Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 3 מודל 2008

 

יש על הרכב כבר המון זמן מגנזיום מידה 17 אינץ

 

כל מהמורה בכביש , כל במפר , אנשים שיושבים ביושב האחורי ,עם ציוד/ללא/עם אנשים/ללא

 יש רעשים מהסרן האחורי / בולמים / קפיצים שהגלל נוגע בכנף

 

בולמים אחוריים תקינים, לא נוזלים

החלפו קפיצים אחוריים חדשים

 

כלום לא עוזר

 

כל הזמן הגלגלים האחוריים נוגעים בכנפיים

 

יש לי את המגנזיום מעל שנה , ורק בכמה חודשים אחרונים התחילה התופעה

 

אובד עצות 

לא יודע מה המכלול שצריך להחליף

 

מציין שוב , את המגנזיום יש לי מעל שנה , ורק בכמה חודשים אחרונים התחילה התופעה.

 

תודה לעוזרים

פורסם

התופעה היתה לפני החלפת הקפיצים?

בגלל מה החלפת קפיצים?

הקפיצים שהחלפת תואמים למקור או ששונים?

האם הגלגל הוא במידה המקורית או גדול יותר?

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם

היתה לפני החלפת הקפיצים

 

החלפתי כדי לשלול אם הקפיצים הישנים עייפים וצונחים ואם זה בגלל זה 

 

תואם מקור

 

גדול יותר

 

התופעה התחילה רק לפני כמה חודשים

 

לפני כשנה ,עם המגנזיום , זה לא היה

פורסם (נערך)

אוקיי הבנתי שהגנט הוא 17

והמידה לדעתי היא 205/50/17

יש מידות לגאנט 17 ושלך כנראה רחב מידי ולכן זה נוגע בכנף

עריכה אחרונה על ידי Karnaf053
פורסם

תמיד ישנו המועד שתקלה מופיעה (לפני כמה חודשים היה בסדר - מאמינים לך).

אבל כנראה שילוב של קוטר גדול (מידה מורשית לרכבך ?) + קפיצים + בולמים שקצת התעייפו (אפילו שחלק מהציוד מתאים / תואם מקור - אולי בכ"ז לא תואם ב-100% / התעייף ?) - גורמים לכך. זה לעניות דעתי (אני מתכוון שגם ככה כשהיה תקין - זה היה גבולי).

אולי צברת / העמסת ציוד נוסף בתא המטען מאז ?

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני שעה, HEBO כתב:

בולמים אחוריים תקינים, לא נוזלים

בולמים לא נוזלים לא אומר שהם תקינים. כבר ראיתי בולמים גמורים שיכול לפתוח ולסגור עם היד שהיו יבשים.
אם הם המקוריים הם בוודאות גמורים. וגם אם עברו לפחות 10 שנים מאז שהוחלפו, גם הם פגומים.

  • אהבתי 3
פורסם
ציטוט

בולמים לא נוזלים לא אומר שהם תקינים.

נכון גם אצלי הם לא נזלו אבל לאחר פירוק היה אפשר לפתוח ולסגור אותם עם היד הם היו גמורים ודרך אגב הם היו עם חותמת פורד 

כנראה בגלל שיתוף הפעולה עם פורד אז בזמנו

לפני 15 דקות, נירו72 כתב:

בולמים לא נוזלים לא אומר שהם תקינים. כבר ראיתי בולמים גמורים שיכול לפתוח ולסגור עם היד שהיו יבשים.
אם הם המקוריים הם בוודאות גמורים. וגם אם עברו לפחות 10 שנים מאז שהוחלפו, גם הם פגומים.

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, HEBO כתב:

כל הזמן הגלגלים האחוריים נוגעים בכנפיים

אתה בטוח/יודע בוודאות שהגלגלים האחוריים נוגעים בכנפיים או שאתה רק משאר/מנחש שמשם מקור הרעש שאתה שומע ?

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם

לא פוסל מה שאתה אומר, רק מעלה אפשרות - אולי רק נדמה לך שזה חיכוך של הגלגלים האחוריים? אולי מכלול אחר? אולי בכלל משהו במפלט או בממיר הקטליטי?

גם לא נשמע לי סביר ששני הגלגלים ייגעו שניהם בכנף בתזמון זהה ומדויק

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Yellow Engine כתב:

גם לא נשמע לי סביר ששני הגלגלים ייגעו שניהם בכנף בתזמון זהה ומדויק

זה ששני הגלגלים נוגעים מצביע על כך שזה כמעט בוודאות הבולמים. כשמאיצים, יש בור, במפר או כל דבר דומה, אפילו גל רציני בכביש, הבולם תפקידו למנוע מהקפיץ להיסגר במהירות או להיפתח במהירות. באין בולם, כל העומס על הקפיץ שיוצר תנועת נדנדה וכשנסגר זה כיווץ רציני שלא אמור להיות, ועלול להיות חיכוך. לדעתי רוב הסיכויים שהבולמים גמורים.

עריכה אחרונה על ידי נירו72
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...