Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מניות פה או שם

סה"כ יש לי 2 שואבים של רובורוק s7  ו s8 שאני מאוד מרוצה מהם. כנ"ל  חברים והורים.

על הסדרות 10/20 אני קורא על המון תקלות הזויות. אצל כולם בהתחלה הוא היה מושלם אבל אחרי כמה חודשים מתחילות התקלות. חיישנים, זיהוי, איתור עמדת הטעינה... יו ניים איט

צריך להתחבר לקבוצות כדי להבין.

חברים קנו לאחרונה המלצתי x50/40 שאליהם יש הרבה פחות תלונות. מה שכן. אם השרות של רובורוק הרשמי גרוע, של דרימי בלתי נסבל

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

ממליץ להיצמד למותגים הגדולים שיש חלפים בשפע באלי אקספרס שנים לאחר תום השיווק של הדגם
למותגים הקטנים, אין חלקים אחרי שנתים-שלוש

האמת שזה סופר חשוב.

אני חובב של כל מני שטויות (מסמארטפונים פחות נפוצים ועוד)  ומאוד קשה להשיג כאן חלפים.

פורסם

הרובורוק סדרות 7 ו8 הן יחסית סופר אמינות ועם המון חלקי חילוף.

לא רק חלקים מתכלים ! חלקי חילוף ממש ! לי יש סדרה 8. הבעיה הגדולה זה חלקים מתכלים מזוייפים באלי אקפרס, צריך לברור טוב, עשיתי דיספיוט לכל מה שהיה מזוייף. מצאתי בסוף ספק אמין והזמנתי ממנו ערימה. היבואן הליצן בארץ, באג או חברה אחות שלו, בקושי מביא מתכלים, רציתי להזמין ממנו ופשוט התייאשתי כי לא היה כלום במשך תקופה. מיחזרתי שקית אשפה שנה וחצי, וזה לא כיף לרוקן ממנה אבק.

הסדרה 10 הבנתי שיש איתה צרות.

כרגע העצה שלי זה לא להיות early adopter של שום דבר, לבדוק ברדיט ולחפש דגמים שנמכרים כמה חודשים בעולם.

 

להתעלם מרוב הפרטים בביקורות, חבורת ליצנים שמקבלת תמלוגים.

לי היה איירובוט 960 והיה צריך שם כל הזמן לנקות את השערות מהברשות/גלגלות כי זה גומר את המברשות שעשויית מגומי די רך.

אני הייתי בטוח שעם הרובורוק 8 לא אצטרך לנקות ברמה דו יומית את הגלגלות. קשקוש. שערות ארוכות יושבות על הגלגלות של המברשות ולהשאיר אותן שם, היה גומר את המברשות. זה ממש קצת אבל אף בלוגר חרטטן לא הראה את זה. העיקר ששואבים קמח ואורז.

 

הדרימי הראשון שעולה מדרגת ממד יש לאנשים שאני מכיר, לא זוכר איזה מודל זה, כולם סופר מרוצים. אחת מהן טוענת שהוא ממש חותך את השערות ולא צריך לנקות.

פורסם

בסופו של יום אלו 2 המותגים המובילים וזה מה יש!
ההמלצה שלי היא X40 כ VFM למי שאין בעלי חיים ו X50 למי שיש
רוברוק S8 כבר לא נמכר (נמכר עד לא מזמן באושר עד) זה אחרון הרובוטים האמינים של רובורוק (מקריאה בלבד)
כשהם תקינים... גם הרובורוק 10/20 יש עליהם חוות דעת מצויינות, אבל פה נכנס סיכון האמינות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 7.4.2026 בשעה 14:22, KipodYam כתב:

 

 

להתעלם מרוב הפרטים בביקורות, חבורת ליצנים שמקבלת תמלוגים.

לי היה איירובוט 960 והיה צריך שם כל הזמן לנקות את השערות מהברשות/גלגלות כי זה גומר את המברשות שעשויית מגומי די רך.

אני הייתי בטוח שעם הרובורוק 8 לא אצטרך לנקות ברמה דו יומית את הגלגלות. קשקוש. שערות ארוכות יושבות על הגלגלות של המברשות ולהשאיר אותן שם, היה גומר את המברשות. זה ממש קצת אבל אף בלוגר חרטטן לא הראה את זה. העיקר ששואבים קמח ואורז.

