Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איכשהו נראה לי שעל כל הצגה של מכונית חדשה מאחת החברות הגרמניות הגדולות (ב.מ.וו, מרצדס, אודי) יוצאים שני דגמי אפטרמארקט של אחת מחברות השיפורים השונות (ABT, Brabus וכל השאר)



 

אני רוצה להבין איך זה יכול להיות? איך החברות האלה מחזיקות מעמד?... הסתובבתי מספיק באירופה כדי לומר בבטחון שלא ממש רואים אותן בכל מקום (בכל חיי ראיתי אולי מכונית אחת של abt, שתי אלפינות, ובראבוס אחת.. בקשר לכל החברות האחרות הפחות גדולות - נאדה)

 

למישהו יש הסבר לזה?

 

 

עמוס

 

נראה לי שאותם חברות מוכורת, אולי במספרים קטנים- אבל בכל זאת בצורה כזאת שמאפשרת להם

להמשיך להתקיים..תזכור שרוב הסדנאות לא מוצאיות רכבים בכמויות, ואין להם מלאי...ככה כשיש הזמנה, עושים את העבודה. ובצורה הזאת אין הרבה הוצאות (מלבד הוצאות שוטפות). כמו כן החברות

הללו מוציאות מוצרים נפרדים לרכבים, אשר לא מחייבים לקנות את כל הרכב מהסדנה..לדוגמא

AMG מאפשרת לרכוש רק את הקיט החיצוני, או הג'אנטים, או כל דבר אחר בנפרד.

1.8T 8)

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Vw Golf GTD.

תמונות ריגול. מדובר בגרסת GTI, בעלת מנוע Tdi.

 

מנוע:

2.0Tdi, המספק 170 כ"ס.

gtd 1.jpg

gtd 2.jpg

gtd 3.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

זה משגע אותי..

איך הם יודעים שזאת גולף GTI עם מנוע דיזל?

הרי הם רואים את הרכב.. שנראה כמו GTI רגילה.. וההבדל היחיד זה המנוע!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
זה משגע אותי..

איך הם יודעים שזאת גולף GTI עם מנוע דיזל?

הרי הם רואים את הרכב.. שנראה כמו GTI רגילה.. וההבדל היחיד זה המנוע!

כנראה שמעו אותה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
Vw Golf GTD.

תמונות ריגול. מדובר בגרסת GTI, בעלת מנוע Tdi.

 

מנוע:

2.0Tdi, המספק 170 כ"ס.

זה הדבר האמיתי! ממש שילוב של כל הדברים הטובים ביותר, גם חסכוני וגם מאוד חזק. הדבר ההבא באימפרזה טורבו הזללנית?
פורסם
SX4? מה היא?

 

אור.

סוזוקי ופיאט הוציאו מכוניות זהות.

לפיאט קוראים 16 באיטלקית.

 

 

מיצובישי הוציאו גרסה עצבנית של הגלנט בשם Ralliart

נתונים:

a 258-hp, 3.8-liter V-6.

מערכת של Rockford

ועוד הרבה צעצועים.

 

מה היה הסיפור,למה הפסיקו להביא לארץ את הגלנט?

 

סוברו שיפרו את ה B9 Tribeca

חיצונית רק הגריל קצת שונה.

התחת לעור הכל חדש

 

 

איך רנו מסוגלים לייצר כזה זבל:

dacia logan hatchback

feb8ral_2.jpg

feb8ral_3.jpg

feb8ral_6.jpg

dacia_logan_hatchback.jpg

feb9sub_4.jpg

אייל

פורסם

GTD?

קומבינה מעניינת..

 

מה נשתנה בפייסליפט של הגולף?

חוץ מזה בשביל מה פייסליפט? האוטו בן שנה שנתיים..

בדר"כ ליפט זה אחרי 4-5.. מינמום 3..

מר אליז, תודה על ההסבר. פרח מזכרוני.

 

אגב, מה העם הטרייבקה? אנחו נראה אותה אצלנו?

או ששמח ליפנאוטו עם האאוטבק והפורסטר?

 

אור.

פורסם

איך רנו מסוגלים לייצר כזה זבל:

dacia logan hatchback

מכוניות זולות לא חייבות להיות מכוערות...

 

רנו יודעים לעצב מכוניות עם אופי, על זה אי אפשר להתווכח (יפות או לא, זה כבר בעיני המתבונן.. לדעתי בהחלט כן)

 

אז למה רנו לא משקיעים אפילו את המינימום שבמינימום בלוגאן? להפוך אותה לפחות לנסבלת?..

 

:roll:

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

הרגע שהרבה חובבי גולף מרחבי ארה"ב חיכו לו הגיע:

VW חשפה בתערוכת שיקגו את הגולף דור 5 "האמריקאית"

ל-"U.S Spec" מנוע בעל חמישה צילינדרים, בנפח 2.5 ליטרים, אשר מספק לא פחות ולא יותר מ......150 כ"ס....:???:

 

באמת שאני לא מבין את האמריקאים האלה...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם
מה היה הסיפור,למה הפסיקו להביא לארץ את הגלנט?
כי מיצובישי לא עדכנה את הגאלאנט לשוק האירופי ולא הוציאה לדגם הישן מחליף. הגרסה האמריקנית שונה לגמרי, גדולה (ויקרה) יותר, מנועים גדולים מדי, אין דיזל, אין תקינה אירופית...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

הסובארו נראה טוב, אפילו מזכיר קצת את הקאיין של פורשה.


×
×
  • תוכן חדש...