Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

12 יום בלי הראלי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל מי שלא היה בסביבתי ב12 הימים האחרונים- הנה תקציר...

 

 

1

אני רזיתי.(זה דווקא טוב,התחילה לי כרס והגיע זמן להוריד...)

2

אני חיוור.

3

אני מתפרץ על לקוחות וסובבים אותי.

4

אני מסתגר בביתי וקורא "מקס".

5

אני מתקשר כל יום לאביב ובני.

6

אני מזיע יותר מהרגיל.

7

אני מחטט הרבה באף... (לא קשור).

 

הסיבה פשוטה.

 

בערב ליל הסדר,הראלי הלכה לי.

 

בואו נדייק.היא לא בדיוק הלכה.היא פשוט הפסיקה ללכת.

 

לא בדיוק ללכת.ליסוע.

 

הגיר התחיל לעשות רעשים של גריסה,המנוע לא עבר 4000 סל"ד והעסק נראה ממש קקה.

 

אבל ממש קקה....

 

אומנם,חברת פיאט החליטה ברוב חוכמתה (סוף סוף) להעניק לי מכונית ואפילו מקום חנייה (עם שלט עם השם שלי!!!!)-אבל זה לא מוריד מהבאסה.

 

עם כל הכבוד לפיאט,לחזור הביתה בפונטו 80 (עם מזגן!!!!) זה לא בדיוק קלאסה.ברמזור אין את הויברציות...האוויר באוטו קר!!! החגורות לא תופסות!!! אני מרגיש כמו מישהו שעובד בקומברס!!! (סליחה עומר.סליחה פיני).התחלתי כבר לחטט באף ברמזורים ולחלום על כרס....

 

ולמרות שנתנו לי כמה פעמים גם 166 הביתה,עדיין..זה לא זה. אין ספק שזה נחמד,יש ב166 משהו מאוד מרגיע ,אבל זה ממש לא זה.

 

ישר אחרי שפסח עבר,דחפתי את האוטו על גרר של חבר ומשם טסנו לראש העין.

 

הודעתי לבוס שלי חגיגית שזה הזמן לקחת את ייתרת החופשה המטורפת שלי (47 יום!!) שהתכוננתי להוציא על נסיעה לחו"ל בחודש הבא (יומולדת וההורים לי ממש מסמפטים אותי בזמן האחרון...הילד מבואס...שיסע קצת לחו"ל... ).

 

לקחתי את מה שמגיע לי מהעבודה (פונטו) ,לקחתי בגדים להחלפה ,לקחתי בורקס ונסעתי לבני..

 

כמובן שאצל בני,אין דבר כזה סתם להכניס אוטו.צריך לתאם תור.כי יש עוד 16 מכוניות לפניך..

 

למזלי הרב,אני ובני די מבינים אחד את השני.

 

שנינו מדברים פיז'ו שוטפת ויש לנו הרבה הרבה NOSטלגיה ולכן 16 מכוניות נדחפו החוצה והראלי נכנסה לבני.

 

על ההתחלה הבהרתי לבני שכרגע אני סובל ממצב שנקרא חיסרון כיס.

 

אז בני הציע שאני אעבוד,אני אביא בבוקר בורקס,אני אנקה ובתמורה אני לא אשלם.

 

עיסקה הוגנת זו עיסקה הוגנת.

 

ידעתי שזה משהו כמו "מהיר ועצבני"..הקטע שבו הוא משתעבד לווין דיזל..אבל מכיוון שבני בהחלט לא שרירי כמו וין,לא היה אכפת לי.

 

אני חושב שזה היה השבוע הטוב ביותר בחיי.

 

עשיתי צמת חוטים של זד איקס.עשינו אותה טורבו.הרמתי ראש של 205 GTI,נפצעתי ביד ואני לא תופס עד עכשיו למה לא עשיתי תפרים...

 

בכל מקרה,ביום הראשון הגיר ירד.

 

אני חולה על המבט של בני כשהגיר שלי יורד... הוא קורא לי בחיבה "אינדיאני"..

 

כל פיני האבטחה של הגיר (חמישה) נגזרו.פשוט נחצו לשתיים.

 

החתיכות טיילו להנאתן בתוך ההאוזינג וגרמו נזקים רנדומאליים למיסבי גיר,זרועות המשלב (שם נפצעתי בגבורה) ושאר חלקים.

