Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מתעלק על השרשור (מחילה)
האם יש דגם שמומלץ לפרופיל משתמש של שטיחים וכלב?
דירה לא גדולה, 80 מטר בערך.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל מה שהומלץ או לא בשרשור רלוונטי גם לבית גדול וגם לבית קטן

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 15 דקות, סולל הדרך כתב:

כל מה שהומלץ או לא בשרשור רלוונטי גם לבית גדול וגם לבית קטן

שוב מחזק. לא מבין מה רלוונטי גודל הבית.

 

אני כן אציין (כתלות בסוג השטיח) שבדרך כלל עדיף להמנע מעליה השואב על השטיחים כי הוא נוטה להרוס אותם.

אני עובר על השטיחים על הדייסון.

VW Golf GTI 2006 Manual

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מניסיון עם רובוט וכלב נושר - רובורוק saros 10r.  ניתן להגדיר לו (וזה ברירת המחדל) שיעבור קודם על שטיחים ואחכ כל היתר.  את השאיבה מהשטיחים הוא מבצע ללא המטליות כך שאין חשש 

 

אישית בטלתי האופציה הזו ואם רוחץ אז מגדיר לו שני מעברים - שאיבה ואחכ שטיפה.  את השאיבה הוא כמובן מבצע ללא המטליות כך ששוב אין חשש.  ברחיצה הוא לא עולה על שטיחים.

פורסם

התלונות שיש על המכשירים לא רלוונטיות כי כמו ישראלים טובים אף אחד לא מתחזק את המכשיר או מקשיב להוראות השימוש והחומרים הרלוונטיים.

 

לתופעות נפוצות יש לכל יבואן עמוד פתרונות ראשוניים לפני שמגיעים למעבדה.

לאמא שלי יש X50 בן 10 חודשים שפתאום לא רוקן את ה"כיור". חיפוש קליל באתר של קריסטליאנו הביא אותי לפתרון של פתיחת חריר ריקון הכיור עם קיסם (מומלץ גם לחריר הזנת מים). זהו, נגמר הסיפור. בערך כמו לנקות סיפון בכיור שיכול להיסתם משיער או ליכלוך - קורה בכל בית ובכל כיור בעולם כמעט.

 

חלק גדול מהתקלות זה שימוש בחומרים לא מאושרים.

הנזק הוא מצטבר ולא מיידי.

 

מעבר לזה - מכשיר משנה חיים.

לכל החברות מוצרים באמת טובים (דרימי [מובה], אקווקס, רובורוק וכד') והרובוטים מאוד דומים, חלקם כמעט זהים.

תחזוקה בסיסית ושימוש בחומר של היצרן או מותר לשימוש ע"י היצרן - וזהו בערך.

חלפים אפשר למצוא באליאקספרס כמעט לכל הרובוטים (מטליות, שקיות אבק, מברשות צד וסמרטוטים עגולים)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בתאריך 21.1.2026 בשעה 13:23, `Infinity כתב:

לא מבין מה רלוונטי גודל הבית.

הספק סוללה מתאים. סוללה עם הספק גבוה יותר תתאים יותר לדירה גדולה. דירה קטנה לא חייבת סוללה כזו.

פורסם
בתאריך 23.1.2026 בשעה 13:36, mcaspi כתב:

הספק סוללה מתאים. סוללה עם הספק גבוה יותר תתאים יותר לדירה גדולה. דירה קטנה לא חייבת סוללה כזו.

זה סטנדרטי, רוב המכשירים יכולים לעבוד סביב שעה וחצי ברציפות, אין מכשירים לדירה גדולה או דירה קטנה

בתאריך 23.1.2026 בשעה 12:34, איציק נ. כתב:

חלק גדול מהתקלות זה שימוש בחומרים לא מאושרים.

הנזק הוא מצטבר ולא מיידי.

 

מעבר לזה - מכשיר משנה חיים.

קצת מחמירים עם נושא החומרים
ה S7 שלי אכל את כל חומרי הניקוי ולא קרה לו כלום מעולם
לא צריך חומר ניקוי מקורי של רובורוק שעולה פי 4 מסנו לשואבים רובוטים.
חשוב מאוד לתחזק את המכשיר ולנקות אותו טוב!
כמו שכתבת, מוצר משנה חים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

ה S7 שלי אכל את כל חומרי הניקוי ולא קרה לו כלום מעולם
לא צריך חומר ניקוי מקורי של רובורוק שעולה פי 4 מסנו לשואבים רובוטים.
חשוב מאוד לתחזק את המכשיר ולנקות אותו טוב!
כמו שכתבת, מוצר משנה חים

 

זאת לא דוגמא מייצגת רוחבית.

