Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרוב - טסט ביום , וטסט בלילה


אורן 16V
שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יכולות להיות לכם אינסוף בקשות...

אולי נעלה לכביש רק אנשים עם ציון פסיכומטרי מעל 750? אולי גם נדרוש שיהיה להם תואר בפיזיקה? אולי גם תעודת מכונאי שלא יתקעו בצד הדרך? אולי גם נבקש שיעשו להם הערכה פסיכיאטרית?

יש אינסוף דרישות, אבל תהיו ריאליים...

זה לא הגיוני... אין הרבה מדינות בעולם שיש בהם כזה סינון...

 

נ.ב.: אולי גם לא ניתן לנשים רישיון נהיגה?(הסוף למקצוע הפחחות?)

תהיו ריאליים

לא הגיוני

 

שלד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסט ביום, בלילה, בחורף, בקיץ, עם מוזיקה באוטו, בלי מוזיקה באוטו, אוטו עמוס משקל, אוטו ריק, בדרך הררית, בכביש מהיר...

 

בינתיים זה 32 טסטים, שכולם בתנאי דרך אחרים לגמרי... יש מי שיוסיף?

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי. יהיו פחות נהגים על הכביש... פחות ילדים יחתכו אותי מימין... פחות הורים אשר יבכו על הקבר של הבן הצעיר והחסר אחריות שלהם...

כל שינוי בחוק אשר יקשה על התלמיד לעבור טסט. לטעמי מבורך... אתם לא מבינים את זה. אבל זה בסופו של דבר מציל אותכם ממוות.

אתה צודק במאה אחוז.

זה היה הויכוח שלי עם חבריי.

 

כך יהיו פחות נהגים "לא טובים" על הכבישים.

ככל שהטסט יהיה יותר קשה והבוחן\טסטר יותר יקפיד על הכל (ואני אומר הכל) יהיה יותר קשה לתלמיד לעבור.

וכך יצטרך התלמיד ללמוד נהיגה בצורה טובה יותר ולעשות יותר שיעורים.

הנזקים היחידים שאני יכול לחשוב עליהם כתוצאה מכניסת החוק לתוקף הם מבחינה כלכלית ומבחינת איבוד זמן.

הכל לטובה.

גם אם לא היה לי רישיון הדעה הזאת הייתה נשארת, אז הייתי מתרגז SO WHAT...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק במאה אחוז.

זה היה הויכוח שלי עם חבריי.

 

כך יהיו פחות נהגים "לא טובים" על הכבישים.

ככל שהטסט יהיה יותר קשה והבוחן\טסטר יותר יקפיד על הכל (ואני אומר הכל) יהיה יותר קשה לתלמיד לעבור.

וכך יצטרך התלמיד ללמוד נהיגה בצורה טובה יותר ולעשות יותר שיעורים.

הנזקים היחידים שאני יכול לחשוב עליהם כתוצאה מכניסת החוק לתוקף הם מבחינה כלכלית ומבחינת איבוד זמן.

הכל לטובה.

גם אם לא היה לי רישיון הדעה הזאת הייתה נשארת, אז הייתי מתרגז SO WHAT...

מה שכן. צריך לדעתי להוזיל את עלות השעורי נהיגה... היא גבוהה מאוד היום...(85 שקל לשיעור,טסט 300 שקל,אגרה 113...) אני לא מבין למה משרד התחבורה או ראש הממשלה או לא יודע מה מתחילים לפעול בקטע הזה...(לא רק בהיבט הכלכלי,אלה גם באכיפה וחולי..) הם יודעים בדיוק כמה נהרגים כל שבוע בכבישים... כל רגע שהם מחכים עוד ילדים נהרגים. לא חבל ?!!??! ילדים נהרגים והורים סובלים עוד יותר...:|:(
DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק במאה אחוז.

זה היה הויכוח שלי עם חבריי.

 

כך יהיו פחות נהגים "לא טובים" על הכבישים.

ככל שהטסט יהיה יותר קשה והבוחן\טסטר יותר יקפיד על הכל (ואני אומר הכל) יהיה יותר קשה לתלמיד לעבור.

וכך יצטרך התלמיד ללמוד נהיגה בצורה טובה יותר ולעשות יותר שיעורים.

הנזקים היחידים שאני יכול לחשוב עליהם כתוצאה מכניסת החוק לתוקף הם מבחינה כלכלית ומבחינת איבוד זמן.

הכל לטובה.

גם אם לא היה לי רישיון הדעה הזאת הייתה נשארת, אז הייתי מתרגז SO WHAT...

חבר'ה בדבר אחד אתם טוענים הקושי על אנשים בהוצאת הטסט לא יעזור בכלום.

 

שתבינו התיכוניסט המצוי יש לו 2 זהויות של נהג,האחד עד הטסט והשני למחרת שהוא מקבל את הנייר ממשרד הרישוי.

 

אם לא יחמירו בענישה ובאכיפה העלובה שיש במדינה,אז שום דבר לא יעזור,הרי כולנו יודעים שבסופו של דבר הילד יעבור טסט-שלישי,חמישי או עשירי אבל הוא יעבור ולא יתייאש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד שעבר טסט עשירי לא יסכן את הרישיון, שסוף סוף הוא קיבל, בהשתולליות למיניהן. (אני לא מכליל, אבל הרוב לא יסכנו את רישיונם שעלה הון..)

 

ברור שצריך להחמיר על האכיפה, זה עוד לפני שחשבו על כל החוקים החדשים שנכנסו ושיכנסו לתוקף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי הורדת מחירי השיעורים ל 40 ולהגדיל את מספר השיעורים המינימליים ז"א 55 שיעורים...

 

הגדלנו מספר שיעורים ל55 ז"א שמספר השעות שלו על הכביש עם מורה נהיגה צמוד עולה ל 40 שעות- פי 2 ממכסת המינימום כרגע...

 

לדעתי זה יועיל הרבה יותר מאשר לעשות יותר טסטים או טסטים יקרים יותר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...