Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים לרכב - סיני או מישלן יד שניה ?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י dorsht,

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
לפני כשעה, SMGO כתב:

ההמלצה שקיבלתי אינה מהמוכר אלא מבעלים של גילי שמרוצה מצמיגים שעלו שליש והם קרובים מאוד באיכותם לצמיג המקורי

מה זה מרוצה? מה הידע שלו? מה היכולת שלו להשוות בין המקור לנוכחי?

99 אחוז מהאוכלוסיה מרוצה מהדיל שהשיגו על הצמיגים, לא מהצמיגים עצמם, אין להם יכולת בכלל לרדת לעומק הדברים.

על האחוז הבודד שאכפת לו מהעיגול השחור הזה נפלת פה בפורום ובגלל זה "מציקים" לך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 4

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

Debica Presto UHP 2

Sava Intensa UHP 2

Falken ZE310

האחרון עדיף.

 

ויש מבחר צמיגים סביב 600₪ שעדיין שווה להתקין אותם, בכל זאת 250₪ לצמיג הפרש גדול לעומת מישלין .

למשל,  Hankook S1 Evo2 יופי של צמיג.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

SMGO , איזה צמיגים מורכבים לך עשיו על הרכב?

 

למה אתה לא עונה לשאלות הישירות ש TOM22 שאל? (מעצלנות או מחוסר ידע?)

 

המלצה:

תתכופף לצמיג הרכב ותרשום בדיוק מה רשום על הדופן של הצמיג שמורכב על הרכב שלך (כל המספרים והאותיות, כמו שיש גם ברשיון הרכב) , תמצא שם שפע מידע שמעולם לא נחשפת אליו.

(כי מה שעניין אותך זה בעיקר המחיר)

פורסם
לפני שעה, IsraCar כתב:

SMGO , איזה צמיגים מורכבים לך עכשיו על הרכב?

 

למה אתה לא עונה לשאלות הישירות ש TOM22 שאל? (מעצלנות או מחוסר ידע?)

 

המלצה:

תתכופף לצמיג הרכב ותרשום בדיוק מה רשום על הדופן של הצמיג שמורכב על הרכב שלך (כל המספרים והאותיות, כמו שיש גם ברשיון הרכב) , תמצא שם שפע מידע שמעולם לא נחשפת אליו.

(כי מה שעניין אותך זה בעיקר המחיר)

כרגע מורכבים לי ברכב צמיגי מישלין מקוריים 225/45R18 95 V שעשו את שלהם וכעת הגיע הזמן להחליף אותם.

מה שמעניין אותי בעיקר שיהיה צמיג איכותי (אחרת הייתי לוקח סיני בלי להתייעץ) במחיר סביר

אני לא מחפש מותג ולכן אין לי עניין לקנות מישלן אם אני יכול לקנות צמיג שיהיה איכותי כמו שצריך בפחות כסף.

 

תודה רבה לכל המגיבים

 

לפני 21 שעות, vladclar כתב:

Debica Presto UHP 2

Sava Intensa UHP 2

Falken ZE310

האחרון עדיף.

 

ויש מבחר צמיגים סביב 600₪ שעדיין שווה להתקין אותם, בכל זאת 250₪ לצמיג הפרש גדול לעומת מישלין .

למשל,  Hankook S1 Evo2 יופי של צמיג.

 

מעולה, אכן לארבעה צמיגים הפער בין מישלן (850 ליחידה) ופאלקן (550 ליחידה) גדול מאוד וממה שאני מבין הפער באיכות הוא לא משהו שכל אחד מרגיש..

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ברשיון, קוד עומס 95 גם או במקרה 91?

בכל מקרה הייתי בודק לגבי הנקוק K127 (עם קוד מתאים כמובן, כי אולי יש רק 91 במידה). 

קרוב יותר למחיר של המישלין, הייתי בודק לגבי קונטיננטל פרימיום-קונטקט 7. 

 

אם בחברות הפרימיום ודגמיהם עסקינן, אולי יהיה עדיף מבחינתך לבדוק צמיגים מעט יותר מוכווני אחיזה מהפרימסי שאני מניח הם המקוריים, כמו גודייר אסימטריק 6 (או 5) מישלין פילוט ספורט 5 (או 4).

פורסם
בתאריך 16.1.2025 בשעה 15:56, Tom_22 כתב:

ברשיון, קוד עומס 95 גם או במקרה 91?

בכל מקרה הייתי בודק לגבי הנקוק K127 (עם קוד מתאים כמובן, כי אולי יש רק 91 במידה). 

קרוב יותר למחיר של המישלין, הייתי בודק לגבי קונטיננטל פרימיום-קונטקט 7. 

