Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם חושב לקנות רובוט איכותי ואמין.

מה דעתכם על roborock 10r, שווה את ההשקעה?

איזה מים אתם ממלאים במיכל המים הנקיים?

אפשר למלא מי ברז? זה לא יעשה סתימות בגלל האבנית?

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא ה 10 פחות מוצלח. יש הרבה תלונות עליו בקבוצת רובורוק. אם תמצא את ה 8 באושר עד, לדעתי עדיף

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, דניאל1983 כתב:

אני גם חושב לקנות רובוט איכותי ואמין.

מה דעתכם על roborock 10r, שווה את ההשקעה?

איזה מים אתם ממלאים במיכל המים הנקיים?

אפשר למלא מי ברז? זה לא יעשה סתימות בגלל האבנית?

 

לי יש את הSAROS 10R, מאוד ממליץ, לא להתבלבל עם ה10 בלי הR שהוא דגם נחות מכל הבחינות (ומשום מה המחיר זהה, ממש לא מובן)

אני ממלא מים מהבריטה, בינתיים זה בסדר אבל עברו רק כמה חודשים אז אין לי מושג להגיד לך לטווח ארוך.

 

לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

דווקא ה 10 פחות מוצלח. יש הרבה תלונות עליו בקבוצת רובורוק.

 

על מה התלונות? בינתיים אני ממש מאוהב במכשיר שלי, לא מוצא בו שום פגם.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, flytomars כתב:

 

לי יש את הSAROS 10R, מאוד ממליץ, לא להתבלבל עם ה10 בלי הR שהוא דגם נחות מכל הבחינות (ומשום מה המחיר זהה, ממש לא מובן)

אני ממלא מים מהבריטה, בינתיים זה בסדר אבל עברו רק כמה חודשים אז אין לי מושג להגיד לך לטווח ארוך.

 

 

על מה התלונות? בינתיים אני ממש מאוהב במכשיר שלי, לא מוצא בו שום פגם.

תצטרף לקבוצה של רובורוק בפייסבוק. המון תקלות. במכשירים. זה לא עובד וזה לא עובד.

האמת, שגם אני הופתעתי.

 

ה s7 שלי עם מעל ל 1500 שעות (במונחים של רכב 500 אלף ק"מ)

סוללה כבר הוחלפה פעמים. מה שיש באלי זה זבל ששורד בקושי שנה

לפני כמה חודשים החלפתי את כל המנגנון של המים והמטלית (20 דולר למקורי) אחרי המקורי החליד למוות והפסיק לזהות את תושבת המטלית.

חוץ מזה סוס עבודה.

ה s8 יחסית חדש, עושה עבודה טובה!

IMG_4574.jpeg

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 דקות, סולל הדרך כתב:

תצטרף לקבוצה של רובורוק בפייסבוק. המון תקלות. במכשירים. זה לא עובד וזה לא עובד.

 

לצערי (או בעצם לשמחתי?) אין לי פייסבוק...

אחרי כמה זמן מתחילות התקלות?

הבנתי שיחסית לשאר הרובוטים הסינים בארץ, התמיכה של רובורוק סבירה (בניגוד לשאר שנע בין גרועה למזעזעת), לפחות זה מה שהבנתי מהחבר'ה בעבודה (יש פה ליותר מחצי מהאנשים רובורוק)

פורסם
לפני 53 דקות, סולל הדרך כתב:

תצטרף לקבוצה של רובורוק בפייסבוק. המון תקלות. במכשירים. זה לא עובד וזה לא עובד.

האמת, שגם אני הופתעתי.

 

ה s7 שלי עם מעל ל 1500 שעות (במונחים של רכב 500 אלף ק"מ)

סוללה כבר הוחלפה פעמים. מה שיש באלי זה זבל ששורד בקושי שנה

לפני כמה חודשים החלפתי את כל המנגנון של המים והמטלית (20 דולר למקורי) אחרי המקורי החליד למוות והפסיק לזהות את תושבת המטלית.

חוץ מזה סוס עבודה.

ה s8 יחסית חדש, עושה עבודה טובה!

IMG_4574.jpeg

גם ה s8 וגם הs7 ללא עמדת ריקון?

איך הם מצליחים להעביר סמרטוט אחד קטן בכול הדירה ללא שטיפות ביניים בעמדה?

