Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי פיספסתי משהו כאן, אבל לא מצאתי שום הודעה שעוסקת במזדה 3 MPS.

 

חזותית היא לא נראית שונה במיוחד - חוץ מהכונס אוויר המוסתר שלה על המכסה מנוע ועוד כמה אלמנטים קוסמטיים קטנים.

 

להלן כתבה שעסקה באוטו: מתוך www.channel4.com

 

This is Mazda's 3 MPS (Mazda Performance Series), a hot version of its Focus-sized (and, indeed, Focus-based) family hatchback that's set to take on the VW Golf GTI and Vauxhall Astra VXR.

 

The Mazda, however, may well have more power than its VW and Vauxhall rivals, because it shares its engine with the 6 MPS, a 2.3-litre turbocharged four-cylinder motor - note the bonnet scoop, disguised in this instance by a flipping great big cardboard box; the production version's intercooler scoop should be a bit more subtle. In the 6 it develops some 250bhp.

 

Unlike the 6 MPS though, the 3 is unlikely to feature four-wheel drive. However, because it's based on the Ford Focus/Volvo S40 platform, it's a technical possibility, because the Volvo is available with a Haldex all-wheel-drive system. Should the MPS be front-driven, though, we'd imagine that the engine will be de-tuned too, to a level that the front wheels will more easily cope with.

 

It certainly looks the part, though. The already dynamic appearance of the 3 is in this instance enhanced by re-profiled front and rear bumpers, a large exhaust, that bonnet scoop, a tail spoiler and large alloy wheels.

 

It's reputedly going to debut at the Frankfurt motor show in September, which means it'll probably become available in the UK early in 2006

Mazda-3-MPS-004.jpg

 

Mazda-3-MPS-001.jpg

בברכה!

יונתן.

פורסם
אל תשכחו שאלה תמונות ריגול והרכב מאוד מוסווה. אני בטוח שהתוצאה הסופית תהיה טובה בהרבה.

http://www.babez.de/ferrari/599gtb.php...

 

לטעמי, העיצוב האחורי שלה סביר ומרצה. עם זאת, מבחינת יתר הרכב הרי שישנם יותר מידי אלמנטים ומשחקי עיצוב שלאו דווקא משתלבים יחד באופן נאה כיצירה שלמה.

פורסם

מהקישור שפרסם מצמץ הפרארי נראית ממש בסדר, חוץ ממכסה המנוע שנראה כאילו מישהו עבר עליו עם מכסחת דשא...



 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

פירסמו תמונות ריגול לפרארי 599, ככה שכנראה זוהי התוצאה הסופית. נראית יפה לפי דעתי..

קווים אגרסיבים יותר ממה שהתרגלנו (בדומה למה שהתרחש במעבר מה360 ל430) בפרארי,

אבל העיצוב נותר מהמם ונחשק..שוב הם עשו זאת.:mm_yeah:

1.8T 8)

פורסם

לפי התמונות של מצמץ, אהבתי את הקדימה.. אהבתי את האחורה.. אבל לא יחד באותו רכב :?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

סה"כ אוטו ממש יפה... אבל קצת יותר מדי פיצ'פקס על אוטו אחד... כונסי אוויר באיזה 8 מקומות שונים?... מתחיל להזכיר קצת את הע'ונדות המקומיות....

בברכה!

יונתן.

פורסם

Audi TT-RS.

תוצג לקראת 08.

 

מנוע:

2.0 ביטורבו, המספק 330 כ"ס.

 

 

 

Audi A4.

תוצג לקראת 08.

a4 1.jpg

a4 2.jpg

tt rs.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ה-A4 רק משתבחת עם השנים...

בהחלט מסכים איתך!!

סוף סוף רואים יציאה של אודי מהמגמה האנמית שלה - של מכוניות חסרות פרצוף ואופי...

הדור הראשון (מהחדשים) היה מוצלח מאוד לטעמי - והדור הזה רק הולך ומשתפר!! פשוט רכב מדהים!

רק שאלה - שתי הגרסאות סופיות? או שאלה עיבודי מחשב?

וגם על גרסת ה2 דלתות ראיתי את הסמלון של הRS, אבל לא על הגרסת 4 דלתות... זה אומר שהגירסה הכסופה תהייה הגרסה ה"סטנדרטית"???

בברכה!

יונתן.

פורסם
ה-A4 רק משתבחת עם השנים...
נכון... רק שזאת לא ה- A4...

אני לא זוכר שהיו תצפיות של רכב מוסווה שלפיו huckfeldt המוכשר צייר את הציור הזה...

אני די בטוח שזה בדיוני לחלוטין (אלא אם כן זה כאמור מבוסס על רכב מוסווה), אבל מה שבטוח זה שהבחור הזה מוכשר יותר מרוב מעצבי הרכב בתעשייה כיום..

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

הA4 בכלל לא משתבחת עם השנים, הדור הראשון היה נחמד..קצת אנמי אבל נחמד, הדור השני

כבר נראה הרבה יותר טוב, עם תחת עגלגל ויפה וקווים זורמים, כיאה למשפחה. הדור האחרון שהוצג

פשוט זוועתי- הפנסים הקדמים נראים כאילו מישהו מעך אותם ושכח לסדר את זה, הפנסים האחורים נראים

כאילו נגנבו בטעות מהC5 (לא מחמאה!), והמראה הכללי של הרכב לא רומז אפילו שעומד לפניך רכב

של לפחות רבע מיליון שקל.

 

הדבר היחיד שכן אהבתי בדור הנוכחי הוא הגריל המאיים והיפיפה, שעוד איך שהוא הציל את הכבוד של הרכב.

1.8T 8)

פורסם

מצטער מתן, אבל אני נאלץ לחלוק עליך..

 

המראה של הA4 הנוכחית היה קצת קשה לעיכול כשזו הוצגה, אך התרגלנו (אני בכ"א) ואהבתי.

 

נראית כוחנית וההפך הגמור מהצורה האנמית שהייתה בהתחלה.. ואני מניח שזו הייתה המטרה של אודי בחידוש שלה..

 

אור.


×
×
  • תוכן חדש...