 

אם בחברות הפרימיום ודגמיהם עסקינן, אולי יהיה עדיף מבחינתך לבדוק צמיגים מעט יותר מוכווני אחיזה מהפרימסי שאני מניח הם המקוריים, כמו גודייר אסימטריק 6 (או 5) מישלין פילוט ספורט 5 (או 4).

אני מאוד מעריך את העזרה שלך אבל אתה מדבר אליי סינית...

מבחינתי אם תשלח לי קישור לגלגל שנותן את התמורה הכי טובה למחיר - עזרת הכי הרבה..

מופיע 95 ולא 91 אבל תמיד יכול להיות שלא בדקתי במקום הנכון

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מנצל"ש

קרעתי צמיג לג'ילי על מדרכה. מישלן פרימסי 4 מידות 225/45 R18 V95

המחיר של צמיג חדש מטורף- 1100 ש"ח, יותר יקר מפיילוט ספורט. הבנתי שזה בגלל שזה דגם ספציפי למכוניות חשמליות. משהו עם ספוג(?? מישהו מכיר ויכול להעיד שזה באמת דגם שונה?) 

אבל לשים זוג איכותי בלי העוואנטות של ספציפי לדגם (נגיד CPC7) עדיין יעלה יותר.

עצות?

יש מישהו שמוכר את הצמיגים הספציפיים לחשמלי זול יותר?

מה יקרה אם לא אקח דגם מותאם לחשמלי?

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם (נערך)
לפני שעה, Arik TG כתב:

מה יקרה אם לא אקח דגם מותאם לחשמלי?

כמה ק"מ יש על האוטו? 

כדאי לשים 4 צמיגים זהים. או לפחות 2 זהים על כל ציר. (בדגם ובבלאי)

לכן, במיוחד אם עשית מעט ק"מ, אתה די "תקוע" עם הדגם הספציפי היקר והמשובח. שיש בסופו את האות e .

(שם דגם הצמיג המלא הוא מישלין פרמיסי 4 e )

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם

13500 ק"מ בערך.

השאלה מה עושה ה e שעושה את הצמיג יותר יקר מפיילוט ספורט.

תכלס בסוף הזמנתי אחד.

כבר שקלתי לקחת זוג CPC7 ב 1600 ש"ח בערך , ושישאר לי מישלן אחד ספייר למקרה שאדפוק עוד צמיג, אבל בסוף נכנעתי.

אני אבקש להעביר אחורי אחד קדימה, כי הקדמיים סובלים יותר.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

בדקתי וזה בכלל לא e אלא Primacy 4 , אבל עם תוספת : Extra load DT ST . 

יש אותו באינטרנט ב 950 ש"ח, אבל שיהיה. 

מה שמשגע אותי זה שמוכרים את הפיילוט ספורט שבאותן מידות ודירוג באותו מחיר.

אני מתאר לעצמי שבחו"ל הפיילוט ספורט יהיה 25-30% יקר יותר, כלומר שקורעים אותנו כי אנחנו לקוח שבוי.

  • מעניין 1

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

הפרימסי 4 ST זו אלטרנטיבה שמייבאים מהמזרח אם אני לא טועה, אם כי בחלק מהמקומות מצוין שזה Silence Tuned. 

DT זה Different Thread, כלומר עיצוב סוליה שונה.

אולי @צ'ופצ'יק ידע להרחיב יותר. 

 

לא בטוח שהצמיג שהזמנת זהה לאחרים אצלך. אולי תעלה תמונה ברורה של דופן אחד הצמיגים אצלך? 

 

הרעיון של הספוג (אם יש בצמיג הזה) זה להפחית רעשים שנובעים מקוויטציה של האוויר בתוך הצמיג עם הגלגול. יתכנו שינויים קלים גם בסוליה כדי להפחית רעשי גלגול/אווירודינמיקה.

 

צמיגים שמיועדים לרכבים חשמליים, שמים דגש גדול יותר על הפחתת רעשים ו/או עמידה במומנט הגבוה יותר בהכללה.

 

מחירים בחו"ל למידה משתנים למדי, ויש תתי דגמים של הפרימסי שיקרים יותר מהספורט ולהפך. אם כבר, אז בחו"ל כבר יש פרימסי 5 ופילוט ספורט 5

 

צמיגיות באזור חיפה שהוזכרו בפורום בעבר:

צמיגי תמר, צמיגי דניאל, צמיגי יוניברס בנשר, צמיגי פרויד, אריק צמיגים, צמיגי התותח. 

פורסם

על הCPC7 שקניתי עכשיו לרכב בנזין כתוב "EV ready" אם זה מעניין מישהו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...