אולי הסיבה לתקלות זה העמדת ריקון וכול מה שמסביב

פורסם

אני לא מבין משהו: האם כולם פה גרים בדירות חמישה חדרים 300 מ"ר עם ארבעה כלבים וחתול פרסי? מה כל הדיבורים האלה על 'סוסי עבודה' ואלפי שעות ניקוי כשמדובר במכשיר שכולה אמור (למיטב הבנתי לפחות) לעשות סיבוב של חצי שעה בבית פעמיים בשבוע? 

 

אישית, ניסיתי רומבה פשוטה במשך כמה חודשים והבנתי שלא מתאים לי, כי היא הייתה עושה רעש ונתקעת במכשולים והיה לוקח לה שעה לבצע עבודה שאני עושה יותר טוב לבד בעשרים דקות. אפילו אם נניח שהמכשירים שלכם הרבה יותר מודרניים ומתקדמים, באיזה ארמונות אתם כבר חיים ועד כמה אתם גרמופובים שדרושה לכם רמה כזאת של ביצועים? אתם אשכרה משלמים אלפי שקלים כל כמה שנים על מכשיר חדש, או שזה מחיר של פראיירים ואתם קונים/משדרגים את הקיים הרבה יתר בזול? כמה זמן כבר לקח לכם לנקות את הבית לפני שהגיע הרובוט, ואיך אף אחד שם לא מת מאסתמה או זיהום בקטריאלי? 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 9 דקות, Derish כתב:

אישית, ניסיתי רומבה פשוטה במשך כמה חודשים והבנתי שלא מתאים לי, כי היא הייתה עושה רעש ונתקעת במכשולים והיה לוקח לה שעה לבצע עבודה שאני עושה יותר טוב לבד בעשרים דקות.

 

כמו שכתבתי- אין קשר בין הרומבה שאתה מכיר למכשירים שיש היום- רועש משמעותית פחות, לא נתקע בשום מכשול, לא צריך "להכין" את הבית לפני, zero maintenance,  פשוט עולם אחר.

לגבי החלק השני שרשמת- אני כל כך עצלן שגם אם היה מכשיר שעובד 6 שעות כשאני ישן וחוסך לי חמש דקות- הייתי קונה אותו, מה אכפת לי כמה זמן זה לוקח לו? זה עונה לך על השאלה? 🤣

פורסם

גם לבן שלי, שגר בדירת 4 חדרים צנועה, הניקוי על ידי רובוט שוטף אורך שעות. חוץ מזה, לא כולם רווקים כמוך. אתה יודע כמה שערות משירות נשים וילדות ארוכות שיער?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עונה בקצרה

1. לגבי ה 10 יש תלונות לא התעמקתי אבל כמותית די הרבה

2. כן, יש כאלו שיש להם בית גדול

3. הרובוט עובד כל יום

4. כשלא היתה לע עמדת שטיפה כמו ב 8 אז הייתי עוצר אותו ושוטף את המטלית... זה תיק!

5. עמדת ריקון ושטיפה זה עולם אחר 

6. ברור שכשיש עמדת ריקון יש יותר סיכוי לתקלות

7. להורים שלי ע"ש 7 עם עמדה כבר שנתיים. לא עובד קשה, אין איתו בעיות והם מאוד מרוצים

8. חשוב מאוד לנקות את והפילטרים ולתחזק את הרובוט 

9. מלבד הסוללה שלא מצאתי מקורי, קונה הכל מקורי. איכות אחרת! גם יותר יקר אבל שווה

10. לדעתי מוצר משנה חיים

11. לצערי אני לא מקבל אחוזים מרובורוק 

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כל מה שהוא אמר.

אבל מצאתי חלפים מתכלים שהם כן נראים ומרגישים מקוריים.

מה שכן - הS8 נוטה לצבור שערות ארוכות צמוד לצירים של הגלגלות/מברשות ניקוי.

אם לא מנקים לעיתים קרובות, מניח שזה יגמור וישחוק מהר את המברשות. משתדל לנקות כל יום או יומיים. זה 15 שניות.

פעם בשבועיים ניקוי של הפילטר מים בצד ימין של הבסיס. שם מים מבריטה ושם חומר ניקוי של סנו לשוטפים.

ההמלצה שלי - לקנות דגם רק מחברה מוכרת ורק שהוא בן חצי שנה ויש עליו דעות בreddit. רק מוצר שנמכר במאסות בארהב יכול לתת לכם חוות דעת.

לא מכיר את הS10 החדש של רובורוק אבל הS8 נחשב סוס עבודה, וגם ה7 וגם מה שהיה לפנין.

