Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האמת??... יש לי רגשות מעורבים כלפי הדגם הזה...

הוא מצד אחד יפייפה.. אבל מצד שני הוא יפייפה בשביל להיות מזדה 6 החדשה או משהו בסגנון...

בטוח לא מרצדס!!

תסתכלו על הפנסים האחוריים האנמיים האלה?? וגם הקדימה יותר מזכיר פנים של אינפיניטי ולא מפלצת יוקרה גרמנית.

בברכה!

יונתן.

פורסם

עיצוב הגוף עצמו יפה ומזכיר את זה של ה-CLS. חבל רק שהפנסים הורסים הכל :???:

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

לא נראה לי שזאת הCLK החדשה, אין לה אופי "מרצדסי" (אורות בעיקר) בגרוש, ואני מקווה שזוהי סתם עבודת מחשב.

לא מזמן הופיעו גם תמונות "ריגול" של הE החדשה עם הפנסים המוזרים (מזוויעים) האלה, ובסופו של דבר

נוכחנו לגלות שלפחות בכמה שנים הקרובות הE לא תוחלף בזוועה, אלא תעבור מתיחת פנים קלילה ונחמדה

שתספיק לפחות לשנתיים שלוש..ככה שאני מקווה שזוהי לא הCLK החדשה.

הימור שלי שהCLK תזכה לקווים זורמים כמו של הS, והפנסים יהיו בהתאם-מעיין משולשים כאלה..

 

עריכה- לאחר התעמקות בתמונות אני שם לב שהתמונות הם עבודת מחשב, כנראה הבודי אותנטי, אבל

הפנסים (הקדמים והאחורים) הם עבודת מחשב משוערת..סביר להניח שגם הפגושים כאלה..

1.8T 8)

פורסם

הפנסים האחוריים דומים מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד לאלו של האסטון מרטין וונטאג'.. :roll:

 

ד"א.. עוד תמונות של ה911 (997) טורבו אפשר לראות פה..

http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=7429

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מאוחר זה אכן אסטון מרטין זה דיי עלוב

מקדימה? חיקוי מדוייק של הלקסוס

GS-473.jpg

זה בטוח עבודת מחשב שאני מקווה לא תהייה קרוב למציאות

פורסם
מאוחר זה אכן אסטון מרטין זה דיי עלוב

מקדימה? חיקוי מדוייק של הלקסוס

GS-473.jpg

זה בטוח עבודת מחשב שאני מקווה לא תהייה קרוב למציאות

זהו!!!! ידעתי שזה מוכר לי מאחת היוקרתיות-יפניות!!! (רק משום מה חשבתי שזה אינפיניטי ולא לקסוס)

 

בקיצור - אני מאוד מקווה שזה לא יהיה העיצוב האמיתי של הדגם.

בברכה!

יונתן.

פורסם

עריכה- לאחר התעמקות בתמונות אני שם לב שהתמונות הם עבודת מחשב...

אני לא מבין - היה לך ספק?

מתי כבר תבינו שאין מצב שאלו יהיו תמונות אמיתיות כאשר מדובר בדגם שעוד רחוק איזה שנתיים מייצור? האוטו פשוט עוד לא קיים, ובודאי לא צולם באיכות של תצלומי-יצרן רגילים! אם דולפות תמונות רשמיות באיכות כזו, זה בדרך כלל לא יותר משבועות ספורים (במקרה הטוב) לפני החשיפה הרשמית. ע"ע התמונות האמיתיות של ה-S80 שנחשפה רשמית רק היום (מתי הן פורסמו ברשת - לפני שבוע, משהו כזה?), או התמונות של האלפא ספיידר וה-159 ספורטוואגון שדלפו לפני כמה ימים.

למעט אחוז זניח, כל התמונות מהסוג הזה הן עיבודי מחשב, נקודה. במרחק של חודשים מההשקה הן יכולות להיות מבוססות על תצלומי ריגול ולכן קרובות יותר למוצר הסופי, אבל זה הכל.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

Audi Q7 ABT.

 

מנוע:

3.0Tdi, המספק 272 כ"ס (233 כ"ס במקור) ו-58 קג"מ מומנט (50 קג"מ במקור).

 

 

 

Mercedes Sprinter.

 

מנועים:

2.2Cdi, המספק 88 כ"ס.

2.2Cdi, המספק 150 כ"ס.

3.0Cdi V6, המספק 184 כ"ס.

3.5 V6, המספק 272 כ"ס.

 

 

 

Mercedes Sl Amg.

 

מנועים:

5.5 V8 סופרצ'ארג'ר, המספק 517 כ"ס ו-72 קג"מ מומנט.

6.0 V12 ביטורבו, המספק 612 כ"ס ו-100 קג"מ מומנט.

 

ביצועים:

0 ל-100, 4.5 שניות.

מהירות מירבית, 250 קמ"ש מוגבל.

 

0 ל-100, 4.2 שניות.

מהירות מירבית, 250 קמ"ש מוגבל.

q7 1.jpg

q7 2.jpg

q7 3.jpg

mb 1.jpg

mb 2.jpg

mb 3.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הפרארי נראית כמו אסון עיצובי.. :?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...