Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 שעות, ברווז כתב:

יש גם יש. 

בכל המסננים של הברים יש סיליפוס. 

 

התחלתי לראות את הסרטון. 

כמה שטויות בנאדם יכול לפלוט בביטחון עצמי כל כך גבוה. 

התייאשתי בנקודה שבה הוא טוען שגם אוסמוזה לא יכולה לסנן את הסיליפוס מהמים. 

עדיף היה שלא היה אומר את זה. 

 

נושא הסיליפוס הוא נושא מאד טעון, ואין שום אפשרות מעשית לשכנע את המשוכנעים לכיוון זה או אחר. 

מניסיוני האישי! מי שבטוח שזה חומר רעיל, לא מקשיב להיגיון ולא ניתן לשכנע אותו אחרת. ויש לי קצת ניסיון.

כנ"ל בכיוון ההפוך, מי שבטוח שזה 100% בטוח, לא מוכן להקשיב אפילו לטענות מהכיוון השני. 

התייאשתי, והפסקתי לנסות להסביר ולתת מידע בתחום. 

 

 

במשך שנים רבות השתמשתי במסנן עם סיליפוס ללא כל חשש.

ועכשיו כמו שכתבת שהנושא טעון...

עקב מחלה מסויימת בבית שבאמת ברור שאין קשר בינה לבין סיליפוס מאומה, ועדיין חיפשתי מן הגורן ומן היקב סיבות, נפרדתי ממסנן הסיליפוס. דרך אגב נלקח גם תוסף מזון מסויים.

בטח ברור לכולם, שלא הפרידה מהמסנן ולא לקיחת התוסף לא עזרו, אבל הסיכוי שיהייה שינוי נתנה קצת תקווה לזמן מה.

בקיצר עם כמות המשתמשים הרבה מאוד בסיליפוס בצורה כזאת או אחרת, לא חושב שצריך להיות מודאגים.

×
×
  • תוכן חדש...