Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב / ג'יפון חשמלי הברידי מהעבודה


NP1

פוסטים מומלצים

מסיימים 3 שנים עם קיה נירו פלאג אין.

חוץ מבעיות מיזוג היה אחלה לגמרי.

הכיוון הוא היברידי/חשמלי.

יש 3 ילדים שאחד מהם כבר די גבוה אז צריך מספיק מרחב מאחור (הנירו די בסדר) ועדיף למשהו קצת יותר מאובזר.

יש כיום את הMG שעל הנייר אותו גודל כמו הנירו (למרות מרווח סרנים קטן משמעותית) ובמחיר סביר לחלוטין.

יש את הנירו ההיברידית החדשה ברמת גימור EX.

ובחשמליות יש את הלינק 02 ואת הליפמוטור C10 החדשות.(יש גם את הצרי FX וMG4 אבל נראה שהם פחות איכותיות)

יש גם את הצרי אריזו פלאג אין אבל לא ראיתי שהתחיל השיווק שלה.

דעתכם?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי בוחר ב MG בהינתן האלטרנטיבות.

הנירו תהיה הכי 'על בטוח'.

בלינק 02 טרם נהגתי, אני מצפה שהיה תהיה טובה.

ה C10 מעניינת מאוד, למרות כמה באגים. שים לב שכרגע היא עם טעינת AC איטית יחסית. לא שובר שוויון אבל צריך להכיר. היא הכי מרווחת בפער מהאחרות.

אני משער שבהינתן האופציות האלה, ואחרי נסיעת מבחן בלינק 02 - היא היתה הבחירה שלי.

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה mg הכוונה ל mg zs ההיברידית?

כי אם כן, היא פחות מרווחת בחלל בפנימי לעומת הנירו מודל 2021 שיש לי (גם בתחושה וגם אימתתי את זה בבדיקת מידות)

 

ברמת העיקרון, הנירו ההיברידית החדשה עדיפה עליה, אני הזמנתי את ה mg zs משיקולי עלות. הנירו יקרה יותר בשווי שימוש, וגם במקום העבודה שלי היא חורגת מהתקציב שהמעסיק מגדיר, מה שדורש תוספת ע"ח העובד. בעבר התוספת של העובד הייתה מהברוטו ואז המשמעות של התוספת נמוכה בחצי ממה שהיא. כיום בעקבות מהלך שיזם ביטוח לאומי - מעסיקים נדרשים לקזז את התוספת מהנטו.

ככה שבשקלול הנירו ההברידית יצאה לי יקרה יותר ביותר מ 500₪ בנטו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי דור--
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין האפשרויות שציינת הייתי בוחר בלינק אנד קו ראשונה, ובוחן את הליפמוטור . האם אתה נעול על רכבים גבוהים ? אם לא אז סקודה אוקטביה יכולה לעשות עבודה טובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשית השוואת משמש בין סוגי הנעות וגדלים של רכבים.

 

לגבי הרכבים החשמליים האם נושא הטעינה וטווח הנסיעה מתאימים לך?

 

צ'רי fx ו- mg4 צפופות במושב האחורי.

 

לינק יותר מרווחת שם אבל די צפופה גם.

 

בצ'רי ובלינק גם ריצפת רכב גבוהה (עקב מארז סוללות עבה) ותנוחת ישיבה פחות נוחה.

 

ליפמוטור לא מכיר ברמה האישית אבל אמורה להיות מרווחת יותר, לגבי גובה ריצפת הרכב לא יודע.

 

בכל הרכבים הללו הנדסת האנוש מבוססת על תפעול באמצעות המסך, האם זה מתאים לך?

 

המושבים בכל הרכבים הללו הם מעור סינטטי ללא איוורור (בליפמוטור אולי יש ברמת  אבזור הגבוהה אוורור במושבים הקדמיים), וזה אומר ח ו ם כשיושבים עליהם בקיץ.

 

לגבי פלאג אין-

 

צ'רי אריזו לא מכיר ברמה האישית אבל מדובר ברכב סדאן נמוך ופחות פרקטי. האם אתה יכול להטעין את הרכב? ציון בטיחות האם יש מידע?

 

לגבי  היברידיים-

 

לא מכיר ברמה האישית את ה- mg zs אבל קיבלה ציון בטיחות של 4 כוכבים בלבד. אם לא מפריע לך שווה בדיקה בפועל.

