Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכתבתי נקנה T50 פרו אומני ב 3000₪ שכבר לא נמכר יותר. ראיתי באושר דגם "חדש" ב 3600.

סקירה כללית אחרי שההתלהבות הראשונית עוברת ושני מחזורי תחזוקה.

 

אמ;לק כשואב הוא עושה את העבודה יפה מאד, כשוטף ניגוב קליל לא יותר מזה, בטח לא מחליף שטיפה.

 

אזהרת חפירה: 🪏🪏🪏

נותן כמה שיותר פרטים בתקווה שיעזור למישהו, אתייחס גם לכמה דברים שעלו בשרשור.

מה חשוב לי (לפי סדר):

התמודדות עם כמויות ענקיות של אבק. יש אתרי בניה לא רחוק. הצלחה! אכן מתמודד היטב, בהתחלה חזר לרוקן את מיכל האבק לבסיס לעתים תכופות, עכשיו קצת פחות. בניקוי תחזוקה אכן ירדו כמויות רציניות של אבק וגם השקית די מלאה. האוויר מרגיש פחות מאובק גם בימי האובך האחרונים.

מינימום התעסקות - ריקון מיכל או שקית לאשפה ופעם ב... ניקוי מברשות, ואם אחליט לשטוף מן הסתם ניקוי המערכת של המים המלוכלכים. עובר. פעם בשבועיים פירוק כללי ושטיפה של החלקים, לא נורא.

מסנן hepa. עובר. טוען שהמסנן hepa. אני בספק, אבל מסנן לא רע.

יכולת ניווט: שלא ישכח חדר מסוים הצלחה חלקית. אחרי המיפוי היה אזור שהוא פשוט סרב לנקות משום מה. הבעיה נעקפה ע״י חלוקת החדר ל 3 אזורים מלבניים. אזורים לא מלבניים לא עבדו. אחרי החלוקה הוא מנקה את "החדר החדש". לא ברור לי למה זה קורה.

חשוב שלא יתקע מתחת לרהיטים נמוכים. יש ספה נמוכה (10 סמ’) עם איזה שקע של סמ’ נוסף. הויומי היה משייט מתחת לספה עד שהיה נתקע בשקע ולא מצליח לחלץ את עצמו. הצלחה! הוא מזהה את השקע ולא נכנס תחתיו. להפתעתי הוא כן נכנס ויצא מתחת לרהיטים נמוכים אחרים שלא חשבתי עליהם.

יכולת לנווט היטב בין הכיסאות של פינת האוכל כולל כניסה ויציאה רק מכיוון אחד. עובר.

יכולת להמשיך לבד אם לא הספיקה הסוללה וחזר לטעינה בבסיס. הצלחה חלקית. לא תמיד זה קורה. לפעמים הוא שוכח להמשיך, לא ברור לי למה, אבל לרוב סוללה מלאה מספיקה לכל הבית.

יכולת טיפס לממד לא גבוה, אבל הויאומי למד לטפס לשם באלכסון. הוא מעדיף לקחת תנופה ולעלות. פעם אחת ראיתי אותו עולה באלכסון, אבל לא ברור לי למה.

 

אפשרי אבל לא קריטי

שקט הצלחה! הרבה יותר שקט מהויאומי, רק שאיבה במוד חזק קצת רועש. השאיבה השקטה והניגוב שקטים מאד.

אפליקציה מתוחכמת עובר האפליקציה לא כל כך מתוחכמת אבל אני לא מצליח להפעיל את הרובוט בלעדיה. ברירת המחדל להפעלה בכפתור היא שאיבה ביחד עם שטיפה, אני מעדיף שיעשה שאיבה לבד ושטיפה אחר כך.

שטיפה הצלחה חלקית. לקרוא לזה שטיפה זו הגזמה פראית. בעצם זה ניגוב קל שמוריד עוד קצת את רמת הלכלוך בבית. למרות כל הסרטונים הוא לא ממש מנקה כתמים, רק מבהיר אותם קצת. מצד שני לא ציפיתי ליותר מזה. המצב לא השתפר כשהפעלתי את "זיהוי כתמים AI" זה רק גרם לו לקרצף שוב ושוב איזו מרצפת נקייה אחת...

