Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני נוהג על שברולט ספארק 2016, וכפי שכתבתי בכותרת היא התבלתה מאוד (תמונה מצורפת).

החלטתי להגדיל ראש ולהחליף אותה בעצמי, חשבתי כמה מסובך זה כבר יכול להיות?

נכנסתי לעליאקספרס, מצאתי משהו די זהה למה שיש לי כולל החצאית עור הזו, שנאמר בפירוש בפירוט המוצר שהוא מתאים לדגם הרכב שלי.
בקיצור, סיפור מההפטרה.

ניגשתי לפרק את הידית, ניתקתי אותה מהחצאית, ניסיתי לשלוף אותה החוצה עם ג׳אבקה שעה ארוכה (במהלכה רק הרסתי את הידית ואת החצאית עוד יותר), ואז בכלל מה הסתבר לי? שהפלסטיק שאמור לחבר את החצאית החדשה לתא ההילוכים בכלל לא תואם את הצורה של תא ההילוכים שלי, מה שאומר שגם אם אצליח לשלוף את ישית ההילוכים בסופו של דבר, לא אוכל לחבר את החצאית ולכן גם את הידית החדשה.

קיצר, מבאס. חיפשתי עכשיו בעליאקספרס דגם שתואם את הצורה שיש אצלי ברכב, אך ללא הועיל.

איך מתקדמים מפה?

 

0A91E804-E08E-4555-A8EB-BBBF01631CC6.jpeg

פורסם

הכי פשוט לחפש בפירוקייה, הם ישמחו למכור לך כי אין לזה כ''כ ביקוש, ואתה מקבל מקורי ממש

בדר''כ ב'מגזר' כפרים וכו' דוגמת טייבה נצרת או לוד אם מהמרכז או עטרות/ תלפיות מאיזור ירושלים

אפשר פשוט לבקש מהמוסך שיבדוק עם סוחר החלפים שלו אם יש במלאי ספארק מפורקת ולחפש את החלק

משתדל לעזור

פורסם (נערך)

למה אתה לא מביא קישור ותמונה למה שקנית?

זאת משתי סיבות עקריות:

1) כדי שנבין את גודל הפאדיחה.

2) כדי שלא ימליצו לך שוב על מה שכבר יש לך.

 

לפני שנכסת לאתר של הדוד עלי,

היית צריך לצפות בסירטוני פירוק והרכבה של ראש ידית ההילוכים ביוטיוב וחבריו.

הרי לא מדובר בדגם נדיר, הרבה תפרנים מתקנים אותו בעצמם.

 

ההגיון שלי לפחות, אומר שאם התבלה רק ראש ידית ההילוכים, אז מחליפים רק את הראש בלי המוט ובלי חצאיות.

ואז לא חייבים משהו דומה למקור , אפשר לשפר מראה עם עיצובים וחומרים יותר מעניינים. 

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם
לפני 44 דקות, IsraCar כתב:

למה אתה לא מביא קישור ותמונה למה שקנית?

זאת משתי סיבות עקריות:

1) כדי שנבין את גודל הפאדיחה.

2) כדי שלא ימליצו לך שוב על מה שכבר יש לך.

 

לפני שנכסת לאתר של הדוד עלי,

היית צריך לצפות בסירטוני פירוק והרכבה של ראש ידית ההילוכים ביוטיוב וחבריו.

הרי לא מדובר בדגם נדיר, הרבה תפרנים מתקנים אותו בעצמם.

 

ההגיון שלי לפחות, אומר שאם התבלה רק ראש ידית ההילוכים, אז מחליפים רק את הראש בלי המוט ובלי חצאיות.

ואז לא חייבים משהו דומה למקור , אפשר לשפר מראה עם עיצובים וחומרים יותר מעניינים. 

 

https://he.aliexpress.com/item/1005006751315756.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.17.78801802r7dnZY&gatewayAdapt=glo2isr
זה מה שקניתי.

 

צפיתי בסרטונים וראיתי איך מסירים את זה, נראה שמדובר בעיקר במאבק מתמשך שבסוף הידית משתחררת.

אתה כנראה צודק לגבי זה שיכולתי פשוט להחליף רק את הראש, אבל אמרתי יאללה נחליף גם את החצאית, ומה גם שחשבתי שהחצאית מחוברת לראש עצמו באופן שבלתי ניתן להפרדה. יכול להיות שעדיין אפשר להשתמש בחצאית הנוכחית ורק להחליף את הראש, אבל אני חושש שהרסתי אותה.

פורסם

האמת הקישור נראה ממש טוב, והמחיר נמוך באופן מגוכח. (כמו תמיד אצל AE)

מהתמונה שצירפת, החצאית הישנה נראית בסדר.

בכל מקרה, אתה יכול להשתמש במסגרת הפלסטיק הישנה, להדק איתה את החצאית החדשה.

 

נראה לי שכלי העבודה העיקרי שלך היה צריך להיות סכין יפני, (ולא הג'בקא) .

איתו אתה יכול "לקלף" את התפוח הישן והבלוי, ולהרכיב במקומו תפוח חדש לבחירתך.

(זהירות עם הסכין שלא יחליק לך בתנופה, סכנת פציעה חמורה!)

פורסם
לפני 7 שעות, IsraCar כתב:

האמת הקישור נראה ממש טוב, והמחיר נמוך באופן מגוכח. (כמו תמיד אצל AE)

מהתמונה שצירפת, החצאית הישנה נראית בסדר.

בכל מקרה, אתה יכול להשתמש במסגרת הפלסטיק הישנה, להדק איתה את החצאית החדשה.

 

נראה לי שכלי העבודה העיקרי שלך היה צריך להיות סכין יפני, (ולא הג'בקא) .

איתו אתה יכול "לקלף" את התפוח הישן והבלוי, ולהרכיב במקומו תפוח חדש לבחירתך.

(זהירות עם הסכין שלא יחליק לך בתנופה, סכנת פציעה חמורה!)

האמת שלא חשבתי על האפשרות של להשתמש במסגרת הפלסטיק הנוכחית עם החצאית, מניח שזה אפשרי איכשהו. 

בכל אופן, פניתי לעליאקספרס והם נתנו לי זיכוי על ההזמנה הזו, אז חיפשתי שוב ומצאתי מוצר אחר שעושה רושם שמתאים מבחינת מסגרת הפלסטיק לרכב שלי (אע"פ שכתוב שהוא מיועד חדגם אחר של ספארק)  אז הזמנתי אותו. זה המוצר:

https://he.aliexpress.com/item/1005010606857905.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.4.5188586a0SL1hp&gatewayAdapt=glo2isr

 

בנוגע לסכין היפנית והג'אבקה - שמע, ראיתי כמה וכמה סרטונים ביוטיוב, בכולם הם הסירו את הראש באופן שאני ניסיתי לעשות את זה. אני דווקא יותר חשבתי לנסות לנסר את הפלסטיק  כדי לפרק אותו, יכול להיות שאעשה את זה אם לא אצליח לחלוץ אותו גם בעוד כמה נסיונות.

  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...