Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי דעתי כן.

לא הייתי קונה רמקולים שמאופיינים בצליל "רך" כמו מורל דוטק או פוקאל למוזיקת ראפ.

הם יותר מתאימים לטעמי לג'אז-בלוז-רוק וכו'..

לראפ הייתי לוקח רמקולים SPL עם באס יותר פאנצ'י ונוקשה.

אני חושב אודיובאן , אינפיניטי , JBL הם יותר מתאימים לך.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

מניסיון אתה אומר את זה או שאתה רק קראת מאחרים שחושבים שהם טובים?

מקדימה נכנס לי 5.25 אם זה משנה...

פורסם

אני לא הולך לעשות הגבהה...זה לא אוטו שלי לבד

אני חייב 5.25...אז אם יש הצעות לקומפוננט של 5.25 במחיר הזה

 

תודה מראש

פורסם

תשמע אני לא ממש יודע אבל לא רוצה להתחיל להסתבך

אני פשוט רוצה להתקין את ה5.25 וזהו אחי...לא רוצה יותר מזה

 

בכל מקרה כמה עולה הגבהה כזאת??

פורסם

הגבהה זה בסך הכל טבעת מעץ שעליה מורכב המיד בתוך הדלת. כאשר בתוצאה הסופית אתה נהנה

מקיק באס יותר טוב מקדימה ובמה הרבה יותר טובה .

 

לגבי העלות אני מאמין שאין הבדל בין התקנה רגילה להתקנה עם הגבהה ואם יש אז היא זניחה

פורסם

אהה אני יודע מזה...יש לי כבר שני הגבהות בכל צד של 5.25 כי בסוזוקי בלנו צריך הגבהות לרמקולים אחרת החלון לא יורד

בקיצור אני יבדוק עלות של זה מחר וכבר נראה

בכל מקרה יש עוד הצעות לקומפוננטים?

פורסם
לפי דעתי כן.

לא הייתי קונה רמקולים שמאופיינים בצליל "רך" כמו מורל דוטק או פוקאל למוזיקת ראפ.

הם יותר מתאימים לטעמי לג'אז-בלוז-רוק וכו'..

לראפ הייתי לוקח רמקולים SPL עם באס יותר פאנצ'י ונוקשה.

אני חושב אודיובאן , אינפיניטי , JBL הם יותר מתאימים לך.

לא מסכים איתך. יש לי הייבריד שמאופיין בצליל "רך" והוא נשמע מצויין בראפ ודווקא עם רוק הוא לא כל כך מסתדר.

פורסם

אני שמעתי פוקאל אקסס 6.5 עם סוג מוזיקה כמו שאתה מחבב...

הסט נשמע חזק נשמע מדוייק אני די אהבתי את הצליל מבחינת עוצמה הוא דווקא מאוד הפתיע אותי...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...