Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לחדש ביטוח בקרוב, ו4 חודשים אחרי החידוש יהיה לי יום הולדת 24.

ממה שראיתי במחשבון ביטוח של משרד התחבורה, ההפרשים במחיר בין גיל 23 ל24 מגיעים ללמעלה מ600 שקל. וזה רק על חובה, בצד ג' אמורה להיות הנחה נוספת.

 

האם יש דרך לקבל החזר חלקי או הנחה במהלך תקופת הביטוח, אחרי שאעבור את גיל 24? או אולי שווה אפילו לבטל את הביטוח ולבטח מחדש בעוד כמה חודשים?

 

כמה פרטים שאולי חשובים: יש לי כרגע שנתיים של עבר ביטוחי, שבראשונה היתה תביעה אחת. האם ביטול באמצע שנה וביטוח מחדש יכול לפגוע בעבר הביטוחי בצורה כלשהי?

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

תעשה ביטוח לפי גיל 23 ויום אחרי יום ההולדת תתקשר לחברת הביטוח ותקבל החזר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עשיתי את זה כשאחד הבנים הגיע לגיל 24. לא זוכר באיזה חברה, אבל זה היה חלק לגמרי.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, שחר 1 כתב:

כל החברות נותנות החזר במקרה כזה?

לא.

מניסיון לפני כמה חודשים עם ביטוח ישיר במקרה דומה הם טענו שבהצעת המחיר לכל תקופת הביטוח נלקחו בחשבון הגיל והוותק שישתנו באמצע תקופת הביטוח.

טענה אמיתית או קשקוש בשיטת מצליח? קשה לי לדעת. אבל זה מה שהיה.

 

מאידך זכור לי כמה שכתבו כאן בפורום שהם קיבלו החזר במקרה דומה.

 

לגבי פגיעה בעבר הביטוחי וכדומה אני לא יודע.

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, itzik123 כתב:

מניסיון לפני כמה חודשים עם ביטוח ישיר

חברת הביטוח הנוכחית שלי היא ביטוח ישיר.

אולי כדאי לשקול מעבר חברה בשביל זה, רק צריך לדעת באילו חברות כן מתאפשר.

 

לפני 37 דקות, נומד כתב:

במחשבון ביטוח מכניסים את הגיל ולא את תאריך הלידה וזה אומר שהטענה שלהם זה קישקוש

כשחותמים על פוליסה הם מקבלים את תאריך הלידה. אבל זה לא סותר שהטענה שלהם עדיין נשמעת כמו שיטת מצליח...

עריכה אחרונה על ידי שחר 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 5 דקות, שחר 1 כתב:

 

אולי כדאי לשקול מעבר חברה בשביל זה, רק צריך לדעת באילו חברות כן מתאפשר.

 

לפני רכישתֶהפוליסה עשה סבב טלפונים בין חברות/סוכנויות ביטוח. שאל על האפשרות, ובקש לחשב את הפרמיה עם השינוי, השווה לפרמיה בחברות שאינן משנות. לפי זה (ושאר התנאים) בחר בפוליסה המתאימה לך.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, itzik123 כתב:

הם טענו שבהצעת המחיר לכל תקופת הביטוח נלקחו בחשבון הגיל והוותק שישתנו באמצע תקופת הביטוח.

כך היה לי בחברת 9000000

אם כי בשיחה עם הנציג די השתכנעתי שמדובר בקשקוש...

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

עשיתי לבת ביטוח והיה חסר חודשיים. הביטוח מתחכם . תעשה ביטוח ואחרי ארבעה חודשים תבקש שינוי פוליסה. אם לא יסכימו, תבטל ביטוח ותעשה שוב. לפני כן עדיף שתעשה סקר בין חברות ביטוח. 

פורסם
לפני 16 דקות, M H כתב:

כך היה לי בחברת 9000000

אם כי בשיחה עם הנציג די השתכנעתי שמדובר בקשקוש...

ביטוח ישיר ו-9/9000000 זו אותה חברה בשינוי לוגו.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 24.9.2024 בשעה 18:58, itzik123 כתב:

מניסיון לפני כמה חודשים עם ביטוח ישיר במקרה דומה הם טענו שבהצעת המחיר לכל תקופת הביטוח נלקחו בחשבון הגיל והוותק שישתנו באמצע תקופת הביטוח.

חידשתי בסוף בביטוח ישיר, למרות שהם לא חישבו את זה (מחיר ביטוח החובה היה המירבי שרשום במחשבון של משרד התחבורה, לפי גיל 23), בגלל שהם נתנו את ההצעה הטובה ביותר, בפער של יותר מ1000 שקלים.

מקווה שייתנו לי החזר כשיגיע הזמן, אני לא רוצה לבטל את הביטוח באמצע התקופה.

 

רוב חברות הביטוח בכלל לא מבטחות נהגים עם נתונים כמו שלי. 😒

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...