Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
החוצפה שלך פה מזכירה לי איכשהו את הדיון עם האישה והכלב בOFF TOPIC.

 

מי שעשה את האירוע שכר את המקום ברגע שהוא שכר את המקום הוא רוצה שרק הוא והמוזמנים יהיו בתוך המקום.

 

אני לא מבין איפה היחס המזלזל במיוחד שבמרחק שני צעדים משם יש קניון אז מה הבעיה?

איך לעזאזל אתה עושה כזאת השוואה

 

אני באתי לקבל שירות מסוים ומתיחסים לא יפה.

לא באתי להתלונן על זה שיש שם מסיבה.

באתי להתלונן על היחס המגעיל של השומר.

ורואים שיש לך בעיה בהבנת הנקרא,תקרא שום פעם תהודעה הראשית שלי

"היה מאוד חם ולח בקניון"

פורסם

אני לא מבינה על מה הויכוח.

המקום היה סגור מפני שהתקיים בו ארוע פרטי, ומן הסתם לא היית בין המוזמנים אז השומר השאיר אותך בחוץ.

גם אם המקום נסגר לארוע פרטי של 3 אנשים והיה מקום לעוד 1000אנשים היית נשאר בחוץ, וזאת מפני שהם שילמו על כך, והתמורה לכספם היא שאנשים שלא הוזמנו לא יכנסו.

שנית אם בקניון היה חם ולח אז אני בטוחה שגם לאחר סיבוב בקארט לא היית מתרענן.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חבר'ס לא צריך לריב על דברים כאלה..

 

כולנו בפורום סה"כ חברים שמנסים ללמוד אחד מהשני דברים בנושאים מוטוריים זה הכל!

 

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

 

בוקר טוב שיהיה לכם!

פורסם
ילדותי?!

זו התיחסות מעליבה של השומר,הוא אמר את זה גם בזלזול

כאילו הוא מלך.

חוץ מזה תנסה אתה להתקשר לקארטינג שם

אתה תראה מה קורה ...

דרך אגב שהייתי בקארטינג בהרצליה והיה אירוע סגור,

לא יבשו אותנו בחוץ, הרשו לנו להיכנס פנימה...

אתה יודע כמה אנשים כמוך הוא פוגש ופגש?

נמאס לו מכל אותם אלה שחושבים שמה שהוא אומר ("המקום סגור עקב אירוע") הוא כהמלצה בלבד.

התקשרתי אליהם ויש להם ניתוב שיחות ("אם ברצונך...").

אם אתה לא מסתדר עם זה אני אתן לך את הפלאפון של בעל המסלול..

אני לא יודע מה היה במקרה של הרצליה, אולי זה לא היה אירוע פרטי אלא סתם קבוצה גדולה שהייתה שם.

ואם זה היה אירוע פרטי אז אני לא אעשה שם אירועים כי הם לא מכבדים אותי כלקוח שמשלם כסף כדי לסגור את המקום רק בשבילו.

פורסם
חבר'ס לא צריך לריב על דברים כאלה..

 

כולנו בפורום סה"כ חברים שמנסים ללמוד אחד מהשני דברים בנושאים מוטוריים זה הכל!

 

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

 

בוקר טוב שיהיה לכם!

מה קשור?

הבן אדם מתפלץ מזה שלא נתנו לו להיכנס למקום סגור - אם תרצו, אפשר (לא בטוח שתרצו אבל עדיין) להשוות את זה למקרה כזה:

אדם קנה פחית במכונת משקאות (יש לציין שהפחית קרה וטמפ' מתקרבת ל45 מלמעלה), בא אדם נוסף ומבקש ממנו את הפחית כדי שיוכל לשים אותה על הראש כי חם לו - האדם הראשון מסרב בטוענה ששילם על הפחית - האדם השני מתעצבן כי לא נותנים לו להיתקרר.

עכשיו נשאלת השאלה:

מאיפה לעזאזאל הקרצתי את הסיפור הזה?! (כנראה שאני יותר מדי לומד להיסטוריה).

 

בכל מקרה,

אגם שילם על משהו והוא מצפה שלא יטרידו אותו בבקשות או דרישות מוזרות של אנשים שלא פגש מעולם. זכותו לסרב.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

טוב תירגעו.

אם יש לך ביקורת על השומר, פנה לחברת האבטחה שמעסיקה אותו.

אם היה לך ארוע פרטי שם, היית מצפה ממנו להתנהג בדיוק כך.

 

אם היתה לך ביקורת רלוונטית כלפי המסלול או אלו שמתפעלים אותו, היה לה פה מקום.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...