Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי, מעכשיו טל"ש :-)

פירסמתי את ההודעה שלי (מס' 1497) ב-9:30, מתי אתה פירסמת את ההודעה באוטו?

אני חושב שהייתי שם לב אם זה היה ב-8:30 כי אוטו זה אתר הבית שלי.

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה עם ה- gt3? זה באמת ה(א הידיעה)חלום..

עמוס

מצטער לאכזב אותך עמוס..אבל צדקתי ה911 טורבו החדשה היא "ה"חלום..ולא הGT3 החדשה..

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=2417&SubjectId=181

 

"התאוצה מ-0 ל-100 קמ''ש מתבצעת ב-4.3 שניות לעומת "- תזכיר לי שוב כמה זה בטורבו?:-D

1.8T 8)

פורסם
מצטער לאכזב אותך עמוס..אבל צדקתי ה911 טורבו החדשה היא "ה"חלום..ולא הGT3 החדשה..

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=2417&SubjectId=181

 

"התאוצה מ-0 ל-100 קמ''ש מתבצעת ב-4.3 שניות לעומת "- תזכיר לי שוב כמה זה בטורבו?:grin:

יופי.

אני אסכם לך בקצרה למה אני הייתי לוקח את ה- gt3 בלי לחשוב פעמיים:

top gear test track:

911 turbo - 1.31.00

911 gt3 - 1.27.20

שתיהן היו על מסלול מאוד רטוב..

 

4 שניות הבדל על מסלול של דקה וחצי.

4 שניות (ארבע)

 

לא יודע מה איתך, אבל זה הבדל גדול מידי בשבילי..

 

אולי הטורבו החדשה תצמצם את ההפרש הזה, אבל גם ה- gt3 השתפרה בהרבה, אז הפער אמור להישאר זהה פחות או יותר. נחיה ונראה.

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
יופי.

אני אסכם לך בקצרה למה אני הייתי לוקח את ה- gt3 בלי לחשוב פעמיים:

top gear test track:

911 turbo - 1.31.00

911 gt3 - 1.27.20

שתיהן היו על מסלול מאוד רטוב..

 

4 שניות הבדל על מסלול של דקה וחצי.

4 שניות (ארבע)

 

לא יודע מה איתך, אבל זה הבדל גדול מידי בשבילי..

 

אולי הטורבו החדשה תצמצם את ההפרש הזה, אבל גם ה- gt3 השתפרה בהרבה, אז הפער אמור להישאר זהה פחות או יותר. נחיה ונראה.

 

 

עמוס

אין כאן וויכוח כיוון שעוד לא בחנו אותם, אני עדיין נשאר עם הפיבוריט שלי (טורבו כמובן) וטוען לנצחונו

על הGT3...ימים יגידו (שאני צודק:-D )

1.8T 8)

פורסם

תקן אותי אם אני טועה אבל מרצדס לא שחררו SLK חדשב לפני פחות משנה, בטוח שכבר בוחנים גרסה חדשה ?

 

בכל מקרה פעם ראשונה שאני רואה בודי שלם מנופח בחלקים מוסווים , די מגניב.

פורסם
אין לי מושג על איזה פלח שוק הולכים במרצדס אבל זה נראה (אפילו תחת הסוואה כבדה) מחריד :shock:.

 

מוטי

מי שבX3 ומסתכל במראה האחורית בטח חושב שMAD MAX קם לתחייה :lol:

 

נ.ב.

אלו תצלומים ישנים שבזמנו כמדומני יוחסו לC קלאס....על אף שזה לא ממש נראה כך.

פורסם

תתפלאו, אלו תמונות חדשות של רכב "שטח/כביש שביל/4*4 למדרכות" שמרצדס עובדים עליו

לפי הנראה לא יהיה לרכב צורה של SUV או מיניוואן כנהוג לרכבים מסוג זה.

 

ההסוואה לא אומרת כלום, אני בטוח שגם מזה יצר בסופו של דבר משהו יפה.

1.8T 8)

פורסם
אוקי, מעכשיו טל"ש :-)

פירסמתי את ההודעה שלי (מס' 1497) ב-9:30, מתי אתה פירסמת את ההודעה באוטו?

אני חושב שהייתי שם לב אם זה היה ב-8:30 כי אוטו זה אתר הבית שלי.

יצאתי מהבית ב-08:31 (וכן, חזרתי רק עכשיו). העליתי את ההודעה משהו כמו רבע שעה לפני. בזאת, אני חושב, די מיצינו את הדיון בנושא המרתק הזה, אבל אם יש למישהו שאלות...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
תתפלאו, אלו תמונות חדשות של רכב "שטח/כביש שביל/4*4 למדרכות" שמרצדס עובדים עליו

לפי הנראה לא יהיה לרכב צורה של SUV או מיניוואן כנהוג לרכבים מסוג זה.

 

ההסוואה לא אומרת כלום, אני בטוח שגם מזה יצר בסופו של דבר משהו יפה.

שמענו על הMLK (אפילו איפה שהוא בשרשור הזה כמדומני), מבחינת עיבודי המחשב היא נראית כמו חיקוי זול לראב4 ולפי גובה הרכב וגודל הצמיגים ניתן לראות שזהלא בסיס לC קלאס (ולכן אמרתי "אלו תצלומים ישנים שבזמנו כמדומני יוחסו לC קלאס....על אף שזה לא ממש נראה כך").

×
×
  • תוכן חדש...