Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
היי,
בעיקרון חשבתי על Kia stonic או Сx3 אבל אשמח לשמוע הצעות נוספות.
 
חשוב לי בעיקר:
1. בטיחות.
2. שיהיה מקום מאחורה לכיסא תינוק + בוסטר (או עדיף 2 כיסאות תינוק), ללא נוסע נוסף.
תא מטען פונקציונלי שישאר בו מקום אחרי שמכניסים עגלה.
3. אחזקה (טיפולים וחלפים) וביטוח זולים.
4. שיהיה קל למצוא רכב טוב. אין לי זמן לראות הרבה רכבים והכיוון לקנות משהו שמור מאחד המגרשים הגדולים.
5. לא היברידי או חשמלי (מתנצל מראש לא בדקתי אם הדגמים שכתבתי קיימים בבנזין בלבד).
 
לא מעניין אותי אותי צריכת דלק או נוחות \ כיף של נהיגה. שיביא אותי ממקום A למקום B כמה שיותר בזול ושיהיה נח עם 2 ילדים קטנים כשאחד תינוק. אשמח לשמוע המלצה לדגמים ושנתונים בערך בתקציב שלי.
 
 
שאלה לא קשורה, אין I30 (לא סטיישן) מבחנית גודל לעומת האופציות האלה והאם עדיין קשה למצוא אותן ? (ניסיתי בעבר והתייאשתי).
 
תודה רבה.
פורסם

הסטוניק תהיה צפופה מידי ל 2 כיסאות בטיחות
לפי הדרישות שלך הייתי בודק מיצובישי ASX, היא עונה למרבית הדרישות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תסתכל גם על סיטרואן סי 3 איירקרוס מלובינסקי טרייד. רק תדאג שיחליפו לך רצועת טיימינג אם לא עשו זאת. . סיטרואן יהיה נוח יותר לנהיגה. ברכבים האחרים אולי עלויות התחזוקה סבירות אבל הביטוח יקר להחריד - במיוחד המאזדות שמבקשים פרמיות כאילו גנבי הרכב כבר בדרך אליך.

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם
לפני שעה, G. P. Magnus כתב:

תסתכל גם על סיטרואן סי 3 איירקרוס מלובינסקי טרייד. רק תדאג שיחליפו לך רצועת טיימינג אם לא עשו זאת. . סיטרואן יהיה נוח יותר לנהיגה. ברכבים האחרים אולי עלויות התחזוקה סבירות אבל הביטוח יקר להחריד - במיוחד המאזדות שמבקשים פרמיות כאילו גנבי הרכב כבר בדרך אליך.

גם לא לשכוח לקרוא את השרשור האינסופי על הפיורטק והרצועה הטבולה

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, סולל הדרך כתב:

הסטוניק תהיה צפופה מידי ל 2 כיסאות בטיחות
לפי הדרישות שלך הייתי בודק מיצובישי ASX, היא עונה למרבית הדרישות

תודה על התגובה.

אני לא כל כך רוצה ללכת לכיוון של CX5 בגלל הגודל וחניות ונהיגה במקומות צפופים.

 

לכן הייתי מעדיף משהו קצת יותר קטן אבל שיתאים עם נוחות סבירה ל2 כיסאות תינוק.

איך kia exceed? מתאים לדרישות שלי? וCx30 (נגיד שאמתח את התקציב אם צריך). אהה לא מעניין אותי אלקטרוניקה או גאדג'טים אם כל דבר כזה. רכב כמה שיותר פשוט אמין וזול לאחזקה.

 

לא כל כך רוצה צרפתי בגלל הסטיגמות על תחזוקה. 

תודה

עריכה אחרונה על ידי ykg
פורסם

CX30 רכב מצויין, אבל מצריך תקציב בסדר גודל אחר.

קיה עם גיר רובוטי פחות אמין.

לא הייתי פוסל את ASX , הוא די עונה על הדרישות.

אבל גם כאן התקציב שהגדרת לא מספיק.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 47 דקות, ykg כתב:

תודה על התגובה.