 

אז יש לנו גיר בחוץ...

 

בסביבות 10 בלילה לפני שבוע ,עם הרבה סיוע טלפוני מחו"ל של כמה חברים מ http://www.peugeot-gti.net ,הגיעו בUPS החלקים המשופרים וישבנו להסיק מסקנות.

 

קודם כל:

 

סטראט ברייסים. הסטראט ברייסים גרמו לעומסי יתר על השילדה.העומסים ביטלו את כל החופש שהיה בתושבות המנוע וגרמו לטלטלות של הגיר.הטלטלות גרמו לשבירה של פיני האבטחה וכמובן שקרעו את התושבות בדרך.

 

אז הבאנו תושבות חדשות,של PUGSPARES.קיבלתי אותן כמעטבחינם ממישהו בבריטניה שעזרתי לו פעם והסכים שאשלם על המשלוח .

 

דבר שני-תושבות מיתלים.היו של של POWERFLEX.מסתבר שהז לא כל כך טוב...הן לא מאפשרות חופש מיתלים,מה שגרם לרול באר הקידמי להתחכך בגיר ולהפעיל עליו לחץ בכל סיבוב-מה שמן הסתם גם תרם להידרדרות תושבות המנוע.סמתוכה...

 

עד כאן גיר.

 

לקח לי 4 ימים לסגור אותו כמו שאני רציתי.

 

מנוע...

 

המנוע ...

 

בשלב של המנוע העיניינים נהיו קצת יותר מסובכים....

 

כי הורדנו ראש.הפורטינגים נקיים.הראש שלם.

 

ולבני נמאס שאני תופס לו מקום במוסך עד 2 בלילה....

 

אז התחלנו לפרק.

 

באותה הזדמנות עשינו עוד טיפ טיפה פורטינג והגדלנו עוד קצת מעברים.

 

הבאתי אטם ראש מטאלי,אבל עדיין-האוטו זייף.

 

כלום.

 

מת.

 

כמו רבין...

 

למזלי,יש לבני מע' הזרקה של ראלי ששוכבת במוסך.אחרי שהרכבנו אותה,לפני 4 ימים,האוטו נסע פצצה!! אפילו יותר טוב מקודם!!!

 

אז מה קרה?!?!?

 

ואז היה לבני רעיון...

 

להוציא את כל חיישני ההזרקה. שזה גם קשה,גם מעצבן וגם נדיר..

 

אבל מה לא עושים בשביל בני.....

 

אז שילשום,בסביבות שלוש בבוקר,מצאתי את עצמי עם צמת הזרקה ביד ומבט מטופש..

 

לבני לקח 3 דקות לעלות על הבעיה.

 

 

כימיקלים.

 

הסברתי לו שאני ממש לא בקטע ושזה לא עושה לי את זה,אבל בני הסתכל עלי במבטים ששמורים לאידיוטים קשים והסביר לי שאסור להשתמש בכימיקלים.

 

אחרי זרם הבדיחות על "מוכן להשתתף בניסוי" בני הראה לי ש..כל החיישנים,היו ...אכולים.

 

"ניקית בית מיצערת" הוא שאל אותי. "כן" עניתי.

 

"אז אתה אידיוט"-הגיעה התשובה המלומדת..

 

"עשית אינפוזיה?"הוא שאל אותי כמו ילד קטן.

 

"כן" עניתי.

 

"אז אתה אידיוט" הגיעה התשובה.

 

"יש לך כניסת אוויר בלחץ?"

 

"כן"

 

"אוויר קר?"

 

כן

 

אז אתה חירבנת את החיישנים...

 

ותביא לי קולה...

 

ואתה אידיוט...

 

 

אחלה...

 

אני אידיוט...

 

בקיצור..ילדים..כימיקלים זה רע...זה אוכל לכם את המוח....

 

 

של האוטו...

 

 

 

מוכנים להשתתף בניסוי?

 

מסתבר ש4 הימים שהאוטו עמד רק החריפו את הבעייה (לפני זה הוא נסע ממש כל יום) ,מה שגרם לאכילה סופית של כל הסנסורים,והתעללות מתמשכת (ע"ע דחיסת אוויר למע' יניקה אטמוספרית) גם עשתה את שלה... בקיצור..סרט.

 

אז חידשנו את כל הסנסורים (ואפילו שמנו משופרים,של 605 טורבו),ניקינו את ההזרקה עם צמר גפן (עם כזה שטרונגול גמיש..הממ...רציתי לחת הביתה לשימוש אישי..) ואתמול הראלי יצאה.

