Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן גיר/מנוע+מצתים סוזוקי ויטרה 2017


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Moshe c,

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים צהריים טובים.

ברוך ה' התחדשתי בויטרה 2017 ואני צריך לעשות לה כמה דברים כדי ליישר קו.

א. לגבי השמן מנוע, ראיתי בספר רכב שיש מלא תקנים שם.. אני פשוט צריך לבחור שמן שעולה לכל הפחות על אחד מהתקנים?

אני מעוניין בשמן הכי טוב שקיים לרכב הזה, אם יש למישהו המלצה אשמח מאד.

 

ב. לגבי השמן גיר, לפי ג'יפיטי וכמה שרשורים פה צריך ATF 3317, הבעיה שבקושי יש אותו פה בארץ והמחיר לליטר אחד פה הוא 244 שקלים.

מה עושים? יש שמן טוב שמתאים? אני רוצה לבצע החלפה חלקית. אשמח להמלצות.

 

ג. מצתים/פלאגים, איך אני יודע מה אני צריך? הנתון היחיד שיש בספר לגבי זה הוא מרחק מילימטר בין הפין הזה בקצה לחור ההצתה.

 

אשמח להמלצות וטיפים מה לרכוש ואיך לדעת מה מתאים.

תודה רבה והמשך יום מוצלח.

  • פיתרון
פורסם (נערך)

כנראה שמצתים לרכבך הם NGK SILFR6A11 או K16HPR-U11 DENSO. 

תוכל גם לפרק מצת אחד ולוודא. 

שמן מנוע קסטרול A5 סינטטי מלא אמור לעבוד טוב. 

שמן גיר, מבלי להתייחס להאם בכלל כדאי להחליף או לא, מציע שתפנה לאוטוסטור מחולון או משה חלפים בפתח תקווה ותבקש הצעות שעומדות בתקן.

גם אבי חלקי חילוף מרחובות מצויין אבל יחסית יקר לעומתם. 

תבדוק איתם גם לפי מספר רכב שאכן מה שרשמתי נכון. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Moshe c
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, Moshe c כתב:

אוטוסטור מחולון או משה חלפים בפתח תקווה

דווקא אותם או כל חנות של חלקי חילוף?

חוזרים לשיגרה עכשיו ולא נראה לי שאני אספיק לקפוץ לשם יש לי פה בתל אביב כמה חנויות השאלה אם הצעת אותם בכוונה?

תודה רבה.

פורסם
לפני 14 דקות, cohen motor 377 כתב:

דווקא אותם או כל חנות של חלקי חילוף?

חוזרים לשיגרה עכשיו ולא נראה לי שאני אספיק לקפוץ לשם יש לי פה בתל אביב כמה חנויות השאלה אם הצעת אותם בכוונה?

תודה רבה.

 

אין צורך לקפוץ, לשתי החנויות יש ווטסאפ פעיל בצורה טובה, למעשה לשלושתן, וכמובן גם משלוחים. 

תשווה עם חנויות נוספות ככול שתרצה ותבחר מה שנוח וזול. 

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

מצטרף להמלצה על משה מפ"ת אחלה מחירים ושירות, הייתי אצלו אתמול ויש שם עומס מטורף הטלפון לא מפסיק לצלצל

 

אם אתה רוצה יעוץ על התקן ולא רק הזמנה, עדיף להתכתב איתו בווצאפ -

יש גם אפשרות להזמין את החלק והוא משאיר אותו במקום סודי 🤫 מחוץ לחנות, ככה שתאסוף את החלק בזמן שנוח לך

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...