Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפרארי הזאת פשוט אסון עיצובי..

היא הסיבה היחידה שאני לא הולך להזמין אחת דרך סמל"ת... :roll:

עכשיו רק שצ'מפיון יסכימו להביא למבו.. ;)

 

ד"א.. מעניין עם אדון מיכאל לוי יחליף את ה575M שלו באחת מג'עילולה שכזו..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

רואים שפרארי מנסים להגיע לקהל יעד שונה עם הפרארי הזאת, אבל היא באמת אסון עיצובי.

חוץ מהג'אנטים שהרעיון שלהם לקוח מMV AGUSTA (חברה של אופנועים).

F4 חלומי

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

2007 Lexus ES 350

 

בקרוב בארץ.

לפי דעתי ממש מגעיל מבחוץ וממש יפה מבפנים.

 

 

2007 Lincoln Navigator

 

ארה"ב מדינה מוזרה.

במנהטן יש דירות יותר קטנות מהלינקולן הזאת.

 

הונדה TYPE R.

 

מנהלים.

תעשו לי טובה ותורידו את התמונה הענקית של ה BB

2007_es_350_58.jpg

feb8es_5.jpg

lincoln.navigator.jpg

feb8lin_3.jpg

feb8lin_4.jpg

tR.jpg

אייל

פורסם

נראית כמו פיאט קופה גדולה.

 

יש איכות.

 

ובנוגע לגלגלים, פרארי משתמשים בעיצוב הזה כבר המון שנים,גם על ה-F50 היה סט דומה.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

LotusElise, היא גם נראית יותר טוב מהיצירות של סאנויאנג.. אז ?

היא עדיין מכוערת ביחס לקודמתה בתפקיד, ולF430 הזולה ממנה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

Vw Passat B&B.

 

מנועים:

2.0Tdi, המספק 174 כ"ס (140 כ"ס במקור) ו-39 קג"מ מומנט (32 קג"מ במקור).

2.0Tdi, המספק 200 כ"ס (170 כ"ס במקור) ו-40 קג"מ מומנט (35 קג"מ במקור).

2.0TFsi, המספק 300 כ"ס (יש גם גרסאות עם 240, 250 ו-286 כ"ס).

 

 

 

Ford S-Max.

תמונות ריגול.

vw 1.jpg

vw 2.jpg

vw 3.jpg

vw 4.jpg

smax 1.jpg

smax 2.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איכשהו נראה לי שעל כל הצגה של מכונית חדשה מאחת החברות הגרמניות הגדולות (ב.מ.וו, מרצדס, אודי) יוצאים שני דגמי אפטרמארקט של אחת מחברות השיפורים השונות (ABT, Brabus וכל השאר)



אני רוצה להבין איך זה יכול להיות? איך החברות האלה מחזיקות מעמד?... הסתובבתי מספיק באירופה כדי לומר בבטחון שלא ממש רואים אותן בכל מקום (בכל חיי ראיתי אולי מכונית אחת של abt, שתי אלפינות, ובראבוס אחת.. בקשר לכל החברות האחרות הפחות גדולות - נאדה)

 

למישהו יש הסבר לזה?

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

איכשהו נראה לי שעל כל הצגה של מכונית חדשה מאחת החברות הגרמניות הגדולות (ב.מ.וו, מרצדס, אודי) יוצאים שני דגמי אפטרמארקט של אחת מחברות השיפורים השונות (ABT, Brabus וכל השאר)



אני רוצה להבין איך זה יכול להיות? איך החברות האלה מחזיקות מעמד?... הסתובבתי מספיק באירופה כדי לומר בבטחון שלא ממש רואים אותן בכל מקום (בכל חיי ראיתי אולי מכונית אחת של abt, שתי אלפינות, ובראבוס אחת.. בקשר לכל החברות האחרות הפחות גדולות - נאדה)

 

למישהו יש הסבר לזה?

 

 

עמוס

ככול הנראה מי שקונה אותן, לא מוציא אותן מהבית.



 

SuRuK - זה ככול הנראה מכשירים שפורד משתמשים בהם לקבל אינדיקציות שונות על הרכב בזמן בדיקות.

I Ride Because I Really Like Dessert


×
×
  • תוכן חדש...