Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 35 דקות, Spongebob כתב:

הלכתי לשתי חנויות לחפש נייר לטש. לא מצאתי שום דבר שעונה על 400

כנראה שלא חיפשת במקומות הנכונים. טמבוריות לרוב לא יחזיקו מגוון רציני.

גוגל יוביל אותך למקום הנכון גיאגרפית עבורך: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_esv=adca3bde667fa053&q=נייר+ליטוש+עץ+P600&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwiWycTKprePAxVS9bsIHVVGFX4QBSgAegQIDBAB&biw=1536&bih=721&dpr=1.25

פורסם
לפני 8 דקות, ברווז כתב:

מסקרנות נטו, תגדיר משייפת- כזה?

How to use an orbital sander and 6 common mistakes to avoid | Homebuilding

150 זה גס! מדי!!! בשביל רק לעבור חפיף על שכבה של לכה לפני יישום מחדש. 

אתה לא רוצה להוריד את כל הלכה ולהתחיל מאפס, אם הבנתי נכון, אלא רק בעדינות להוריד "מלמעלה" את החלק המחוספס? 

רד מהמלטשת. קנה גליון נייר ליטוש ותעבוד ידני, בלי מכונות. לא צריך הרבה כדי ללטש רק את ה"למעלה". ממש לא מצריך מלטשת. 

ניירות (גליונות) ניתן למצוא בגריטים הרבה יותר מגוונים. 

 

אמנם כל נושא המכונות הוא טוב, בריא ומבורך- אבל צריך גם לדעת מתי לא להשתמש. 

המכונות אמורות להקל על החיים, איפה שניתן; לא להחליף לחלוטין את הרגלי העבודה והשימוש הנכון בכלים. 

ניסיון עוזר בלדעת איך ומתי להשתמש במה, והחיבור לתחביב עוזר לרצות ללמוד להשתמש בכלים מסורתיים יותר, לפחות אצל חלק מהאנשים. זה ממש לא חובה. אבל גם אצל אלו שמעדיפים רק כלים חשמליים, יש פעולות שדורשות עבודה יותר עדינה, ביד- כמו ליטוש שכבה עליונה של לכה...

כן... בדיוק כזה. 😳

לא איכפת לי להוריד את הלכה, למרות שזו לא הייתה הכוונה המקורית. אוקיי, אז גיליון ליטוש. הבנתי. מה שמחזיר אותי לשאלה המקורית שלי - איזה גריט אני צריך? אין 600/800, יש רק כאלה שמתחילים עם האות P. היה אחד שהרגיש כמעט חלק, כמעט ולא הרגשתי חיספוס (לא זוכר את המספר שלו). כזה גריט?

לפני 4 דקות, BoazB11 כתב:

כנראה שלא חיפשת במקומות הנכונים. טמבוריות לרוב לא יחזיקו מגוון רציני.

גוגל יוביל אותך למקום הנכון גיאגרפית עבורך: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_esv=adca3bde667fa053&q=נייר+ליטוש+עץ+P600&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwiWycTKprePAxVS9bsIHVVGFX4QBSgAegQIDBAB&biw=1536&bih=721&dpr=1.25

אתה כנראה צודק, את החיפוש הזה באינטרנט עשיתי לפני שיצאתי מהבית אבל אין לי הרבה אפשרויות, טמבוריות זה מה שיש לי בסביבה. אבל לפחות הבנתי שכשאתם אומרים 600 או 800 אתם מתכוונים ל-P600 או P800. 
בכל מקרה לא היו כאלה בטמבוריות שיש לי בסביבה של הבית. 

פורסם
לפני 38 דקות, Spongebob כתב:

היה אחד שהרגיש כמעט חלק, כמעט ולא הרגשתי חיספוס (לא זוכר את המספר שלו). כזה גריט?

זה כנראה יהיה בסדר. 

אני ממליץ לך לתת גיחה ליוטיוב, ולראות סרטונים שדברים על שיוף בין שכבות פיניש, זו ההתאמה הכי טובה לנושא.

 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש הבדל תיאורטי בין p לבין לא p אבל הוא לא מעניין את המשתמש המצוי. אותו דבר. 

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...