 

הדרימי הראשון שעולה מדרגת ממד יש לאנשים שאני מכיר, לא זוכר איזה מודל זה, כולם סופר מרוצים. אחת מהן טוענת שהוא ממש חותך את השערות ולא צריך לנקות.

ממש אבל

מעצבנות אותי כל הסקירות דמיקולו האלה,בוא נשפוך שטויות על הרצפה,נעביר 3 שניות וויש עם השואב - וואווווווווו לרוץ לקנותתתתתתתתתתתתת

יותר גרועים מסוכני מכירות באמא.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לי יש x50

בית 140 מ"ר + 5 ילדים +דירת גן = יש מה לנקות :)

 

מכשיר משנה חיים שמבינים את הייעוד,

1-זה לא בא להחליף שטיפה חד שבועית של סבתא מרוקאית עם 10 ליטר מים.

2-זה גם לא פתרון לניקוי סביבת פינת אוכל אחרי ארוחת ערב של זאטוטים עם פסטה ואורז על הרצפה.

 

לגבי סעיף 1 דרך העבודה עם שואב כזה זה לתת לו לנקות כל יום!!! את כל הבית בצורה הזו הלכלוך בכלל לא מספיק להצטבר והבית מבריק כל הזמן.

 

לגבי סעיף 2 שואב שוטף ידני עם רולר (למשל h14 ) פתרון מושלם לסוג לכלוך כזה, השילוב בין שני המכשירים גאל אותנו מצורך בשטיפה רצינית ומתישה אחת לשבוע ושטיפה קלילה כל יום של המטבח והסלון. 
ברמה שכמה חודשים הבית לא נשטף והוא הרבה יותר נקי.

 

את חדרי השירותים ואמבטיה אני גם שוטף עם הידני, שם כמובן צריך ניקוי אינטסטיבי יותר שופך מים עם סבון/חומר חיטוי ושואב במצב יניקה. 

 

לגבי רעש בעוצמת שאיבה גבוהה הוא מרעיש ותחנת העגינה בהחלט רועשת לי זה לא מפריע כל כך. 

 

לגבי אמינות זה מכשיר מסובך ומורכב והתלונות ברשת מראות שהאמינות של המוצרים האלו לא משהו והשירות גם לא מי יודע מה, עם כל זאת אני לא חוזר לאחור גם אם גל שנה אצטרך לרכוש מכישר חדש כשאני קניתי הוא עלה 5800 ירידת הערך היא כמו צרפתית עם מנוע פיורטק :)

 

אם אין לכם שטיחים בבית x60 מיותר לגמרי.... ואם אין לכן מדרגה גבוהה בין החדרים גם x40 יעשה את העבודה כנראה באותה מידת הצלחה.

 

בגלל התלונות על רמת השירות שגם ככה ירודה, את השואב הנוסף לעסק קניתי מאושר עד ביבוא מקביל (שיואמי +x20 חביב למשרד עושה את העבודה אבל לא באותה רמה) 

 

 

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 4 דקות, yd b-4 כתב:

 

 

לגבי סעיף 1 דרך העבודה עם שואב כזה זה לתת לו לנקות כל יום!!! את כל הבית בצורה הזו הלכלוך בכלל לא מספיק להצטבר והבית מבריק כל הזמן.

 

לגבי סעיף 2 שואב שוטף ידני עם רולר (למשל h14 ) פתרון מושלם לסוג לכלוך כזה, השילוב בין שני המכשירים גאל אותנו מצורך בשטיפה רצינית ומתישה אחת לשבוע ושטיפה קלילה כל יום של המטבח והסלון. 
ברמה שכמה חודשים הבית לא נשטף והוא הרבה יותר נקי.

 

את חדרי השירותים ואמבטיה אני גם שוטף עם הידני, שם כמובן צריך ניקוי אינטסטיבי יותר שופך מים עם סבון/חומר חיטוי ושואב במצב יניקה. 

