Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני וחברי אוהבים ללכת לקארטינג, זה סוג של שיחרור בשבילנו.

היינו כמה פעמים בנתניה ובהרצליה.

כאשר רוני פירסם לפני כשבוע עד כמה הוא נהנה במגה קארטינג,

אני וחברי תיכננו ללכת ביום שישי הזה לשם.

כאשר התקרבנו למתכם נשמעו חריקות צמיגים, ישר כל אחד מאיתנו האלה חיוך על הפנים.

עברנו ליד המסלול והוא נראה מעניין מאוד.

מאוד טכני.

היה מאוד חם ולח בקניון,

כאשר התקרבנו לכניסה השומר יצא לקראתנו ואמר "יש פה אירוע פרטי, תבואו עוד שעה".

בגלל שהיה מאוד חם ביקשו לפחות להיכנס לשבת במזגן

השומר סירב בתקיפות בטענה שאין מקום-רק חבל שהוא לא הסתכל אחורה כי במקום היה רק כ 5-6 אנשים והמון כיסאות ושולחנות פנוים.

כמובן שלא נתחיל להתווכח איתו, אמרנו תודה והלכנו בנימוס.

 

 

כמובן שלא נילך לשם יותר, פשוט חוסר נימוס.

אני מניח שנצתרך לנוסע יותר רחוק-לרחובות.

פורסם

מצחיק.

 

הייתי שם היום. המקצה שלי הסתיים ממש כשהתחיל הארוע הפרטי המדובר. בסך הכל יום-הולדת של כמה ילדים קטנים וזבי חוטם.

 

דווקא התרשמתי לטובה מהמסלול והמקום. הרכבים מהירים מאוד, למרות שאמרנו שזה הפעם הראשונה שלנו על קארטינג וציפיתי שיסגרו מעט את המצערת. המסלול מאוד מאתגר, במיוחד הפנייה בתחילת ההקפה, אחרי הישורת.

 

אבל כן, השירות קצת לוקה בחסר. גם הפקידה בקופה לא היתה אדיבה במיוחד...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כאשר התקרבנו לכניסה השומר יצא לקראתנו ואמר "יש פה אירוע פרטי, תבואו עוד שעה".

בגלל שהיה מאוד חם ביקשו לפחות להיכנס לשבת במזגן

השומר סירב בתקיפות בטענה שאין מקום-רק חבל שהוא לא הסתכל אחורה כי במקום היה רק כ 5-6 אנשים והמון כיסאות ושולחנות פנוים.

כמובן שלא נתחיל להתווכח איתו, אמרנו תודה והלכנו בנימוס.

 

 

אני מכיר את השומר הזה , הוא עבד איתי בקניון באבטחה :lol: :lol: :lol:

 

וחבל שלא היה שמה המנהל של הקארטינג , הוא אחלה בחור, הוא מליון אחוז היה מכניס אתכם .

פורסם

איזה קטע גם אנחנו היינו שם באותו היום של האירוע הפרטי .רק שאנחנו חיכינו חצי שעה .

וגם אני מאוד מאוכזב לא מהשומר אלה מרמת המסלול ששם שפשוט גרועה. המסלול אומנם מתוכנן טוב אבל הריצפה מלאה בבורות ותלאים שמפרקים את הגב ,וגם הקארטים לא משתווים לקארטים של רחובות ..

..............................................

גודש חדש... 29.7.04

פורסם

הייתם יכולים לחכות בקניון עצמו.. - עדיף בהרבה..

מה גם שאם סוגרים את המקום לאירוע - הם צריכים לדאוג שמתי שהאנשים שבמסלול עכשיו יצאו - יהיה להם מקום לשבת..

ומן הסתם אם זו יומולדת אז יש גם את הקטע של האוכל והעוגה וכו'..

 

בסה"כ אני נהנתי בפ"ת הרבה יותר מאשר בהרצליה ונתניה.. ולדעתי אתה עושה טעות שאתה לא חוזר..

אתה לא מעניש אותם.. רק את עצמך.. המאבטח שלא נתן לך יכנס יקבל את אותה משכורת אם תבוא או לא.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בהרצליה?

קניון שבעת הכוכבים.. קומה -3

עולה 45 שקל ל10 דקות (שזה המחיר ברוב המקומות בארץ..)

 

אם אתה גר באיזור המרכז, לדעתי האישית, הקרטינג בפתח תקווה הרבה הרבה הרבה יותר מומלץ!

הקארטים יותר חדשים ויותר מהירים, כמו גם המסלול שהוא יותר אטרקטיבי..

 

שימו לב כי מומלץ להתקשר לכל קרטינג שהולכים אליו לפני שבאים - גם בקרטינג בהרצליה סוגרים לפעמים את המקום לאירועים פרטיים (קרה לי כבר כמה פעמים!).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
איזה קטע גם אנחנו היינו שם באותו היום של האירוע הפרטי .רק שאנחנו חיכינו חצי שעה .

וגם אני מאוד מאוכזב לא מהשומר אלה מרמת המסלול ששם שפשוט גרועה. המסלול אומנם מתוכנן טוב אבל הריצפה מלאה בבורות ותלאים שמפרקים את הגב ,וגם הקארטים לא משתווים לקארטים של רחובות ..

אני הייתי איתו בפ"ת באותו יום

והמשכנו להתכווכח על איכות המסלול...

