Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שווה לקנות את האוטו מבחינת אחזקה ?? אני רוצה לדעת פרטים על האוטו אני מחפש אחד כזה שנת 97 גיר רגיל וזה מנוע 1300 הוא סוחב ?חח

פורסם

אם אין לך צורך בג'יפ (קרי ירידה לשטח) רד מהרכב. הוא לא נוח, התחזוקה לא זולה, הביטוח יקר.

 

אם אתה רוצה עוד מידע, חפש במנוע החיפוש. (להבא בצע זאת לפני שאתה פותח הודעה).

 

גיא

פורסם
אם אין לך צורך בג'יפ (קרי ירידה לשטח) רד מהרכב.

ואיך אפשר לשכוח את ססמאת השיווק המעולה: "טריוס, העיר זה השטח שלו..." :hihi:

HFturbo

פורסם

בתור אחד שלהוריו יש טריוס.

האוטו סוחב והוא זריז מאוד, לגבי הנוחות בו שני אנשים ישבו מקדימה בלי בעייה וישבו בנוחות גם.

לגבי הטיפולים והחלפים- לא יותר יקר מכל יפנית אחרת (האוטו אצלינו 3 שנים ולא התקלקל פעם אחת חוץ מטיפולים שוטפים ובלוק חשמל שהרסתי בלי כוונה).

בקיצור תלוי למה אתה צריך את האוטו הזה בתור רכב פרטי הוא לדעתי נוח במידה ואתה לא צריך להסיע יותר מ 2 אנשים, הוא 4 על 4 קבוע, סוחב מצויין.

פורסם
אם אין לך צורך בג'יפ (קרי ירידה לשטח) רד מהרכב. הוא לא נוח, התחזוקה לא זולה, הביטוח יקר.

 

אם אתה רוצה עוד מידע, חפש במנוע החיפוש. (להבא בצע זאת לפני שאתה פותח הודעה).

 

גיא

 

לגבי נושא האמינות, הרשה לי לחלוק על דעתו של גיא, מדובר באמינות יפנית לכל דבר, לחברה שלי יש טריוס והוא פוגש מוסך רק לטיפולים תקופתיים. אבל....

 

אני ממש, אבל ממש לא ממליץ על הרכב,

 

הוא קטן, צפוף, המנוע חלש ומרעיש וכדי לפצות על המחסור בכח ציידו אותו בדייהטסו בגיר קצרצר ללא הילוך יתר אמיתי.

 

הפרסומת " העיר היא השטח שלו" הייתה ממש מדוייקת, כי המחסור בממונט הוא רציני ברמה שתחסל כל נסיון לתיקול שטח של ממש.

 

בקיצור, הייתי ממליץ להמשיך לחסוך, עד שתוכל להרשות לעצמך ג'יפ אמיתי,

 

שחר

פורסם

שים לב שלא אמרתי שהוא לא אמין. אמרתי שהתחזוקה לא זולה, ובג'יפים לרוב זה המצב. הכוונה היתה לעלויות נלוות כגון ביטוח, צמיגים וחלפים. אמינות יש לו. ובחיים לא הייתי רוכש כזה רכב בשביל לנסוע איתו רק בעיר.

 

גיא

פורסם

גיא נהגת פעם על אחד?!

 

 

זה כ"כ כיף לנהוג עליו בעיר, יש לו פשוט את כל היתרונות של רכב עירוני, עם בונוס בתוצרת יכולת שבילים.

 

נהגתי רק על הידנית.. אבל! עקב המבנה הצר והגבוה יש לך יכולת ראייה מצויינת ויכולת תמרון טובה מאוד, אכן הרכב קצת צפוף בפנים, אבל 4 מבוגרים ממוצעים (לא שמנים/גבוהים מדיי) יוכלו להסתדר.

 

וחוץ מזה, היא תחליף מצויין לרכב מיני/רכב שני.

 

לא פעם משווים אותו לרכבים שהם לא היריבים האמיתיים שלו - במחיר שלו (113K לחדש) היריבות האמיתיות שלו הן מכוניות הסופר-מיני קרי: 206, קליאו, יאריס, גאז' וכו' - ובקבוצה הזו הוא מציע פן שונה ומיוחד והוא ללא ספק יותר מרווח מכולן.

 

אם אין צורך להוביל על בסיס יומי משפחה עם הרכב הזה אז לפי דעתי הוא קנייה מצויינת.

פורסם
גיא נהגת פעם על אחד?!

 

 

זה כ"כ כיף לנהוג עליו בעיר, יש לו פשוט את כל היתרונות של רכב עירוני, עם בונוס בתוצרת יכולת שבילים.

 

נהגתי רק על הידנית.. אבל! עקב המבנה הצר והגבוה יש לך יכולת ראייה מצויינת ויכולת תמרון טובה מאוד, אכן הרכב קצת צפוף בפנים, אבל 4 מבוגרים ממוצעים (לא שמנים/גבוהים מדיי) יוכלו להסתדר.