 

הביסל (עומד-שוטף) שלי אוכל כל סוג אפשרי של חומרים, אבל האקווקס (שוטף רובוטי) ועוד דגמים רבים סובלים מנזקים לפלסטיקה בשימוש בסבונים שיש בהם חומרים מאכלים או בריכוז גבוה (הפלסטיק, עם דגש על מיכל חומר הניקוי, מאבד את הגוון ונצרב - ממש כמו בשימוש עם אציטון על פלסטיק, ובחלק מהמותגים המקבילים דיווחו על צינורות פנימיים שהתייבשו והתפוררו כתוצאה מכך וגם על נזקים קורוזיביים למשאבות). 

 

אני עובד עם החומר המאושר על ידי היבואן - LIMPIADOR L13 של CASSELI. קונה ב"קלין מאסטר" בירקון בבני-ברק. 60 שקלים למיכל של 1.5 ליטר (סופר-פארם 99 שח, רונלייט היבואן: 119 שח).

 

בקיצור - צריך להיזהר.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 19 שעות, סולל הדרך כתב:

זה סטנדרטי, רוב המכשירים יכולים לעבוד סביב שעה וחצי ברציפות, אין מכשירים לדירה גדולה או דירה קטנה

נכון שאין מכשירים לדירות שונות, יש סוללות שונות. יש באיזור 2500-5000 mah לערך. אתה יכול לבחור את ההספק לפי גודל הדירה.

פורסם

 בדרכ יש הלימה בין הסוללה המקורית לעוצמת השאיבה. אין מכשירים שמשווקים לדירות גדולות או קטנות

מה שיש בשוק הסוללות התחליפי זה שקר אחד גדול. ה 12600 מילי אמפר מאלי מחזיק פחות מה 5200 המקוקית

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

יש לי x50 עובד כמו חמור כל יום  על כל הבית  (120 מר) 

בית עם ילדים קטנים - מכשיר משנה חיים.

 

לגבי שירות מהביקורות ברשת אל תבנו עליו לא במקביל ולא ברשמי......

 

או בקיצור קנו באושר עד.

 

כרגע עובד מעולה.

 

יש לי גם שיאומי x20 pro במשרד לא אותה רמה אבל לבית קטן עם זוג בוגרים יעשה 90 אחוז מהעבודה בשחיש מחיר.  

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

נרכש Roborock Saros 10R בכ-3,700 ש''ח (באילת)
כרגע בעיצומו של הסיבוב הראשון, בינתיים נראה מכשיר מרשים מאוד.

  • אהבתי 1
פורסם

סתם הערה - יש לי S8 pro ultra של רובורוק.

אין לו מיכל סבון, אפשר לשפוך קצת סבון.

פעם הייתי שם קצת פוליוקס, אחכ קניתי מיכל סבון מקורי מבאג. 60 שח שהלכו לפח.

זה הדבר הכי מגעיל שראיתי בחיי. כל המיכל התמלא תוך שמן קצר בשכבה שומנית מגעילה.

עכשעו אני עם סנו למכונות שטיפה. הכי טוב שהיה לי. מה שכן, הסבון מצטבר בתחתית של המיכל, אז מדי פעם, קצת ניעור של המיכל עם קצת מים ושופך אותם.

 

ראיתי roborock qrev vmax ב3000 שח באחד הסופרים. אמור להיות מכשיר טוב.

פורסם

עדכון: נקנה האקווקס T50 מהשאריות שנשארו. עדכון מפורט יהיה עוד כמה שבועות.

לבינתיים מיפוי הבית התחיל בפסוק:

וַיֹּאמֶר בּוֹא בְּרוּךְ יְיָ לָמָּה תַעֲמֹד בַּחוּץ וְאָנֹכִי פִּנִּיתִי הַבַּיִת (בראשית כד לא)

אבל הוא ענה לי בפסוק משלו:

יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל־חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע: (תהלים קז כז)

  • מצחיק 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...