 

הנירו ההיברידית החדשה- מרווחת מאד (יותר מהנירו שלך מבחינת מרווח רגליים בנושב האחורי), תנוחת ישיבה גבוהה ונוחה, הנדסת אנוש מצויינת, אין צורך בטעינה. מושבי בד. היא האיטית בחבורה וכמובן פחות שקטה מהרכבים החשמליים או הפלאג אין כאשר הוא נוסע על חשמל.

 

הבחירה שלי על סמך הנתונים הנ"ל היא בנירו.

 

אבל תעשה כמובן נסיעת מבחן.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון טוב! 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחנתי פשוט את הרכבים הרלוונטיים בין היברידי/פלאג אין/חשמלי עד תקציב 170+-.

את האלנטרה לא אהבתי ולכן היא לא נכנסה.

את שאר הרכבים לא באמת מכיר (הם גם חדשים לגמרי אז די הגיוני).

שקללתי כמובן את המרחק הצפוי (סביב 50 קילומטרים ליום רגיל ופעם בשבוע נסיעה של 150 ככה שחשמלי די עונה פה על הצרכים למעט נסיעה לאילת של פעם בשנה).

יש גם חנייה פרטית בבניין שאפשרי להתקין שם עמדת טעינה.

הנירו ההיברידית די נותן V בכל הפרמטרים האחרים (למעט הפנסים שהם לא לד).

השאלה היא יותר בכיוון אם יש משהו שנותן יותר או נותן תמורה דומה בפחות כסף (הMG ההיברידית כדוגמא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, NP1 כתב:

השאלה היא יותר בכיוון אם יש משהו שנותן יותר או נותן תמורה דומה בפחות כסף (הMG ההיברידית כדוגמא)

הנירו ex עדיפה על ה mg zs למעט בביצועי מנוע.

לעומת זאת אם אתה תקבל את הנירו lx - שם האבזור נמוך בהשוואה ל mg zs.

 

מציע לך לעשות נסיעת מבחן בשניהם, ולהשוות עלויות ברמת הנטו בתלוש, ואז להבין האם התוספת על הנירו כדאית לך או לא.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, NP1 כתב:

בגדול הרכבים אמורים להיות היברידיים ומעלה ככה שהאוקטביה נפסלתי.

מחר ננסה לעשות סיבוב בראשון לציון ולראות את הרכבים.

מבחינת החברה או מבחינתך ? כי גם היא זולה יותר אז זה אמור להיות דומה מבחינת עלות בשבילך וגם בנסועה של 50 קמ ליום ו150 , אם חלק גדול ממנה בין עירונית האוקטביה יכולה להיות די חסכונית עם הגיר הדו מצמדי והמנוע טורבו היעיל אפילו בצורה מפתיעה מאוד .

בכל מקרה הסיבה שמבאס לפחות מבחינתי לבחור בmg זה כי יש לה כמה פשרות  -

- הרכב מאובזר למחיר אבל למרות מראה הפנים המהודר , איכות החומרים זולה ברמת הפלסטיק וגם מושבי העור עשויים מדמוי עור די פשוט

- היא קיבלה 4 כוכבי ריסוק במבחן שיצא לא מזמן

- בסביבה עירונית ובמהירויות נמוכות המערכת ההיברידת מתפקדת טוב וחזקה על פי הסקירות, אבל כשדוחקים במערכת בעליות חדות ובמהירויות גבוהות הסיפור עם ה3 הילוכים פחות נעים. 

 

אם כבר חייב היברידית מבין כל מה שרשמת אז הנירו לטעמי עדיפה / יונדאי קונה היברידית. ומבחינת החשמליות מה שרשמתי קודם . טוב שאתה הולך לבדוק בעצמך, אני מאמין שתקבל את התשובה. 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היינו היום באולמות של לינק וליפמוטור (מפאת קוצר זמן לא הגענו לMG).

לינק.

הרכב נראה מעולה.

הרצפה גבוהה יחסית והמושבים מקדימה מרגישים ונראים נהדר.יש המון אבזור והרכב די מחניף.

מאחור המצב כבר די שונה למי שיש ילדים ותחושה שהרכב סוגר עלייך.

תא המטען די קטן.