 

עכשיו,תודה לאל,הכל בסדר.

 

נזק בסה"כ יוצא 700 שקלים,לא כולל בורקס...שעות שינה...עצבים...והרבה תאוריות מנופצות..ואוטו נוסע!!!!

 

נוסע טוב...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
מזל טוב :) מי יתן ולא תצטרך לקנות יותר בורקסים

 

אגב למען הפרוייקט המתקרב שלי , איזה בורקסים האדון מעדיף ?

 

הוא מעדיף כסף

Rikshanoam-R

פורסם
ואוטו נוסע!!!!

 

זה הכי חשוב . . .

 

תומר, מכל הסיפורים האלה אני ממליץ לך להוציא ספר . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני חייב להבין משהו ,

כל העבודה הזאת עלתה 700 ש"ח ?

כולל החלקים ?

 

נ,ב : משהו קטן וקשור :

לפני כמה ימים יצא נחתה לידי 147 2.0 סלהספיד באזור העבודה שלך ( תומר ) , כמובן שלקחתי אותה לנסיעת מבחן קצרה ( שעה ) בכל אזור התעשייה וכמה שחפשתי את הראלי שלך היא פשוט לא הייתה שם ... עכשיו אני מבין איפה היא ...

 

נ,ב : האלפא , פשוט :) אחד גדול .

פורסם
ואוטו נוסע!!!!

 

זה הכי חשוב . . .

 

תומר, מכל הסיפורים האלה אני ממליץ לך להוציא ספר . . .

 

הקטע היפה,שאתה צודק.

 

מעבר לזאת,הכתבה על המאה שישים ושש נקנתה כבר.להפתעתי לא ע"י עיתון רכב.

אמרו לי לנסות למכור את זה וזה נקנה תוך יום...

(עוד משהו קטן שגורם לי להבין כמה לא הערכתי את עצמי נכון בשנים האחרונות :( ,כמה טעיתי בבלה בלה בלה..בחורות..בלה בלה בלה...וכו וכו וכו).

 

היא תופיע מתישהוא בעתיד הלא כל כך רחוק באחד מעיתוני סוה"ש במדור "סופרים צעירים".מן הסתם,אחרי זה יפטרו אותי... :lol: (דווקא לא.אמרו בחברה שזו פירסומת פצצה לאוטו..).

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

עכשיו אני יודע שאני לא סתם פרנואיד

נכון הסטראט ברייסים נראים טוב בתא מנוע, אבל לאחרונה גם אני התחלתי להרגיש רעידות מכיוון הגיר ומה שקרה לתומר בהחלט מאשש את חששותיי.

 

כבר מחר בבוקר הסטראט העליון והתחתון מפורקים, כנראה שיש סיבה שחטיבת הספורט של פיג'ו לא התקינה אותם בראלי :!: ולא משיקולי חיסכון.

 

לגבי התושבות powerflex אני לא נביא בשער, אבל בעלי הזיכרון הטוב בטח זוכרים את הביקורות השליליות שלי לגבי המוצר הזה.

 

חשוב להבין שלא כל מה שנראה טוב ומגניב גם תורם !

זה לא בושה להיות סטנדרטי :oops:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

שמעתי כבר מספיק מומחים שאומרים שתוספים וכימיקלים מסוימים יכולים להזיק למנוע, בינהם גם דויד נימרי, מהנדס הרכב (זה עם הסאאב הצהובה).

עכשיו גם אני מבין למה.

 

לא נורא, העיקר שלומדים מניסיון.

פורסם

לגבי האינפוזיות !

אולי זה נראה בעיניכם מ-ג-נ-י-ב להפריח ענני עשן במפגשים אבל בפועל אתם גורמים נזק בלתי הפיך למנוע.

 

נזק לרינגים ולטבעות האטימה, החומר לא אמור להיות מוזרק בצורה הזאת מדובר בחומר חריף והמלצת היצרן היא מהילת הנוזל במיכל דלק מ-ל-א !!!

 

ולא "חניקת" המנוע ע"י שלוקים של חומר מרוכז !! מי שמע על שטות כזאת ?? !!

כל התהליך המגוחך הזה נראה כמו מעבדת סמים מאולתרת....