 

לא חשוב בכלל

שטיחים (אין) למי שיש שטיחים ממליץ לא לתת לו לעלות בשטיפה על השטיחים. למרות שהוא מרים את המברשות הן מאד לחות וכנראה לא יעשו טוב לשטיחים.

בעלי חיים (אין)

שערות ארוכות (יש מעט) הצלחה שערות שכן מסתבכות זה בבסיס של מברשת הצד. יותר קל לפרק אותה ולהוציא. היו בתחזוקה הראשונית הרבה שערות שנתקעו דלתית היציאה מקופסת האבק, בתחזוקה השניה לא היו.

כבלים וצעצועים זרוקים (אין). הצלחה חלקית. ראיתי אותו עוקף חתיכת לכלוך בזהירות כי כנראה הוא זיהה אותו כצעצוע? צריך לחפור באפליקציה אם אפשר להנמיך את רמת הרגישות הזו.

 

הכוונה היא להפעיל אותו כשיוצאים בבוקר לעבודה וכשחוזרים למצוא אותו בעמדה ובית יותר נקי ולא תקוע מתחת לספה ובית חצי מלוכלך. הצלחה למעט פעמים הוא לא נתקע וגם אז זה לא היה מתחת לספה.

לגבי שטיפה, בגלל כמויות האבק הגדולות אני חושש שהרובוט יהפוך אותן לבוץ. אין תשתית ככה שיהיה צרך למלא ולרוקן את המכלים, ככה שיש התעסקות נוספת? בכל מקרה ברור שזה לא מחליף שטיפה אמיתית. הצלחה חלקית לא ניסיתי שטיפה משולבת בגלל זה, אבל אחרי שאיבה בנפרד הניגוב לא משאיר בוץ.

 

מיפוי חשוב מאד לפנות את כל החדרים גם את אלה שלא מתכוונים לנקות לעתים קרובות, להרים את כל הכיסאות וכמובן לפנות צעצועים כבלים ושאר מזיקים. רהיטים שנשארים הם רוחות רפאים שהרובוט לא ינקה שם גם אם הזזת אותם. חדרים שהיו סגורים קשה להוסיף למפה קיימת למרות שהאפליקציה טוענת שאפשר, לקח לי כמה מיפויים כל אחד בערך 20 דקות עד שבגעתי למפה משביעת רצון, וגם אז הייתי צריך לעשות את הפיצול אחרי כמה ימים.

סבון הבנתי שהדגם הזה משתמש בסבון לניקוי המברשות ולא לרצפה. קראתי שאנשים מוסיפים ליסטרין למי השטיפה. לא בטוח שאני רוצה בית בריח משחת שיניים. אקנה את הנוזל של סנונית שהיבואן מוכר במחיר מופקע, זה כנראה יספיק להרבה זמן. הריח יגיע מהשטיפה הגדולה. בכל מקרה ניקוי הבית זה לא בישום. אני מכיר כמה נשים מעדות שלא אזכיר את שמן, שבשבילן נקי זה רק ריח חזק של אקונומיקה.

מים לא מסתכן וממלא רק מהבריטה בתקווה שזה יספיק.

חלפים חשוב! היבואן לא מספק את כלי החיתוך\מברשת. לדעתי זה די חשוב אז כדאי להזמין כזה עם קנית השואב. אני לקחתי את הכלי שהיה בויאומי. מברשת הצד נראית יותר עדינה מזו שהייתה לויאומי אז היא כנראה תצטרך החלפה מתישהו. גם שקית האבק תתמלא.אני די מופתע מהשקית הזו זה מרגיש כאילו חזרנו לשואבי האבק של שנות השמונים. המברשת הגדולה נראית בינתיים בסדר וגם המסנן.

זמן: שעה-שעה וחצי לשאיבה כ90 מ״ר ועוד כמעט שעה לניגוב (לא כל יום). סביר

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

dreame x50 או dreame x60 - יש למישהו תובנות?

דירה גדולה של כ200 מ"ר, אין חיות מחמד, יש שטיחים, ויש מרפסות אם הדבר הזה יודע לנקות גם שם.

 

למה dreame? כי אשתי רוצה. עכשיו צריך לבחור את הדגם..

 

אם יש תובנות אשמח.

 

עריכה: מבחינתי המכשיר יעבוד בלילה - כל לילה. אז אחד שקט זה יתרון כנראה.