 

בדיוק,ככה מתחזקים נקיון יסודי (עד כמה שאפשר) ונהנים מכל העולמות

לא חושב שיהיה איי פעם רובוט שוטף שיחליף שטיפה אמיתית (מים סבון וקרצוף),אבל נשמח להתבדות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כללים שיעזרו לשמור על אמינות המכשיר

1. לעשות לו תחזוקה שבועית או דו שבועית מלאה!!!, בהתאם לכמות העבודה וסוג הבית. אצלי יש כלב מנשיר והשואב עובד פעם ביום (לפעמים פעמיים) על כל קומת הכניסה, אז פעם בשבוע ניקוי יסודי כולל ניקוי של עמדת השטיפה, שם מצטבר הרבה בוץ.
2. חלפים מקורים! כן הם לא זולים אבל ההבדל הוא אדיר. החלק היחיד שאני חושב שלא חייבים מקורי זו המטלית
3. במיכל המים המלוכלכים, לשים טיפה אקונומיקה או חומץ לאחר הריקון, זה ונע ריחות רעים

ה S7 שלי, נרכש לפני ארבע וחצי שנים, עבר מעל ל 1500!!! שעות עבודה.
לפני כמה חודשים עבר פרישה מרצון לקומה העליונה לטובת S8 צעיר
לאחרונה עשיתי לו אוברול אחרי שיחידת המברשת מתה עם מכשיר מקולקל שקניתי בזול (מאוד)
בשביל הצחוקים, גם הפכתי אותו לבדיחה גזענית :)

אבל תכלס! מכשיר משנה חיים

IMG_4950.JPG

IMG_4952.PNG

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כמו שאמרתי אני עם רובורוק s8 ultra , 

אבל תשימו לב לאפליקציות. באפליקציה של רובורוק שנחשבת לאחת הטובות, אפשר לייצר משימות קטנות ולשלב אותן ביחד. צבדקו אם זה קיים בדרימי ושיומי.

 

אז את הבית זה שוטף עם רמת מים בינונית ועם הפעולה הכי איטית וצפופה אבל הוא עובר פעם אחת בכיוון של הפרקטים. אחרי זה הוא עושה את חדרי השירותים, עם הכי הרבה מים והפעולה הכי איטית וחוזר על זה פעמיים.

 

אני יכול להגיד שאני שוטף את הבית עם מופ אמריקאי שמותאם לפרקט, זה כמו סמרטוט שיש מאחוריו שכבת ספוג וקניתי לא מזמן אחד עם פסי ניקוי אגרסיביים, והדבר הזה עדיין מנקה פחות טוב את הבית מהרובוט, כולל את הפאזה בין הפרקטים שלהפתעתי זה מנקה את זה יוצר טוב ממני, וזה רובוט שיש לו סמרטוט שזז ימינה שמאלה, לא שום מברשת מסתובבת.

פורסם
לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

כללים שיעזרו לשמור על אמינות המכשיר

1. לעשות לו תחזוקה שבועית או דו שבועית מלאה!!!, בהתאם לכמות העבודה וסוג הבית. אצלי יש כלב מנשיר והשואב עובד פעם ביום (לפעמים פעמיים) על כל קומת הכניסה, אז פעם בשבוע ניקוי יסודי כולל ניקוי של עמדת השטיפה, שם מצטבר הרבה בוץ.
2. חלפים מקורים! כן הם לא זולים אבל ההבדל הוא אדיר. החלק היחיד שאני חושב שלא חייבים מקורי זו המטלית
3. במיכל המים המלוכלכים, לשים טיפה אקונומיקה או חומץ לאחר הריקון, זה ונע ריחות רעים

ה S7 שלי, נרכש לפני ארבע וחצי שנים, עבר מעל ל 1500!!! שעות עבודה.
לפני כמה חודשים עבר פרישה מרצון לקומה העליונה לטובת S8 צעיר
לאחרונה עשיתי לו אוברול אחרי שיחידת המברשת מתה עם מכשיר מקולקל שקניתי בזול (מאוד)
בשביל הצחוקים, גם הפכתי אותו לבדיחה גזענית :)

אבל תכלס! מכשיר משנה חיים

IMG_4950.JPG

IMG_4952.PNG

פששש,ממש שמור יד ראשונה מרופא :) שאפו!