 

אולי סובארו מחזיקות מעמד אחרי התעללות כזאת אבל לצרפתיות אתם לא משאירים כל סיכוי ! ראו הוזהרתם :!:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

הרכב מפותח ע"י היצרן להתמודד עם מערכת עומסים מסוימת.

ברגע שאתה מפר את האיזון אתה גורם לבלאי מואץ במערכות אחרות.

אי אפשר לשפר רק תחום אחד ולעזוב תחום אחר.

השיפור חייב להיות גורף.

 

השיפור היחידי שלא גורם לנזק הוא בנהג.

פורסם
מסתבר ש4 הימים שהאוטו עמד רק החריפו את הבעייה (לפני זה הוא נסע ממש כל יום) ,מה שגרם לאכילה סופית של כל הסנסורים,והתעללות מתמשכת (ע"ע דחיסת אוויר למע' יניקה אטמוספרית) גם עשתה את שלה... בקיצור..סרט.

 

תוכל לפרט איזה סנסורים "נאכלו" לך ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תומר

 

אם נכתוב תינוק במקום מכונית .

 

ובמקום סנסורים נשים מגבונים של האגיס...

 

אני חושב שאתה מקדיש למכונית ה-מ-ו-ן

והאמת? גם לי לא תזיק קצת שפיות כמו שאתה יודע...

 

 

אז אנחנו משוגעים?

 

ככה החברה חושבת ... so what

 

העיקר שאתה שמח.

אני למדתי לקח על הסטראטים והבושס.

מבטל - בעצם בוטל - סטראט תחתון ובושס...

 

אני גם ירדתי מלחזק את תושבת המנוע שלי,עדיף שתלך ולא כל הזרוע...

 

נו-שוין

 

שאלה יהיו הצרות שלנו.

אגב ,מה אתה מעדיף מתנה לתינוק?

עגלה או ערסל?

 

:-)

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
לגבי האינפוזיות !

אולי זה נראה בעיניכם מ-ג-נ-י-ב להפריח ענני עשן במפגשים אבל בפועל אתם גורמים נזק בלתי הפיך למנוע.

 

נזק לרינגים ולטבעות האטימה, החומר לא אמור להיות מוזרק בצורה הזאת מדובר בחומר חריף והמלצת היצרן היא מהילת הנוזל במיכל דלק מ-ל-א !!!

 

ולא "חניקת" המנוע ע"י שלוקים של חומר מרוכז !! מי שמע על שטות כזאת ?? !!

כל התהליך המגוחך הזה נראה כמו מעבדת סמים מאולתרת....

 

אולי סובארו מחזיקות מעמד אחרי התעללות כזאת אבל לצרפתיות אתם לא משאירים כל סיכוי ! ראו הוזהרתם :!:

 

המוצר BG-44K הינו חומר מקצועי שניתן ליישום ב-2 אופנים ע"פ הוראות היצרן:

1. אינפוזיה

2. דרך מיכל הדלק.

 

למשתמשים הרגילים (מה שנקרא END USER) ההוראות הן לשפוך את תכולת הפחית למיכל הדלק.

ההוראות לשימוש במוסך כוללת ערכת אינפוזיה של BG כמובן (ולמי שתהה, גם במוסכים של פג'ו יש אינפוזיות כאלה עם אותו החומר בדיוק, 44K) ומספר פעולות פשוטות.

 

האינפוזיה של BG משמשת בעיקר ל-2 פעולות:

1. להזרקת תוסף מיוחד לניקוי האינג'קטורים

2. להזרקת ה BG-44K לניקוי שסתומים היניקה, תא הבעירה וכד'.

 

הניקוי (דרך אינפוזיה) שבוצע במפגשים הוא דמו לאינפוזיה המדוברת.

החומר הוא נטול סיכון לחיישן החמצן ושאר רכיבי המערכת והפעולה במקור נמשכת מספר דקות. יש הממליצים לבצע אותה בסלד גבוה ויש הממליצים לעשות אותה בסלד נמוך מאוד על פני 9 דקות ואף יותר !.

ברכבים עם תצרוכת שמן בינונית ומעלה נראה לרוב עשן לבן בזמן ביצוע הפעולה (במיוחד אם הכמות אינה מווסתת כמו באינפוזיה המקורית אלא ע"י יד אדם). מספר מנועים כבר עברו את הטיפול (חלקם עם 40K ק"מ וחלקם עם מעל 200,000 ק"מ !) ועד כה בהצלחה.