לא יודע אני לא הרגשתי שהוא קופצני מידי - וסדר הפניות היה אפילו מהנה יותר משאר המסלולים בהם הייתי

וגם לא הרגשתי נחיתות כלשהיא בקארטים עצמם ביחס למקומות אחרים...

 

בקארטים שם יש חגורות, לא יודע כמה זה שימושי אבל תמיד טוב שיהיה.

והמארשל שהיה שם דווקא היה חביב ולא מתנשא.

hope for the best, expect the worse.

פורסם
אני וחברי אוהבים ללכת לקארטינג, זה סוג של שיחרור בשבילנו.

היינו כמה פעמים בנתניה ובהרצליה.

כאשר רוני פירסם לפני כשבוע עד כמה הוא נהנה במגה קארטינג,

אני וחברי תיכננו ללכת ביום שישי הזה לשם.

כאשר התקרבנו למתכם נשמעו חריקות צמיגים, ישר כל אחד מאיתנו האלה חיוך על הפנים.

עברנו ליד המסלול והוא נראה מעניין מאוד.

מאוד טכני.

היה מאוד חם ולח בקניון,

כאשר התקרבנו לכניסה השומר יצא לקראתנו ואמר "יש פה אירוע פרטי, תבואו עוד שעה".

בגלל שהיה מאוד חם ביקשו לפחות להיכנס לשבת במזגן

השומר סירב בתקיפות בטענה שאין מקום-רק חבל שהוא לא הסתכל אחורה כי במקום היה רק כ 5-6 אנשים והמון כיסאות ושולחנות פנוים.

כמובן שלא נתחיל להתווכח איתו, אמרנו תודה והלכנו בנימוס.

 

 

כמובן שלא נילך לשם יותר, פשוט חוסר נימוס.

אני מניח שנצתרך לנוסע יותר רחוק-לרחובות.

זו הביקורת הכי מטומטמת והכי ילדותית ששמעתי על מסלול קארטינג.

אתה מבין בכלל מה אתה אומר? השומר לא נתן לכם להיכנס כי היה אירוע פרטי (ואגב באירועים פרטיים המקום נסגר רק למוזמנים).

א. אם השומר מייצג עבורך את היחס של אנשי המסלול אז אתה טועה. הוא בסה"כ ממלא הוראות שאומרים לו.

ב. המסלול נמצא בתוך קניון. אי-אפשר להיכנס למסלול? אז חכו בקניון, תסתובבו קצת ותחזרו שוב.

זה בדיוק מה שאני עשיתי כשהיה אירוע פרטי ולמרות שנאמר לי שהוא יסתיים תוך שעה, הסיום של האירוע התעכב ובגלל זה לא יצא לי לנהוג שם.

ביג דיל, מה קרה? זה אומר שהאנשים שם לא נחמדים? להיפך. הם מרצים את הלקוחות ששילמו כסף כדי לסגור את המקום לאירוע פרטי שלהם, ואת אותו שירות הם יתנו גם לך.

 

והנה קח פתרון קסמים: תרים טלפון לפני שאתה מתכוון ללכת למסלול ותשאל אם המקום סגור לאירועים.

במקום להגיע עד לשם ולראות שיש אירוע ולהתאכזב, תרים טלפון ותשאל.

זה נוהל נהוג ברוב המסלול ("יש לתאם טלפונית הגעה למסלול").

ואם אתה מתפלא למה אני לא תיאמתי טלפונית אז לי יצא להיות באיזור והחלטתי לקפוץ לשם בספונטניות.

 

להבא אל תעשה מעצמך צחוק כשאתה "מתאכזב" ממסלול קארטינג כזה או אחר

פורסם

חחחח אם זה היה במועדון הייתי אומר לך

שיש סלקציה במועדון אבל לך תדע

 

אגב מה העדה שלך ?:wink:

 

אבל T-Maxximum כתב את כל מה שאני חושב

פורסם

ילדותי?!

זו התיחסות מעליבה של השומר,הוא אמר את זה גם בזלזול

כאילו הוא מלך.

חוץ מזה תנסה אתה להתקשר לקארטינג שם

אתה תראה מה קורה ...

דרך אגב שהייתי בקארטינג בהרצליה והיה אירוע סגור,

לא יבשו אותנו בחוץ, הרשו לנו להיכנס פנימה...

פורסם

אתה באמת מתנהג ילדותי...

מה בעיה?משהוא סגר אירוע פרטי במקום וזכותו המלאה לדרוש מבעלי המקום לא להכניס אף אחד.

אם הייתה בא למועדון ביום שישי והוא היה סגור לאירוע פרטי הייתה מבקש לשבת בפנים במזגן? לא! הייתה מקבל תשובה באותא סגנון שקבלתה!

יום טוב!

Zoom-Zoom...

פורסם

החוצפה שלך פה מזכירה לי איכשהו את הדיון עם האישה והכלב בOFF TOPIC.

 

מי שעשה את האירוע שכר את המקום ברגע שהוא שכר את המקום הוא רוצה שרק הוא והמוזמנים יהיו בתוך המקום.

 

אני לא מבין איפה היחס המזלזל במיוחד שבמרחק שני צעדים משם יש קניון אז מה הבעיה?

to finish first first you have to finish

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...