עריכה אחרונה על ידי GTאי
פורסם

ככל שהמכשיר יותר חדש (כמו בפלאפונים) תמיד יש יתרונות (שיפורים).

 

ה X50 כבר מגיע ל 3400-3600 ש"ח באושר עד, ה X60 יצא עכשיו במחיר של 5800-6000 ש"ח אצל היבואן הרשמי.

 

ב VFM ה X50 מנצח. 

ה X60, כמו כל דגם חדש של DREAME, נמצא במקום ה #1 ב Vacuumwars.

(שים לב שמדובר בדגם ה MAX ולא הרגיל).

ההבדלים בעוצמת השאיבה רחוקים מלהיות מבוטלים (35000Pa ב X60 מול 20,000Pa ב-X50) ולכן אם יש שטיחים זה יכול להיות משמעותי.

בקיצור אם יש תקציב - X60. אם אין תקציב - X50.
גילוי נאות - בבית של אמא שלי יש את ה X50 והוא יודע לצאת למרפסת ולהיכנס חזרה כך שלדעתי אין כאן שיקול אם לבחור את ה X50 או X60 אם מדובר על יכולת של השואב לצאת למרפסת ולחזור.

איציק

 

image.thumb.png.3284de576dd04b1ccd8453f9d2922b18.png

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 12 דקות, איציק נ. כתב:

ככל שהמכשיר יותר חדש (כמו בפלאפונים) תמיד יש יתרונות (שיפורים).

 

ה X50 כבר מגיע ל 3400-3600 ש"ח באושר עד, ה X60 יצא עכשיו במחיר של 5800-6000 ש"ח אצל היבואן הרשמי.

 

ב VFM ה X50 מנצח. 

ה X60, כמו כל דגם חדש של DREAME, נמצא במקום ה #1 ב Vacuumwars.

(שים לב שמדובר בדגם ה MAX ולא הרגיל).

ההבדלים בעוצמת השאיבה רחוקים מלהיות מבוטלים (35000Pa ב X60 מול 20,000Pa ב-X50) ולכן אם יש שטיחים זה יכול להיות משמעותי.

בקיצור אם יש תקציב - X60. אם אין תקציב - X50.
גילוי נאות - בבית של אמא שלי יש את ה X50 והוא יודע לצאת למרפסת ולהיכנס חזרה כך שלדעתי אין כאן שיקול אם לבחור את ה X50 או X60 אם מדובר על יכולת של השואב לצאת למרפסת ולחזור.

איציק

 

image.thumb.png.3284de576dd04b1ccd8453f9d2922b18.png

 

לגבי ואקום ווארז-

אני קצת חשדניסט לגבי האתר הזה,

אחרי שעשיתי בזמנו דוקטורט על איזה רובוט לקנות קניתי בסוף את הרובורוק SAROS 10R, שמשום מה כרגע הוא במקום 19, וגם המחיר שלו בכלל לא מעודכן - שים לב שלכל הדרימי רשום מחיר מחוק ואז מחיר מבצע, לסארוס רשום מחיר שמעודכן אולי להשקה שלו שהייתה מזמן וכיום גם הוא חצי מחיר.

גם כשניסיתי להבין מה יתרונות של הדרימי על הרובורוק - קראתי את כל הביקורות - והדירוג הרגיש לי שרירותי לגמרי.

מה גם שאיזה משמעות יש לציון על דגם שרק יצא, כשכל התקלות לרוב מתגלות לאורך זמן.

בסוף הלכתי על הרובורוק כי לא היה את הדגם המדוייק של הדרימי שקיבל ציון גבוה, וגם הרובורוק שקניתי נמוך יותר ויש לי מקומות בבית שזה מאוד משמעותי (היה לי רובוט שקבוע היה נתקע מתחת לאסלה תלויה).

עוד סיבה שהלכתי על הרובורוק היא שהבנתי שהתמיכה בארץ יותר טובה (נכון למתי שקניתי בכל מקרה) וגם כמעט לחצי חברה אצלינו יש רובורוק, אז לפחות צרת רבים 🤣

סך הכל אני מאוד מבסוט מהמכשיר ועדיין מנסה להבין אם יש פרמטר כלשהו שהדרימי מתעלה עליו בצורה שתשפיע לי על החיים, כנראה שלא...

