Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

התוצאות מהמחקר שלי לאחר שחפרתי גם בקבוצות פייסבוק וגם בביקורות מחו"ל היו שאכן דרימי הם השואבים הטובים ביותר אבל היבואן שלהם בארץ מספק שירות בעייתי מאוד.

על כן, אנחנו קנינו את המובה Z60, חברה בת/אחות של דרימי טכנולוגיה דומה ויבואן אחר עם שירות טוב יותר

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, hunter22 כתב:

לפי מה שאני רואה המיכל היחיד לנוזלים שיש בבסיס הוא של הנוזל ניקוי עצמו שהרובוט מושך אוטומטית, בסייקל של שטיפה הוא פשוט מושך מים נקיים ישירות מהברז ואז את השאריות זה מרוקן ישירות לביוב אז מיכל המים המלוכלכים היחיד שיש זה ברובוט עצמו והוא מנקה את עצמו בכל סיום ניקוי ואין ריחות בכלל. 

 

יש חיבור ישיר לברז אז אין צורך במפחית לחץ. 

 

ההתלבטות שלנו הייתה בין הרובורוק לבין זה אבל הדגם היחיד של רובורוק שמתחבר ישירות למים וביוב היה ה Saros 10 (לא ה-R) והדרימי עלה עליו בכל פרמטר. 

 

מלבד הנוחות בזה שההתעסקות היא מינימלית ולא צריך למלא מיכלי מים מסריחים נורא אהבנו את זה שהבסיס הוא מאוד קומפקטי ביחס לדגמים עם המיכלים שהפכו להיות בומבסטיים (בקרוב יצטרכו חדר משל עצמם 🤣)

 

מגניב ! הבעיה שלא רק המיכלים גדולים, הם נכנסים מלמעלה, אז זה דורש קלירנס משמעותי מעל הרובוט.

מחדד - אין בגוף הרובוט מיכל מים מלוכלכלים, המים המלוכלכים נוצרים מהשטיפה של הסמרטוט בתחנת העגינה, בגלל שהסמרטוטים קטנים, זה מייצר לא מעט מים מלוכלכים בשטיפה וצורך לשטוף לעיצים קרובות יחסית. יש שאיבת אבק יבשה, ויש העברת סמרטוט רטוב. אתה בטוח שבשטיפה בתחנה הוא משתמש במים נקיים?  השטיפה לא נעשית ברובה עי המים שיוצאים מהרובוט עצמו? הוא ממלא את עצמו במים נקיים ואז מרוקן ומחליף למים עם סבון? קצת בספק...

לא חושב שיש כרגע רובוט אוטונומי שבאמת שואב מים, אולי כאלה עם מברשת בודדת שהיא גם סמרטוט, וזה בניגוד לשואבים שוטפים עומדים, שרובם עושים שאיבה רטובה.

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
פורסם
לפני 18 שעות, danbr כתב:

קנינו את המובה Z60, חברה בת/אחות של דרימי טכנולוגיה דומה ויבואן אחר עם שירות טוב יותר

גם אם אתה צודק, הבעיה היא אח"כ בכמות החלפים הזמינים.

כמו שסמסונג ואפל שולטים בשוק והכי קל למצוא להם מגני מסך או כיסויים, ככה רובורוק ודרימי שולטים בשוק.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

יש יבואן מסודר וותיק (דווקא על היבואן של הדרימי לא שמעתי לפני). בנוסף בימינו אפשר להזמין חלפים להכל מחו"ל, אני מסתדר כבר המון שנים גם בלי סמסונג ואפל.

 

×
×
  • תוכן חדש...