שלי על איזה 1340 שעות עבודה ועל 59 קילומטר מרובע.

 

זב חןסך לי המון זמן וזה לא דומה לשום רומבה עתיק. מה שכן, הניקוי של המטלית בבסיס קצת רועש.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 17 שעות, flytomars כתב:

פרט נמק והסבר? נשמע שזו התוכנית האידיאלית, לפחות על הנייר?

כבעלים של 10R היתרון העיקרי שאני רואה שיש להפרדת הרשויות בין שאיבה לשטיפה הוא שבתוכנית שהיא רק שטיפה יש אופציה שמאפשרת לקבוע את צפיפות הריצה של הרובוט.  לא קיימת בשילוב של שאיבה/שטיפה.  עוזרת מאד בהורדת כתמים שהתייבשו (מים אצלי על 7 שזה נמוך).

יתרון נוסף הוא שמברשת הצד והראשית לא בשמוש ולא נרטבות כשעושים רק שטיפה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 6 דקות, dani666 כתב:

כבעלים של 10R היתרון העיקרי שאני רואה שיש להפרדת הרשויות בין שאיבה לשטיפה הוא שבתוכנית שהיא רק שטיפה יש אופציה שמאפשרת לקבוע את צפיפות הריצה של הרובוט.  לא קיימת בשילוב של שאיבה/שטיפה.  עוזרת מאד בהורדת כתמים שהתייבשו (מים אצלי על 7 שזה נמוך).

יתרון נוסף הוא שמברשת הצד והראשית לא בשמוש ולא נרטבות כשעושים רק שטיפה.

 

הבנתי, אז במקום תכנית שאיבה ואז שטיפה,  להפריד ל2 תוכניות?

פורסם
לפני 20 שעות, flytomars כתב:

 

עשיתי את הטעות וקניתי את המקורי ובינתיים אני לא רואה בכלל שהוא משתמש בו - לא בכמות שירדה ולא בריח שהוא משאיר.

התחלתי להוסיף פקק או שניים של סבון של איירובוט סקובה שנשאר לי בבית, רק בשביל הריח, מקווה שזה לא יסתום כלום.

 

 

אף פעם לא הבנתי את הציפיה לריח.

זה שואב שוטף לא מפיץ ריח.

חומר השטיפה משמש לניקוי המטלית והוא משתמש בכמות מזערית.

 

לפני 14 שעות, סולל הדרך כתב:

עונה בקצרה

1. לגבי ה 10 יש תלונות לא התעמקתי אבל כמותית די הרבה

2. כן, יש כאלו שיש להם בית גדול

3. הרובוט עובד כל יום

4. כשלא היתה לע עמדת שטיפה כמו ב 8 אז הייתי עוצר אותו ושוטף את המטלית... זה תיק!

5. עמדת ריקון ושטיפה זה עולם אחר 

6. ברור שכשיש עמדת ריקון יש יותר סיכוי לתקלות

7. להורים שלי ע"ש 7 עם עמדה כבר שנתיים. לא עובד קשה, אין איתו בעיות והם מאוד מרוצים

8. חשוב מאוד לנקות את והפילטרים ולתחזק את הרובוט 

9. מלבד הסוללה שלא מצאתי מקורי, קונה הכל מקורי. איכות אחרת! גם יותר יקר אבל שווה

10. לדעתי מוצר משנה חיים

11. לצערי אני לא מקבל אחוזים מרובורוק 

 

מחזק את מה שסולל אומר

אני קניתי את ה S8MaxV ממש עם ההשקה שלו אז הוא אצלי כבר מעל שנה, מאוד מרוצה.

לאחר מכן קניתי גם לאחותי וגם לאמא וגם הן ממש מרוצות (של אמא הדגם בלי ה V).

החליף אצלי את ה S6MaxV שחרשתי עליו כמה שנים טובות (אגב, עמדת הטעינה למסירה אם מישהו צריך).

 

אני באמת רואה בקבוצת הפייסבוק הרבה תלונות על הסארוס.

 

את שלי קניתי במעל 5000 ש"ח, ראיתי שעכשיו נמכר באושר עד ב 3900 ש"ח.

 

WhatsAppImage2026-01-21at11_44_03.thumb.jpeg.3d7d7f87ac1783eb0ed13decaddcc420.jpeg

 

VW Golf GTI 2006 Manual

×
×
  • תוכן חדש...