 

הכשלים במקרה של תומר מתמקדים בגיר ובחיישנים, ה 44K אינו מקור הבעיה. כבר עברתי כמות מכובדת מאוד (כבר לפני מספיק שנים, עוד בתקופה שהיינו נכנסים תחת ההגדרה "נער") של מכוניות שעברו את הטיפול (כן, במוסכים של סובארו) והתשבוחות על החומר הזה רק ממשיכות לזרום מכל מוסך שאני מכיר.

 

לתומר אין מכונית סטנדרטית. מי שמכיר את תומר יודע על מה אני מדבר.

ישנם גם דברים שהשתיקה יפה להם ואתם (ואני כמובן) לא יודעים עליהם... לפני שמישהו קופץ להסיק כאן מסקנות, כדאי לחשוב פעמיים (ואף יותר) לפני שלוחצים על ה ENTER.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תומר

 

אם נכתוב תינוק במקום מכונית .

 

ובמקום סנסורים נשים מגבונים של האגיס...

 

אני חושב שאתה מקדיש למכונית ה-מ-ו-ן

והאמת? גם לי לא תזיק קצת שפיות כמו שאתה יודע...

 

 

אז אנחנו משוגעים?

 

ככה החברה חושבת ... so what

 

העיקר שאתה שמח.

אני למדתי לקח על הסטראטים והבושס.

מבטל - בעצם בוטל - סטראט תחתון ובושס...

 

אני גם ירדתי מלחזק את תושבת המנוע שלי,עדיף שתלך ולא כל הזרוע...

 

נו-שוין

 

שאלה יהיו הצרות שלנו.

אגב ,מה אתה מעדיף מתנה לתינוק?

עגלה או ערסל?

 

:-)

 

אז עכשיו תהיה כאן תחרות של מי הרכב יותר סטנדרטי ולא משופר ?

אני רואה כבר את הפקק בכניסה למכוני השיפורים , ומודעות פרסום על פקקים לאגזוז ומזרקים סופר צרים להורדת הספקים , כמו גם מערכות ספייסרים למתלים כדי לתת מהלך מתלה משופר.

 

לא הגזמתם בכלל. קודם כולם רצים אחרי הסיפורים של השיפורים , ומשקיעים באוטו אלפי שקלים בשביל לגרד עוד 0.4 כ"ס ב-357.6 סל"ד יותר , ועכשיו בוכים שנשבר להם זה ,והתקלקל ההוא.

קודם כל , השבירות אצל תומר , זה גם עניין של נהיגה. תנו לאמא שלי לנהוג באוטו של תומר (אם היא תסכים כמובן , היא לא סובלת כשמפליצים באוטו :wink: ) והוא יפגין אמינות מעולה.

תנו לאחד כמוני לאנטיס (בעצם אל תתנו , יש לי כבר אחת - בעעעעעעעעע) ותראו איך היא מכלה את עצמה לדעת באופן מזורז.

 

אולי לפני שאתם משקיעים בכל הציוד והשיפורים (ואני לא מדבר על כאלה שהגיעו למגבלות האוטו ורוצים עוד - אלה כבר הוכיחו לי כמה פעמים שיש לי עוד הרבה מה ללמוד בנושא נהיגה)

תשקיעו קצת בעצמכם וברמת הנהיגה שלכם ?

תסתכלו קצת על תוצאות המפגש עם הג'ימקאנה האחרונים , או כל תחרות קארטינג שנערכה.

המנצחים , על פיז'ו 309 ומיאטה משופרות בטירוף עם אלפי כוחות סוס (NOT).

תעזבו את העגלות שלכם בשקט , תלמדו אותן עד הסוף ,ואז תלכו להשקיע ממון וזמן בשיפורים ,ולא "אני רוצה מערכת פליטה 1-2-4-11 עם קצוות מנירוסטה כי יש להן צליל מה-זה מאאאאגניייייבבבב". :evil:

פורסם

השאלה היא האם סטראט ברייס הורס או מוסיף?

כלומר למי שאין רכב משופר בצורה קיצונית סטראט יזיק?

כי אני תיכננתי לשים עליון+תחתון ועכשיו באים ביציאה שזה גורע וגורם לסיבוכים.

SO WHATS IT GONNA BE?

החיים הם סחיטה של המצערת.

×
×
  • תוכן חדש...