Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסרת כספת ברכב.


פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כספת במחשב של הרכב.

זה די מעצבן ופחות נגיש כשאני עושה טיפול לרכב בעצמי.

כמה עולה להסיר את הכספת פלוס מינוס? מי עושה דבר כזה?

תודה

 

פורסם

למה אתה צריך גישה לכספת כשאתה עושה טיפול?

מה עמדת ודרישת חברת הביטוח שלך בעניין כספת? ייתכן שתופיע דרישה כזו בעתיד גם אם כיום לא קיימת לכן הייתי חושב פעמיים.

 

פורסם

הרכב ישן , מאזדה 2 - צורה ישנה 2015.

כסטנדרט הוא לא מגיע עם כספת.. כנראה שהבעלים הראשונים הוציא את הרכב בזמנו ככה מהסוכנות.

ברגע שאין לי יכולת לנתק את הקונקטורים מהמחשב אז לא ניתן להוציא את הפאנל העליון ולהגיע בצורה נוחה לפלאגים..

ראה כאן, הכל פשוט כשיש גישה למחשב הרכב.

 

 

פורסם (נערך)

בנוסף רציתי לשאול אם מסובך להסיר את זה עם דיסק/דרמל? (במידה ואני עושה זאת עצמאית)

צירפתי תמונות

IMG_7072.jpeg

IMG_7070.jpeg

IMG_7071.jpeg

עריכה אחרונה על ידי kfirg
פורסם

לדעתי עדיף לא לגעת.

זה כנראה דורש חיתוך עם דיסק, ניצוצות יעופו על השמשה ועל חיווט ועלול לגרום לנזק. 

למיטב ידיעתי ברכב שלך אמורים להיות מותקנים פלגים אירידיום שתדירות ההחלפה שלהם מועטה מאוד, אז אי נוחות פעם בכ - 120,000 ק"מ לא שווה את הסיכון / הוצאה כספית. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 24.11.2024 בשעה 10:36, omricn כתב:

למה אתה צריך גישה לכספת כשאתה עושה טיפול?

מה עמדת ודרישת חברת הביטוח שלך בעניין כספת? ייתכן שתופיע דרישה כזו בעתיד גם אם כיום לא קיימת לכן הייתי חושב פעמיים.

 

הכספת היא למיטב ידיעתי המצאה ישראלית, ובעייתית לאורך זמן, כי כמו שהיא מקשה על גנבים גישה למחשב הרכב, היא מקשה גם על הבעלים החוקיים. לא חושב שזה קיים בחו״ל.
כשקניתי את הרכב הנוכחי (6 שנים) אמרו לי ברוב חברות הביטוח שכבר אין להם דרישה כזו. מאלה שעוד היתה -- התרחקתי.

פורסם

מסכים איתך שזו אם אמא של הקומבינות.. אבל לצערי אני נאלצתי להתקין כספת כי האופציה השניה היתה איתוראן פעיל עם מנוי בתשלום קבוע + קודנית ואין מצב שמישהו מפרק לי פלסטיקה ומשחק עם החשמל ברכב. מה גם שברוב המקרים הקודנית מבטלת את ההנעה מרחוק שזה פיצ'ר שממש חבל להפסיד בשביל עוד שקר כלשהו. וגם - קודנית?.. מה אנחנו ב1990?

פורסם

אני אהיה חייב לפרק את זה איכשהו.. 

זה ממש בלתי נסבל להחליף פלגים (אני מקפיד להחליף כל טיפול).

בנוסף גם זה חוסם את הגישה לחיישן MAF שגם אותו אני מעוניין לנקות לעיתים.

בקיצור במאזדה 2 זה די בעייתי הכספת הזו.

 

פורסם
לפני 46 דקות, kfirg כתב:

אני אהיה חייב לפרק את זה איכשהו.. 

זה ממש בלתי נסבל להחליף פלגים (אני מקפיד להחליף כל טיפול).

בנוסף גם זה חוסם את הגישה לחיישן MAF שגם אותו אני מעוניין לנקות לעיתים.

בקיצור במאזדה 2 זה די בעייתי הכספת הזו.

 

זה בעייתי בכל רכב, לכן ככל הניראה בסוף ירדו מה״פתרון״ הזה בארץ.

 

לפני 9 שעות, omricn כתב:

מסכים איתך שזו אם אמא של הקומבינות.. אבל לצערי אני נאלצתי להתקין כספת כי האופציה השניה היתה איתוראן פעיל עם מנוי בתשלום קבוע + קודנית ואין מצב שמישהו מפרק לי פלסטיקה ומשחק עם החשמל ברכב. מה גם שברוב המקרים הקודנית מבטלת את ההנעה מרחוק שזה פיצ'ר שממש חבל להפסיד בשביל עוד שקר כלשהו. וגם - קודנית?.. מה אנחנו ב1990?

לשמחתי במכונית שלי קודנית עושה צרות צרורות. אז דאגתי למכתב מהיבואן שאומר את זה כשקניתי אותה, וכל חברות הביטוח מיד ויתרו על הדרישה (בלי להעלות את הפרמיה).
אין לי את השטות הזו. אמצעי המיגון היחיד הוא האימובילייזר המובנה במפתח.
אה, אמצעי מיגון נוסף: זה רכב צרפתי, ולא פיז׳ו 404/504, אז לא מבוקש ע״י גנבים 😉
לגבי ״לשחק עם החשמל״ -- יש מתקינים שיודעים מה הם עושים, וחברות שיודעות לתכנן מערכות כאלה כאביזר. הן בשימוש בכל העולם. אם ספציפית המערכת של איתוראן והמנוי משתלמת? לא בטוח, תלוי בנסיבות של כל אדם (יש לי כזו באופנוע); היא בעיקר לא גמישה מספיק מבחינת השימוש במוקד (אין דרך להגיד להם ״אני עכשיו שבועיים אהיה בחו״ל, כל תזוזה של הרכב מוגדרת כחשודה״, אפילו בתשלום נוסף; שעות הפעילות של המוקד למעקב אטומטי הן בלילה בלבד, ואין שום אפשרות לשנות את השעות).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...