פורסם (נערך)
לפני שעה, GTאי כתב:

dreame x50 או dreame x60 - יש למישהו תובנות?

עריכה: מבחינתי המכשיר יעבוד בלילה - כל לילה. אז אחד שקט זה יתרון כנראה.

מהבחינה הזו הייתי ממליץ לך ליבדוק את השואב החדש של DJI ROMO, מבחינת השקט במיוחד גם של התחנה- לא חושב שיש לו מתחרים.

אם אתה מאיזור הרצליה הייתי ממליץ לך ליקפוץ להתרשם בחנות של היבואן, הרובוט עובד שם שעות נוספות :-).
אני רכשתי  לפני מספר שבועות בעושר עד את השיומי 5 שהוא בעצם דרימי (בין X40-X50)ושהוא מנקה את המיכל של הרובוט- זה נישמע כמו שמפעילים שואב חבית, לא הייתי עושה זאת בלילה.
בDJI זה הרבה יותר שקט בזכות התכנון ששם דגש על ההשתקה(התנסתי כבר עם הרובוט).
אם חומר מנטרל ריחות, נורת UV לשקית אבק ומראה שקוף לא חשוב לך אז גירסת הבסיס ב4K זה אותו השואב כמו הדגם הבכיר.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני כשעה, flytomars כתב:

לגבי ואקום ווארז-

אני קצת חשדניסט לגבי האתר הזה

 

אמינות זה לא פרמטר שנבחן במבחני ביצועים, אז אתה יכול להיות חשדניסט וזה בסדר גמור - זה לא אומר שיש פה צודקים או מנצחים. זאת פשוט חלק מהעבודה שלהם אז תכל'ס אני דיי סומך עליהם (לא אומר בעיניים עצומות).

מצד שני, יש עשרות דגמים כרגע בשוק - הרוב באמת עושים עבודה טובה. כשאתה בודק כל כך הרבה דגמים אתה הופך להיות PICKY ברמה קיצונית על כל דבר הכי קטן שיכול להיות. מהניסיון שלי - שואבים בטווח בינוני ומעלה (3-4K ומעלה) הם בד"כ שואבים טובים.
 

בניגוד למכוניות - שם אתה יכול לראות ולשמוע עשרות מבחני דרכים אבל תכל'ס מה שקובע זו התחושה שלך שאתה נוהג ברכב - בשואבי אבק יש פרמטרים מדידים, אז יותר קל לבחון ויותר קל לתת ציון. המבחנים לא מבוססים על תחושות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 44 דקות, hwgeek כתב:

אם חומר מנטרל ריחות, נורת UV לשקית אבק ומראה שקוף לא חשוב לך אז גירסת הבסיס ב4K זה אותו השואב כמו הדגם הבכיר.

אין לי שמץ של מושג מה עושים שלושת הדברים שציינת :)

פורסם

אומנם לא רובוטי אלא ידני,אבל יש רובורוק חדש בשכונה

גם שוטף ומנקה את עצמו ב95 מעלות (חשוב לכתמים) וגם משפריץ סבון כשמנקה,נשמע שוס לפסח..

וגם רק 2800שחים..

 

‫ביקורת: הקץ לסמרטוט: בדקנו את ה-Roborock F25 ACE PRO ששוטף ב-95 מעלות ומשפריץ סבון

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, GTאי כתב:

אין לי שמץ של מושג מה עושים שלושת הדברים שציינת :)

