Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הוולבו אכן נראית מעולה... אך משום מה היא מזכירה לי קצת את מזדה 6 מקדימה.

ואת ה-CLS מאחור, ואת הסיוויק החדשה בפרופיל.

 

הרכב נראה מעולה, בכל רכב חדש ניתן למצוא קווי דמיון לרכב קיים.

פורסם
ואת ה-CLS מאחור, ואת הסיוויק החדשה בפרופיל.

 

הרכב נראה מעולה, בכל רכב חדש ניתן למצוא קווי דמיון לרכב קיים.

ללא ספק עיצוב מעולה!

פשוט ציינתי נקודה...

וד"א - אני לא חושב שהוא מזכיר את הסיוויק... ולגבי הCLS אני לא ראיתי איך הוולבו הזאת נראית מאחור... אך לפי הפרופיל היא לא כל כך דומה...

 

האמת, זה קצת מבעס שמכוניות ארופאיות מתחילות לחקות את היפניות בעיצוב שלהן... בייחוד אחרי שלפני שני עשורים הם היו עסוקים לצחוק על היפנים כמו שהיום צוחקים על הסינים...

בברכה!

יונתן.

פורסם

היי!!!!

מי פירסם כאן לפני רגע הודעה על פרארי, ועכשיו העלים אותה???

 

להחזיר לפה מייד!! לא הספקתי להעתיק את הקישור!

בברכה!

יונתן.

פורסם
אתה מתכוון לששת הימים?

משבר הנפט התחיל בגלל המלחמות שלנו.

 

מה שפגע יותר באנגלים היה איסור מכירת מכוניות פתוחות בארה"ב.

אבל הם אוהבים להאשים אותנו.

אייל

פורסם
Healey חוזרת.

היילי הייתה אחד המותגים המפורסמים ביותר באנגליה.

מבטאים את זה הילי (כמו היא-לי), לא היילי. ויש להשתמש בשם המלא, אוסטין-הילי, כי היו גלגולים קודמים עם השם הילי...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
מבטאים את זה הילי (כמו היא-לי), לא היילי. ויש להשתמש בשם המלא, אוסטין-הילי, כי היו גלגולים קודמים עם השם הילי...

 

טל

תודה על התיקון.

אבל.

המכונית נקראת אוסטין-הילי בגלל שהיא חלק מאוסטין.

עכשיו רק השם הילי נמכר ממשפחת הילי ואוסטין ששיכים לחברה סינית לא קשורים לנושא.

אייל

פורסם

כן, אבל אם לדקדק בקטנות...

התייחסת למותג בעבר בהודעתך: "היילי הייתה אחד המותגים המפורסמים ביותר באנגליה", וגם הבאת תמונה של דגם שקראת לו היילי 3000. בהקשר הזה תיקנתי אותך - המותג המדובר נקרא אוסטין-הילי.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
mercedes MLK

 

M קטן בסגנון ה-X3 של ב.מ.וו. המנועים ילקחו מה-C-Class

נראה נחמד, ובטח יצליח יותר מה-X3...
פורסם

תמונות רישמיות של אלפא בררה ספיידר ואלפא 159 סטיישן.

פיאט גם הודיעו שבריבעון האחרון הם הרוויחו כסף אחרי 17 ריבעונים בהפסד.

 

וגם צילום ריגול של פורשה 911 טורבו

jan30alfa_1.jpg

jan30alfa_3.jpg

art_16322_2_01.jpg

art_16322_2_02.jpg

Porsche.jpg

אייל

פורסם

האחורה של ה-159 כל כך דומה לסיאט שזה מדאיג...

:neutral:

 

עדיין אוטו יפהפה אמנם..

עמוס

 

 



 

מעצב של אלפא עבר לעבוד בסיאט ומאז כל הדגמים שלהם נראים כמו אלפות ולא ההפך.

 

 

 

יש באנגליה תערוכת רכב עתיק,אבל דברים מיוחדים http://www.historicmotorsportshow.com/PressGallery.asp#

 

 

 

מוצג שם אופנוע של פרארי

 

Engine casings are all cast magnesium, with cam-covers featuring the unmistakable prancing horse symbol cast into the end caps. The bodywork is made entirely of hand-beaten aluminium finished in Ferrari racing red.

 

הוא למכירה במחיר מבצע של £250,000

P_A121.jpg

אייל

פורסם

אה, לא בדיוק אופנוע של פרארי. הדבר הזה נבנה על-ידי סדנה בריטית בשנות ה-90 כמחווה לאנזו פרארי, לאחר שביקשה וקיבלה אישור מפרארי. המנוע הוא העתקה בוטה של MV-אגוסטה משנות ה-70 (ראה תמונה מצורפת). מאוחר יותר ניסתה פרארי לסגת מכל העסק ובסופו של דבר סוכם כי ייוצר האופנוע הבודד הזה ותו לו. הוא עומד למכירה כבר די הרבה זמן, כשהמחיר המקורי שנדרש היה 295,000 ליש"ט.

 

טל

MV engine-600.jpg

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")


×
×
  • תוכן חדש...