Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים כמה מנסים להילחם בתאונות הדרכים ופשוט לא מצליחים.

כולנו (פה) יודעים מה הבעיה של תאונות הדרכים, זה לא מתחיל בכביש, זה מתחיל בבית, בתרבות המוקנת (או לא) ע"י ההורים שאח"כ הופכת לתרבות נהיגה, או שלא הופכת כי אין לנו דבר כזה ממש בארץ.

במקום לנסות לחנך את הילדים להיות אנשים מתורבתים שמכבדים אחד את השני, הם יוצרים חוקים שבטימטומם מביישים אפילו את חוקי ארה"ב בימיה הראשונים.

מכניסים עוד כסף לאנשים שלא מלמדים אותך לנהוג, אלא לעבור טסט. (מעטים המורים שעדיין כן מלמדים לנהוג, בניהם המורה שלי.)

גם בעניין מורי הנהיגה יש לטפל, אבל מתחילים לטפל בבעיה מהשורש, לא מהענפים העליונים.

 

בקיצור, עוד ניסיון עלוב להורדת כמות תאונות הדרכים.

רק בישראל רבותיי, רק בישראל...

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

שמעתי שמועות גם על זה שהמלווה יתארך לחצי שנה,סתם שמועות או שיש בסיס?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
מה הלאה ?

איסור הדבקת מדבקת "אל פחד" וספויילר של סואברו אסטיאיי על משפחתיות רגילות:smile:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
איסור הדבקת מדבקת "אל פחד" וספויילר של סואברו אסטיאיי על משפחתיות רגילות:smile:

זה דווקא מבורך.

 

ובקשר להצעה, היא די צודקת.

לי בתור תלמיד נהיגה יצא לנהוג רק שיעור 1 בחשיכה.

רוב מורי הנהיגה בכלל נחים בשעות האלה, וכך גם אני.

משכנתא זה קל

פורסם

כנראה משעמם לחברי הכנסת.

החוקים הבאים אשר ייכנסו (בקצב הזה) לתוקף החל מ- 1.1.2007:

א. אסור להסיע במושב האחורי אדם אשר גבוה מ 1.60 מכיוון שהוא יסתיר את השמשה האחורית.

ב. אחרי כל רכב שנהגו הוא נהג חדש תלווה אותו ניידת משטרה מאחור. הסיבה: פיקוח על נהגים חדשים. לפני כל נסיעה עם הרכב יש לתאם זאת עם תחנת המשטרה הקרובה.

ג. איסור נסיעה של נהגים חדשים ברכבים חדשים. הסיבה: אי התמצאות ברכב וסכנה לתאונה.

פורסם

ב. אחרי כל רכב שנהגו הוא נהג חדש תלווה אותו ניידת משטרה מאחור. הסיבה: פיקוח על נהגים חדשים. לפני כל נסיעה עם הרכב יש לתאם זאת עם תחנת המשטרה הקרובה.

מזתומרת?

 

מי המטומטם שהציע דבר כזה?

מישהו יכול לאמת את זה?

 

עמנואל.

Honda XR250L 1995

Honda Civic coupe 1995

פורסם

יופי. יהיו פחות נהגים על הכביש... פחות ילדים יחתכו אותי מימין... פחות הורים אשר יבכו על הקבר של הבן הצעיר והחסר אחריות שלהם...

כל שינוי בחוק אשר יקשה על התלמיד לעבור טסט. לטעמי מבורך... אתם לא מבינים את זה. אבל זה בסופו של דבר מציל אותכם ממוות.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
יופי. יהיו פחות נהגים על הכביש... פחות ילדים יחתכו אותי מימין... פחות הורים אשר יבכו על הקבר של הבן הצעיר והחסר אחריות שלהם...

כל שינוי בחוק אשר יקשה על התלמיד לעבור טסט. לטעמי מבורך... אתם לא מבינים את זה. אבל זה בסופו של דבר מציל אותכם ממוות.

בטח! אתה כבר עברת טסט, אז מה אכפת לך :?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יופי. יהיו פחות נהגים על הכביש... פחות ילדים יחתכו אותי מימין... פחות הורים אשר יבכו על הקבר של הבן הצעיר והחסר אחריות שלהם...

כל שינוי בחוק אשר יקשה על התלמיד לעבור טסט. לטעמי מבורך... אתם לא מבינים את זה. אבל זה בסופו של דבר מציל אותכם ממוות.

אתה צודק שהדרך לקבלת הרשיון צריכה להיות קשה יותר, אבל צריך שהקושי יהיה כזה שאכן יבטיח שרק נהגים טובים מספיק יעלו לכביש.

למשל שילוב של תרגול על מגרשי החלקה ויציאה ממצבים מסוכנים כדי לעבור טסט.

 

הבעיה היא שיכולים לשלב גם דברים שסתם יקשו אך לא יבטיחו סינון טוב של הנהגים...

×
×
  • תוכן חדש...