בעקרון DJI שחררו 3 דגמים לרובוט והשוני ביניהם זה רק מה שציינתי, דגם הP הוא הדגם הבכיר שעולה 5300 והוא מגיע עם גוף שקוף גם לרובוט וגם לתחנה ככה שאפשר לראות את כל החלקים הפניימים כמו מארז מחשב עם חלון צד להשווצה וכולל 2 מיכלים,אחד חומר ניקוי והשני חומר מנטרל ריחות ואתה בוחר בכל ניקוי במה להשתמש ובנוסף נורת לד UV שמחטא את שקית האשפה (לא יודע כמה זה חשוב, לרובנו לא היה זאת ברובוטים הישנים ולא קרה כלום).
בדגם הביניים S מוותרים על חומר מנטרל ריחות ונורת הUV והתחנה היא בצבע לבן, בדגם הכניסה A גם השואב הוא לבן וככה המחיר כבר נופל ל4000.
לכן ציינתי שאם אין חיות מחמד שמשאירים ריחות מהפרשות וממש לא חשוב לך שהרובוט יהיה שקוף אז הדגם הזול ב4K נותן פייט רציני למתחרים במיוחד שהשקט הוא חשוב ואתה רוצה שיעבוד בלילה בלי להפריע.
החיסרון של המכשיר אם זה קריטי בשבילך הוא שאין לו רגליים מתרוממות שנותנות לטפס על מכשולים של 4 סנטים ויותר שיש במכשירי דגל מקבילים(הם מציעים רמפה לקנייה בתור אביזר).
 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הסיבה שאני לא ממליץ לקנות DJI זה רק בגלל שדריסת הרגל הראשונה שלהם בשוק הרובוטים היתה לפני 6 חודשים בלבד. זה יצרן בלי קילומטראז' מאחוריו בכלל בתחום הזה.

זה לא אומר שהמוצרים שלהם לא טובים, יכול להיות שמדובר ביוניקורן יוצא מן הכלל... ובכל זאת, שבאים להוציא סכום דיי אסטרונומי על מכשיר מהסוג הזה, הייתי מעדיף שזה יהיה יצרן שיש לו כבר קילומטראז' מסויים בענף.

מעבר לזה - המחיר משחק תפקיד. 4000 שקל לגרסת הכניסה זה מחיר שכבר הייתי ממליץ על X50 מ"אושר עד" ב 3400-3600 ש"ח - ממש לא תחרותי וממש לא שובר שוק (שגם ככה צפוף מאוד) ויש לו מתחרים חזקים (מכשירי הדגל של שנה שעברה של רובורוק, אקווקס, דרימי וכו').

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 שעות, איציק נ. כתב:

מצד שני, יש עשרות דגמים כרגע בשוק - הרוב באמת עושים עבודה טובה. כשאתה בודק כל כך הרבה דגמים אתה הופך להיות PICKY ברמה קיצונית על כל דבר הכי קטן שיכול להיות. מהניסיון שלי - שואבים בטווח בינוני ומעלה (3-4K ומעלה) הם בד"כ שואבים טובים.

 

בול, זו המסקנה שהגעתי גם.

לכן הלכתי על פרמטרים מדידים שהיו חשובים לי כמו גובה המכשיר.

 

לפני 5 שעות, hwgeek כתב:

מהבחינה הזו הייתי ממליץ לך ליבדוק את השואב החדש של DJI ROMO

 

לא שאני חושב ששאר היצרנים הסינים מציעים אבטחה יותר טובה אבל:

 

https://www.theguardian.com/world/2026/feb/24/spanish-engineer-smart-vacuums-remote-control

פורסם

כחובב רובורוק מושבע, כמות התלונות על האמינות של ה R10/20 היא מטורפת
לחברים שלי אני ממליץ היום על הדרימי
לרוב הבתים X40 יעשה את העבודה ואחלה VFM, למי שיש כסף X50. ה 60 מוגזם במחיר.
ממליץ להיצמד למותגים הגדולים שיש חלפים בשפע באלי אקספרס שנים לאחר תום השיווק של הדגם
למותגים הקטנים, אין חלקים אחרי שנתים-שלוש

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 49 דקות, סולל הדרך כתב:

כחובב רובורוק מושבע, כמות התלונות על האמינות של ה R10/20 היא מטורפת

 

על מה התלונות? הסארוס אצלי חצי שנה בערך ואין לי תלונה אחת עליו טפו טפו, אני מנסה להבין איפה נקודות הכשל הפוטנציאליות שלו

פורסם
לפני 12 דקות, flytomars כתב:

 

על מה התלונות? הסארוס אצלי חצי שנה בערך ואין לי תלונה אחת עליו טפו טפו, אני מנסה להבין איפה נקודות הכשל הפוטנציאליות שלו

תקרא בקבוצות בפיס...על מה לא! תקלות הזויות

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 דקות, סולל הדרך כתב:

תקרא בקבוצות בפיס...על מה לא! תקלות הזויות

 

 

אין לי פייס... יכול לאמלק?

×
×
  • תוכן חדש...