אנשי המכירות לא שירותיים בעליל ונראה שיש להם להיט ביד אז הם לא מתאמצים בכלל,שביקשנו כמה דברים,הוא די נפנף אותנו ואמר תסתכלו בקטלוג.

ליפמוטור.

הרכב נראה בסדר סך הכל אבל הוא ממש מרווח גם מקדימה וגם מאחורה.

איכות החומרים מרגישה פשוטה לעומת הלינק והמושבים נוחים אבל מרגישים זולים.

תא המטען גדול אבל מגיע ללא כיסוי (יש מגרעות בצד בשביל הכיסוי אבל אין אותו משום מה).

הצטרפתי לנסיעת מבחן קצרה והרכב חזק אבל לא עוקר הרים והוא נוח מאוד.

מצלמת ה360 באיכות די ירודה.

המערכות עדיין לא אפויות לגמרי מה שאמור להסתדר בעדכונים.

אנשי המכירות פה היו ממש נחמדים אבל לא שולטים בחומר (אין עוד רכב חשמלי עם הנעה אחורית במחיר הזה/אין היום רכבים עם אנדרואיד אוטו מהמפעל🤦 ועוד קצת פנינים) אבל נתנו הרגשה נחמדה והיו שירותיים.

אשתי הרבה יותר התחברה לC10 בעיקר בגלל תנוחת הישיבה הגבוהה יותר.

בקיצור.

לזוג הלינק נראה פצצה של רכב.

למשפחה הc10 לוקח בעמק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי היום את ה- c10.

 

במילה אחת: בהמה.

 

רכב מגודל, גבוה ורחב, שטח חלונות גדול, חלק אחורי זקוף ולא כל מיני תצורות קופה, יחס פח שקל מעולה, בעל נוכחות בולטת על הכביש למרות סגנון העיצוב המאופק.

 

התמונות של הרכב לא ממחישות את הרושם ממנו במציאות.

 

בפנים מרגיש גדול מאד עם הרבה אור.

 

בפועל ההגה לא יוצא מספיק החוצה וצריך לשבת עם המושב קרוב מאד לחלק הקדמי של הרכב, דבר שגורם לקיפול ברכיים לזוית קטנה מהרצוי ובשילוב קונסולה מרכזית צפה רחבה ישנה דווקא הרגשת צפיפות לנהג ולרגל ימין שלו. המושבים הקדמיים חסרי תמיכה לגב התחתון. באופן אישי לא הצלחתי לסגל תנוחת ישיבה נוחה בשבילי.

 

מאחור מרווח גדול מאד, המושב האחורי ממוקם נמוך יחסית לריצפה הגבוהה ואולם לפחות יש מקום לכפות הרגליים מתחת המושבים הקדמיים.

 

הפלסטיקה בדשבורד ובדלתות רכה, במושבים ריפוד עור סינטטי כמיטב המסורת הסינית (צבע כתום בולט בדגם המפואר, בדגם הפשוט צבע שחור אולי יש אפשרות בחירה), בדגם המפואר לפחות עם איוורור במושבים הקדמיים.

 

ישנו סידור אופייני של מסך מולטימדיה מרכזי ומסך ללוח המחוונים. ישנן פונקציות קבועות בתחתית מסך המולטימדיה. כרגיל למערכות מהסוג הזה יידרש זמן הסתגלות לתפעל את המערכת ואני לא מצאתי איך להפעיל פונקציות מסיימות שברכב עם הנדסת אנוש של פעם מוצאים בצורה עיוורת על הפעם הראשונה.

 

תא המטען בגודל בינוני אבל רחב ושימושי.

 

יש חסרון מסוים של טעינה איטית חד פאזית.

 

הליפ קיבלה ביקורות טובות במבחני רכב גם על הפרמטרים הנוגעים לנהיגה, התנהגות כביש, נוחות נסיעה ובידוד רעשים.

 

בסך הכל נראה שהליפ נותנת תמורה טובה מאד למחיר שלה (למי שמסתדר עם תנוחת הנהיגה) ועדיף על האטו 3 מלכת המכירות של הקטגורייה ואני לא אתפלא אם הוא יהפוך לרב מכר.

 

 

20241213_122016.jpg

 

20241213_122041.jpg

20241213_122140.jpg

20241213_122134.jpg

20241213_121901.jpg

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...