אני לא כל כך רוצה ללכת לכיוון של CX5 בגלל הגודל וחניות ונהיגה במקומות צפופים.

אני מדבר על ASX אתה דבר על CX5 שני דברים שונים.

רוצה קטן בחניה קח סטוניק... רוצה גם מקום לשני כיסאות, זה לא יהיה נוח בלשון המעטה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
Just now, סולל הדרך כתב:

אני מדבר על ASX אתה דבר על CX5 שני דברים שונים.

רוצה קטן בחניה קח סטוניק... רוצה גם מקום לשני כיסאות, זה לא יהיה נוח בלשון המעטה.

תודה על התגובה, פעם נוספת.

אני הבנתי שאתה מדבר על ASX שהוא קטן יותר מCX5.

הסברתי שאני רוצה איזון בין סלון שיתאים ל2 כיסאות (בצורה סבירה, אני לא עושה נסיעות מעל שעה וחצי עם ילדים) לבין מימדים נוחים לחניה במיוחד במטרפולין של תל אביב.

 

לכן CX30 נראה לי פשרה הגיונית. ASX נראה בערך אותם ממדים רק קצת תן מטען קצת יותר קטן. איך הוא מבחינת אמינות ואחזקה ? מה החסרונות בעצם של ASX?

 

אשמח לשמוע עוד אופציות. 

פורסם

ה cx יותר קטן ואיכותי בכל פרמטר

ה asx הוא סוס עבודה אמין וזול לתחזוקה

הוא לא מהנה בשיט, אין בו חווית נהיגה

יקח אותך מנקודה לנקודה באמינות

לא הייתי קונה אותו אם רוב הנסיעות בעיר כי מנוע 2 ליטר בעיר שותה... מחוץ לעיר הוא סבבה

החלפת שמן גיר יקרה פעם בארבע שנים.

בתקציב שלך יכנס 2018, שסובלים מבעיה במצלמת הבטיחות. עלות ההחלפה 3500 ש"ח וכנראה ההחלפה פותרת את הבעיה לתמיד (פריט משודרג) שים לב שהחליפו את המצלמה ואם לא... קח בחשבון הוצאה עתידית שכזו.

מלבד זה ביטוח זול, טיפולים סבירים במורשה.

מלבד המצלמה אמינות כמעט מושלמת. כמעט ולא שומעים על תקלות ברכבים האלו.

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 47 דקות, סולל הדרך כתב:

ה cx יותר קטן ואיכותי בכל פרמטר

ה asx הוא סוס עבודה אמין וזול לתחזוקה

הוא לא מהנה בשיט, אין בו חווית נהיגה

יקח אותך מנקודה לנקודה באמינות

לא הייתי קונה אותו אם רוב הנסיעות בעיר כי מנוע 2 ליטר בעיר שותה... מחוץ לעיר הוא סבבה

החלפת שמן גיר יקרה פעם בארבע שנים.

בתקציב שלך יכנס 2018, שסובלים מבעיה במצלמת הבטיחות. עלות ההחלפה 3500 ש"ח וכנראה ההחלפה פותרת את הבעיה לתמיד (פריט משודרג) שים לב שהחליפו את המצלמה ואם לא... קח בחשבון הוצאה עתידית שכזו.

מלבד זה ביטוח זול, טיפולים סבירים במורשה.

מלבד המצלמה אמינות כמעט מושלמת. כמעט ולא שומעים על תקלות ברכבים האלו.

 

 

תודה על התשובה.

איך סוזוקי קרוס אובר?

Scross

ביחס לדרישות שלי?

 

המון תודה על ההתייחסות

פורסם

גם נחשב לאמין
בשנתונים הישנים היתה בעיה בגירים, אני לא יודע להגיד לך באיזה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

קרוסאובר מומלץ החל מ 2017, עם מנוע 1.4 טורבו בנזין וגיר אוטומטי.  אני חושב שהרכב הזה גם מעל התקציב. הוא ללא מערכות בטיחות אקטיביות.

 

הגירים הרציפים הפחות אמינים היו בשילוב מנוע  1.6.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...