Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה עולה הפוקאל הזה?

כרגע יש לי מורל פולס מקדימה...מה עדיף לעשות:להעביר אותם אחורה או למכור ולהשקיע את הכסף מהמכירה בבמה קדמית יותר טובה?

לצורך העניין יש לי גם סאב סרווין ווגה הד 12 שממש דופק

פורסם

הפוקאל עולה טיפה מעבר לתקציב אפשר להביא ותו ב 900 1000 בערך...

אם תרצה מקום זול ממנו הבאתי את כל המערכת שלי(פוקאל) דבר איתי בפרטי...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
אבל להייבריד אין לי כסף..אז כנראה שהוא התכוון רק לפולס ולדוטק

יש עוד הצעות לקומפוננט שיתאים?

לא אמרתי שתקנה הייבריד. רק רציתי לומר ל - Vast_27 שהקביעה שלו לגבי רמקול עם צליל רך לא נכונה.

זה לא אומר שהוא לא צודק לגבי דוטק או פוקאל (לא יודע, לא שמעתי מספיק כדי לקבוע), רק רציתי לתקן אותו כדי שלא יטעה אחרים.

פורסם

אני לא מטעה אחרים.

כנראה שלא שמעת מספיק רמקולים כדי להבין על מה אני מדבר.

יש כמה אפשרויות שהרמקולים שלך נשמעים ברוק / ג'אז / בלוז פחות טוב.

1. שהמערכת שלך לא מכוונת כמו שצריך זאת אומרת המיד חלש מדי ביחס לצלילים הגבוהים והנמוכים.

2. יכול להיות שדגם ההיבריד מאופיין באופי צליל קצת שונה ממה שהורגלתי ממורל. דווקא את הדגם הזה לא יצא לי לשמוע.

 

חוץ מזה שאין שחור ולבן בסאונד וברמקולים בפרט.

לכל חברה יש מדי פעם יציאות עם דגמים מסויימים ששונים באופי שלהם.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

הקומפוננט של האינפיניטי הוא יחסית לא עמוק וגדול, הוא רק צריך תוספת לחלק האחורי שהרמקול לא יזוז, כי לחלון אין סיכוי שהוא יגיע.

 

וזה מנסיון ! היה לחבר שלי בלנו והיה מותקן סט של אינפיניטי קאפא הדגם הירוק הישן,

וכנל לגבי ה JBL 605C הם אחד לאחד לדגם של האינפיניטי ראפראנס

אבל הוא יותר יקר בחניות .

קישור לדגם 5/2.5 אינטש.

http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=7054&Cat2Cat1ID=6&Cat2ID=0

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
חוץ מזה שאין שחור ולבן בסאונד וברמקולים בפרט.

המשפט שכתבת מראה שאתה מסכים איתי. אתה אמרת בהודעה המקורית שרמקולים בעלי צליל רך לא יתאימו.

עשית פה הכללה. מי שיקרא את ההודעה שלך יבין שאם הוא שומע סגנון כזה או אחר הרמקולים הללו לא בשבילו.

אני הבאתי דוגמה לרמקול שמאופיין בצליל רך שמתנהג בדיוק להיפך, כדי להראות לך שההכללה שלך לא נכונה.

 

ומה הקשר בדיוק לזה שלא שמעתי מספיק רמקולים (ולמרות שאף פעם זה לא מספיק, שמעתי די הרבה)?

פורסם
הקומפוננט של האינפיניטי הוא יחסית לא עמוק וגדול, הוא רק צריך תוספת לחלק האחורי שהרמקול לא יזוז, כי לחלון אין סיכוי שהוא יגיע.

 

וזה מנסיון ! היה לחבר שלי בלנו והיה מותקן סט של אינפיניטי קאפא הדגם הירוק הישן,

וכנל לגבי ה JBL 605C הם אחד לאחד לדגם של האינפיניטי ראפראנס

אבל הוא יותר יקר בחניות .

קישור לדגם 5/2.5 אינטש.

http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=7054&Cat2Cat1ID=6&Cat2ID=0

מצאתי את הJBL ב730 שקל,גם ה6.5 וגם ה5.25,מה אתם אומרים עדיף לקחת את הJBL או האינפיניטי?

ואתה אומר שאני יכול בקלות לשים 6.5 עם הגבהה אחת או אפילו לשים בלי הגבהה?

פורסם

חברה חברה תראו

יש לי דוטק כל האוטו ,

6.5 מאחורה + 5.25 ו 4 מקדימה

ומי שיגיד שהרמקולים האלו לא טובים למוזיקה שחורה הוא מטעה את כולם !

הרמקולים מנגנים יפה מאוד !

וגם אם מורידים אותם ל 80 אין טיפה זיוף !!!!!

אז חלס לחרטט !

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

×
×
  • תוכן חדש...