Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה לג'נד והקונסולה לא ניתנת לפירוק שכן מדובר ביחידה אחת אז הנתונים כרגע הם:

 

רדיו טייפ מקורי של הונדה עם מחלף דיסקים של אלפיין

 

מגבר 75.4 - rms 4X104 JBL

 

קדמיים - morel pulse 6.5

 

אחוריים - אלפיין 6x9

 

אני מאוד רוצה לשפר את הסאונד ומקבל כל מיני עצות ואין לי מושג מה לעשות.

 

האם מכשיר כמו hpx יעשה שיפור משמעותי או אקולייזר של audio control ?

 

האם להוציא יציאות מהמכשיר ישירות למגבר (אין יציאות rca מקוריות) במקום הממיר rca ?

 

מה יעשה שינוי משמעותי או שאין סיכוי שדרך מכשיר מקורי יצא סאונד ברמה הגבוהה?

 

אודה על המלצות מקצועיות לשיפור המערכת הקיימת

פורסם

אין לי אפשרות להעלות תמונה ואני ממש מעדיף להשאיר את הקונסולה שלמה

 

אם יש לך פיתרון עם הטייפ המקורי אז אשמח לשמוע

פורסם

תודה

 

 

ואין צורך במכשיר hpx או להוציא יציאות rca מהמכשיר ?

 

אמרו לי שהממיר rca מוריד מאוד מהאיכות

 

מה לגבי הפתון הבא:

 

בניית כניסה ל mp3 ויציאות rca ל hu (אמרו לי בסאונדסטורם שעלות 800 ש"ח)

 

חיבור אחוריים ל hu

 

חיבור סאב

 

איזה סאב מומלץ למגבר שלי jbl gto 75.4 מהדיוטי 4x104 rms?

עוד רעיונות?

פורסם

תודה

 

מה זה נחת rca וכמה עולה באיכות טובה

 

האם באמת ב 800 ש"ח ניתן להתקין באיכות טובה נחת וגם כניסה ל mp3

 

זה משמעותי טוב יותר ממיר rca?

 

מה הפיתרון לשיפור כולל ב 2500 ש"ח?

פורסם

כניסת hi-input במגבר זול שכזה היא מה שיכול לגרום לצליל לרדת ברמה.

אם לא רוצים להתפשר על איכות - עדיף לקנות מנחת איכותי שהייעוד שלו הוא להנחית אות.

פורסם

אמרו לי ב soundstorm שהם מרכיבים יציאות rca לא מנחת rca שזה בעצם ממיר rca

 

הם הסבירו לי שהממיר מוריד מאוד מהאיכות גם ממיר טוב והם בונים יציאות מתוך המכשיר

 

מישהו יודע האם זה באמת משפר האיכות

 

אשחמ לעוד עצות לפי ההודעה המקורית שלי לשיפור המערכת

 

תודה לכל עונה

פורסם

אם אתה רוצה לעשות את זה בעלות מינימלית .

תפרק את הרדיו המקורי שלך.

תיגש למעבדת אלקטרוניקה רצינית ותבקש מהם לחבר לך יציאות rca מתוך המכשיר.

העלות להערכתי לא תעבור את טווח 200 ש"ח .

מה שהם עושים בתכל'ס , זה להתחבר ליציאות קדם המגבר של המכשיר עצמו.

לא נראה לי שהתערבות כירורגית שכזו בתוך המכשיר זה הדבר הנכון.

(בדקת מה בקשר להשפעה על אחריות החברה? בדקת מה המתח יציאה של ה rca ?)

אני ממליץ להתקין מנחת rca איכותי .אין סיבה שתרגיש הבדלי איכות.

ZZR

פורסם

תודה גבר

 

לגבי האחריות זו נגמרה מזמן וממילא הטייפ המקורי .

 

אני לא מבין בנתונים ששאלת אותי ואני חדש בתחום

 

אז שוכנעתי שלא צריך לעשות יציאות , אני שילמתי 250 ש"ח על המנחת ואני לא יודע איזה סוג הוא

 

מה ההצעות הלאה לשיפור - מכשיר של audio control ? איזה סוג? או שיפור המגבר או חיבור לסאב במקום האחוריים?

 

יאלה חברים קצת עזרה

×
×
  • תוכן חדש...