 

וחוץ מזה, היא תחליף מצויין לרכב מיני/רכב שני.

 

לא פעם משווים אותו לרכבים שהם לא היריבים האמיתיים שלו - במחיר שלו (113K לחדש) היריבות האמיתיות שלו הן מכוניות הסופר-מיני קרי: 206, קליאו, יאריס, גאז' וכו' - ובקבוצה הזו הוא מציע פן שונה ומיוחד והוא ללא ספק יותר מרווח מכולן.

 

אם אין צורך להוביל על בסיס יומי משפחה עם הרכב הזה אז לפי דעתי הוא קנייה מצויינת.

אני ממש מצטער אבל כיך לנהוג בו :shock: ??? , מרווח :? ??? הרכב הזה צר ולכן צפוף בצורה מוגזמת, אין מה להשוות את מרווח המחיה שהוא מציע לכל אחת מהסופר מיני שהזכרת. וכמובן שהוא אפילו לא מנסה להתחרות באיכויות הנסיעה שלהן

 

ושוב אני אומר, אם מישהו מתכוון לצאת איתו לנסיעה בין עירונית ביותר מ 80 קמ"ש, כדאי להכין אטמי אוזניים, הרעש בלתי נסבל!

פורסם

יש הבדל משמעותי בין הטריוסים שלפני ואחרי מתיחת הפנים בדגמי 2001. הטריוס קיבל מנוע חזק יותר ב-3-4 כ"ס, עוד 3 קג"מ, יחסי העברה שונים וכיול חדש להגה ולמתלים. הוא הפך נוח ושקט יותר, קצת פחות עגלתי, ופחות צמא לדלק.

 

הטריוס הוא מכונית סופר-מיני עם יכולת שטח מסויימת - שבילים, קצת בוץ, דיונה עם הורדת אוויר וקצת מיומנות, וחוף ים. כמובן שעדיף במקרים כאלה להחליף לצמיגים שיש להם יותר אורינטציה לשטח.

 

הוא פחות נוח, מרווח, זריז ובטוח מרוב מכוניות הסופר מיני, אבל הוא הסופר-מיני היחידה שיודעת לנסוע בשטח, ולא הרבה פחות טוב מטוסנים או ראב4. ויחסית אליהם המחיר שלו מצחיק.

פורסם

לצערי כן, נסעתי באחת (לא נהגתי) זה היה ממש לא מבריק. למי שלא יורד לשטח, כל רכב קטן כגון יאריס, JAZZ, 206, X3 וכו' יעשה את העבודה פי 10 יותר טוב. נוח יותר, שקט הרבה יותר, ומרווח יותר. הטריוס צר ברמה לא נעימה (בהנחה ומי שיושב לידך הוא לא חברה שלך). למי שמתכוון לרדת לשטח או שבילים זה כבר סיפור אחר.

 

גיא

פורסם

אני 1.8 מטר גובה ורק מישיבה באוטו קיבלתי קלסטרופוביה: הוא כל כך צר שנאלצו לייצר דלתות שטוחות לגמרי.

הדוושות צמודות מידי ואין טיפת מקום לרגל ימין בגלל מנהרת ההינע, וההגה לא ניתן לכיוון בכלל.

פורסם
אני 1.8 מטר גובה ורק מישיבה באוטו קיבלתי קלסטרופוביה: הוא כל כך צר שנאלצו לייצר דלתות שטוחות לגמרי.

הדוושות צמודות מידי ואין טיפת מקום לרגל ימין בגלל מנהרת ההינע, וההגה לא ניתן לכיוון בכלל.[/

QUOTE]

 

אני מטר 90, נסעתי ונהגתי באחד כזה כמה חודשים טובים.

כל מה שצריך זה להזיז את הכסא אחורה, ואז אתה מסתדר מצויין, אני מסכים המרחב האחורי הוא בדיחה אבל הרכב הזה כמו כל המכוניות הקטנות מתוכנן לשוק הצעירים בהנחה שהם יסעו עם חבר או חברה מקדימה.

לדעתי הרכב מאוד זריז יש לו פעמים רבות השהייה בגיר כשאתה סוחט את הדוושה אבל זה בהחלט כולן בעיות קטנות.

 

עוד משהו, נכנסה בי במהירות של 70 קמ"ש בערך וולו ישנה(לא זוכר א הדגם, מהטנקים הישנים האלה), לוולו כל המכסה מנוע כל הפגוש כל הרדיאטור בקיצור חצי מהקדימה נעלם, לי הייה שקע קטן בדלת אחרות וסריטה על הפגוש, לא תאמין עד כמה הגלגל מאחורה מועיל.

 

בקיצור טריוס הוא רכב קטן , הוא לא מתיימר להיות גדול, הוא אמין, וזריז.

כמו כן ההנעה 4על4 מועילה בכל תנאי דרך.

×
×
  • תוכן חדש...