Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד עבודה של Giorgetto Giugiaro

אחרי כמה דגמים שלדייהו וכמה של אלפא.

 

המכונית MyCar עוצבה בשביל חברה מהונג קונג בשם Innovech International

והיא תיתחרה במכוניות המאוד קטנות כמו הסמארט.

עם ההפסדים של סמארט זה נשמע די אידיוטי אבל זה לא בעיה שלי.

נפח מנוע בין 50 ל 250 סמ"ק

סיאט הוציאו את הגירסה הזאת ללאון.

זאת לא אותה מכונית כמו בתמונת ריגול?

innovech_mycar_2.jpg

innovech_mycar_1.jpg

innovech_mycar_3.jpg

seat-leon-1-L.jpg

אייל

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד מתיחת פנים לסיאט איביזה.

 

כמה פעמים כבר אפשר למתוח מכונית אחת?

שיחליפו דגם.

מהדגם הראשון של Giugiaro הם הוציאו כבר 20 מתיחות פנים.

די.

מה זה מייקל ג'קסון?

ubhl7wfzqjx9lyxq.jpg

h9oht6vti8xuul7t.jpg

8o1nnty5e4rzga6w.jpg

אייל

פורסם

מכוערת היא ממש לא. לדעתי היא נראית מצוין (לפחות בגרסאות היותר חזקות).

 

לשים את הכיתוב "IBIZA" במרכז דלת תא המטען במקום בצד זה לא מתיחת פנים! אם כבר אז זה עדכון תחת :)

פורסם

המכונית MyCar עוצבה בשביל חברה מהונג קונג בשם Innovech International

והיא תיתחרה במכוניות המאוד קטנות כמו הסמארט.

עם ההפסדים של סמארט זה נשמע די אידיוטי אבל זה לא בעיה שלי.

נפח מנוע בין 50 ל 250 סמ"ק

WTF?! מנוע 50 סמ"ק? הסמארט מאיצה מ0-100 במשו כמו 15 שניות עם המנעו החזק.

שמו בכזה דבר מנוע של טוסטוס? הוא לא יגיעי למאה..

 

 

סיאט הוציאו את הגירסה הזאת ללאון.

זאת לא אותה מכונית כמו בתמונת ריגול?

 

מה מיוחד בגרסה הזאת?

 

ולגבי האיביזה, זו לא פשוט גרסת הFR החדשה..?

אור.

פורסם

בקיצור אין באמת מתחית פנים, אלא רצון מחודש לפרסום...סתם בולשיט עד שיוצאיו את האיביזה החדשה,

שבאופן מפתיע (?!) תהיה דומה מאוד לכל שאר המשפחה המחודשת (ראה ערך ליאון,אלתיאה וטולדו),

כלומר פנסים דומויי טיפות,גריל וכו'..

1.8T 8)

פורסם

פשוט יפהפיה!!

Novitec Modifications for the Ferrari 612 Scaglietti

Engine:

Type:V12

Displacement cu in (cc):351 (5748 (

Power bhp (kW) at RPM:555(408 ) / 7250

Torque lb-ft (Nm) at RPM:442(599) / 5300

 

Tires F-R:275/35 R19 - 335/30 R20

Top Speed mph (km/h):>196 (>315)

novitec612_02.jpg

novitec612_05.jpg

novitec612_12.jpg

novitec612_06.jpg

novitec612_07.jpg

novitec612_15.jpg

בברכה!

יונתן.

פורסם

Skoda Roomster.

תמונות רישמיות.

 

מנועים:

1.2, המספק 65 כ"ס.

1.4Tdi, המספק 70 כ"ס.

1.4Tdi, המספק 80 כ"ס.

1.4, המספק 86 כ"ס.

1.6, המספק 105 כ"ס.

1.9Tdi, המספק 105 כ"ס.

 

יש לי בעיה אחת עם העיצוב שלה - החלונות אחוריים הגדולים יותר.

חוץ מזה, היא פשוט חמודה :-).

roomster 1.jpg

roomster 2.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
Skoda Roomster.

יש לי בעיה אחת עם העיצוב שלה - החלונות אחוריים הגדולים יותר.

חוץ מזה, היא פשוט חמודה :-).

אני מניח שהחלונות האחוריים נועדו לתת הרגשת חלל פנימי גדול יותר.

היא נראית... אמממ... מוזר משהו....

אבל אהבתי את "מבט" החתול-הערמומי שיש לה!

בברכה!

יונתן.

פורסם
אני מניח שהחלונות האחוריים נועדו לתת הרגשת חלל פנימי גדול יותר.

היא נראית... אמממ... מוזר משהו....

אבל אהבתי את "מבט" החתול-הערמומי שיש לה!

אבל עדיין - זה מוזר ולא ממש לעניין לטעמי.

 

הפרונט שלה פשוט מדהים! אני מאוד מקווה שהוא יגיע לפביה הבאה :-P

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אבל עדיין - זה מוזר ולא ממש לעניין לטעמי.

 

הפרונט שלה פשוט מדהים! אני מאוד מקווה שהוא יגיע לפביה הבאה :-P

ידעתי שהפרונט הזה נראה לי מוכר מאיפשהו....

 

r_0024%20800.jpg

 

05-rendezvous-hero.jpg

 

השבכות אומנם שונות, אבל המבט הכללי דיי דומה!

בברכה!

יונתן.

פורסם

יונתן, מה לקחת? :wink:

 

ההשוואה הזו מעליבה :? אין ממש דימיון ביניהם... והראנדוו... מכוער :roll:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...