לגבי #2 - אולי לרובורוק עדיף מקוריים,אבל נראה לי שלפעמים יש חלקים חלופיים איכותיים באותה מידה\תואם מקור,שווה לבדוק לפעמים (לדעתי)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לנו יש בבית את ה-X50 Master כבר כמה חודשים, שזה כמו האולטרה רק שתחנת העגינה מתחברת ישירות למקור מים + ביוב (בשיפוץ שעשינו לפני שנכנסנו התעקשתי על הכנה של תשתית + מקום בארון שירות שהנגר בנה לנו) - זה עובד פשוט מדהים! 0 התעסקות ואין ריחות בכלל כמו שראיתי שקורה לרוב. הדבר היחיד שצריך לעשות זה פעם בכמה חודשים להחליף את השקית של האבק וכמובן ניקוי של הרובוט עצמו ומשטח העגינה (לרוב פעם ב-3-4 שבועות או כשיש התראה לניקוי חיישנים)

 

דירת של כ-90מ״ר ואנחנו בכללי זוג מסודר ויש שטיח בסלון, הרובוט רץ על כל הבית 3 פעמים בשבוע ונקודתי במטבח / כניסה לבית כשצריך והבית מבריק.

אני כן עובר עובר על איזורים מאחורי דלתות פעם ב (לרוב עם מפוח אויר ניד להעיף אבק) וסוגר את הדלת בכל חדר כדי לתת לרובוט להגיע לכל פינה באמת.

 

סה״כ מאוד מרוצים ממנו (קנינו באילת ועלה סביב 3800 בערך) 

6E757E7D-17E0-40DD-AB8C-BAF50AB53DFB_1_105_c.jpeg

B1B7F331-7C90-40BB-8190-EE09DEF5B3B2_1_105_c.jpeg

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

זה אש ! אני מצטער שלא התעקשתי על הכנה, למרות שזה היה ממש ההתחלה של החיבור הישיר. אז אין לזה בכלל מיכלים? או שיש מיכלים קטנים? צריך מפחית לחץ וכו? היו גם פעם כל מיני ערכות באלי אקפרס של הסבה. ההנהלה תכננה ארון שירות במסדרון, שנינו הבנו שצריך לקנות קןדם רובוט.  כשהגיע הרובוט ושהראיתי לה מה הגובה שנדרש כדי להכניס מיכלי מים, הודעתי להנהלה שאין ארון שרות.

 

לגבי ריחות - חובה לרסס חומר ניקוי עדין , איזה חומץ או מיץ לימון במיכל מים מלוכלכים. מניח שאם הרובוט לא מנגב תקופה ארוכה זה גם לא טוב בעיקר למיכל הפנימי שלו שהם באמת לא נגישים.  אפילו אם אתם בחו"ל, שווה פעם בכמה ימים שישטוף מברשות וינקה איזה חדר קטן.

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
פורסם

לפי מה שאני רואה המיכל היחיד לנוזלים שיש בבסיס הוא של הנוזל ניקוי עצמו שהרובוט מושך אוטומטית, בסייקל של שטיפה הוא פשוט מושך מים נקיים ישירות מהברז ואז את השאריות זה מרוקן ישירות לביוב אז מיכל המים המלוכלכים היחיד שיש זה ברובוט עצמו והוא מנקה את עצמו בכל סיום ניקוי ואין ריחות בכלל. 

 

יש חיבור ישיר לברז אז אין צורך במפחית לחץ. 

 

ההתלבטות שלנו הייתה בין הרובורוק לבין זה אבל הדגם היחיד של רובורוק שמתחבר ישירות למים וביוב היה ה Saros 10 (לא ה-R) והדרימי עלה עליו בכל פרמטר. 

 

מלבד הנוחות בזה שההתעסקות היא מינימלית ולא צריך למלא מיכלי מים מסריחים נורא אהבנו את זה שהבסיס הוא מאוד קומפקטי ביחס לדגמים עם המיכלים שהפכו להיות בומבסטיים (בקרוב יצטרכו חדר משל עצמם 🤣)

×
×
  • תוכן חדש...