אימי לנסר 91 אוטומטית, השעון טורים משתגע עולה ויורד בלי קשר לכמות הגז שלוחצים ממש כאילו יורד על למטה ועולה טיפה וככה כל הזמן.

מישהו יודע מה הבעיה? יש לציין שזה קרה אחרי שהרכב חזר מראש מנוע.

בכלל לאיפה השעון טורים מתחבר? איזה כבל זה?

תודה

פורסם

תבדוק שהפלאג שמסומן באדום מחובר היטב למקומו במידה והוא מחובר טוב והבעיה ממשיכה אז תיגש לפירוקיה ותקנה את החלק שמסומן ב ירוק,עלות בערך 200 ש"ח והבעיה תיפתר על בטוח! גם לחבר שלי הייתה את אותה הבעיה.אני יודע שזאת לנסר והמנוע שונה אבל בכל זאת הפלאג קיים וגם קיים הבית של מד כמות אוויר.

stam 004.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
מה אתה עובד בCIA שאתה שומר על חשאיות כזו? :roll:

 

במקום להגיד תקנה את זה ואת זה, תסביר היכן הבעיה ומה הם החלקים הנ"ל.

 

פליקס

פליקס תסביר בבקשה את עצמך כלל לא הבנתי למה הכוונה שלך!. תודה.

וגם אם תשים לב יש הסבר די טוב מזה כל דבר,לדוגמא: "וגם קיים הבית של מד כמות אוויר",כלומר ניתן להבין שיש בעיה ב חיישן של מד כמות האוויר. ובקשר לפלאג גם ניתן להבין שזהו הפלאג שמתחבר לחיישן הנ"ל ואם הוא לא מחובר טוב אז כנרא שהוא מקור הבעיה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
תבדוק שהפלאג שמסומן באדום מחובר היטב למקומו במידה והוא מחובר טוב והבעיה ממשיכה אז תיגש לפירוקיה ותקנה את החלק שמסומן ב ירוק,עלות בערך 200 ש"ח והבעיה תיפתר על בטוח! גם לחבר שלי הייתה את אותה הבעיה.אני יודע שזאת לנסר והמנוע שונה אבל בכל זאת הפלאג קיים וגם קיים הבית של מד כמות אוויר.
נא קרא שוב את הבעייה וושים לב על איזה שנת יצור מדובר מר מיציבושי ראוליס, מדובר על לנסר 91 עם קרבורטור, ואין ברכב זה לא חיישנים לא מסנן אוויר פתוח לא מנוע צעדים,ואין מד כמות אוויר,ואין פלאג לחיישן, אם אני לא טועה שעון טורים בלנסר ניזון מסליל הצתה, חיבור רופף של החוט בחיבור לסליל ההצתה,או הארקה לקויה, יגרום לתזזית בשעון טורים, לכן יש לגשת למוסך שטיפל בראש מנוע , שיבדוק שאכן זה הדבר, לחזק את הכבל , ו8השעון טורים ישאר יציב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מדובר על לנסר 91 עם קרבורטור, ואין ברכב זה לא חיישנים לא מסנן אוויר פתוח לא מנוע צעדים,ואין מד כמות אוויר,ואין פלאג לחיישן, אם אני לא טועה שעון טורים בלנסר ניזון מסליל הצתה, חיבור רופף של החוט בחיבור לסליל ההצתה,או הארקה לקויה, יגרום לתזזית בשעון טורים, לכן יש לגשת למוסך שטיפל בראש מנוע , שיבדוק שאכן זה הדבר, לחזק את הכבל , ו8השעון טורים ישאר יציב!

בברכה

צביקה

צביקה צודק, כנרה הארקת המנוע לקויה וזה סביר כי טיפלו במנוע, או החוט השני שהולך למפלג. אך הסבירות שהארקה לקוייה.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

יצאתי החוצה וראיתי שהחוט רופף! חיזקתי אותו בידדתי אותו והכל בסדר עכשיו :) תודה רבה.

אגב יש לי בעיה גם בנורות בלוח שעונים שמסמלים את מצב ידית ההילוכים. כשזה ב-R, הוא מראה D. מישהו יודע על הדרך גם מה זה?

תודה

פורסם
יצאתי החוצה וראיתי שהחוט רופף. איזה חוט , היכן הוא ממוקם בחיבור לאן? חיזקתי אותו בידדתי אותו והכל בסדר עכשיו :) תודה רבה.

אגב יש לי בעיה גם בנורות בלוח שעונים שמסמלים את מצב ידית ההילוכים. כשזה ב-R, הוא מראה D. מישהו יודע על הדרך גם מה זה?

תודה

על הדרך בדוק חיבורי הארקה למנוע , למרכב הרכב,( בודי),חיבורים למצבר ועוד,,!

פרט יותר היכן מצאת את החוט הרופף שגרם למשחק של השעון טורים, לטובת חברי פורום אחרים, בעלי בעיות כאלה בהווה ובעתיד?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מר מיציבושי ראוליס? (שו הדה ראוליס?)

בברכה

צביקה

לא "מיציבושי ראוליס," כי אם "מיצובישי רולס".

רולס=שולטת ,כלומר ="מיצובישי שולטת" :smile:

קאפיש?

.הבית של מד כמות אוויר-אין כזה ב"אנסאר 91"(עשיתי שם מילואים בשנה זו=מזכיר לי

).

...ניראה יותר כמו "הבית של פיסטוק" :smile:

 

פיסטוק היה שמח לגור במנוע מצוחצח כזה...LOL:razz: :smile: .

 

ניצן

פורסם

החוט הדק יותר שהולך למפלג, הוא היה רופף בחיבור שלו, נגיעה קטנה החזירה את זה למוטב ואז פירקתי אותו ובידדתי אותו עם איזולירבנד והכנסתי אותו חזרה.

תודה רבה לכולם.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

סיאט איביזה 94 לאחר שיפוץ ראש מנוע.

שעון טורים משתגע.

בנוסף בהתנעה הרכב רועד עד למצב שכמעט נכבה למספר דקות.

צריך הסברים דחוף.

תודה:?:

×
×
  • תוכן חדש...