Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת - Tesla Model 3 Highland


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בעלים בעתיד הקרוב של הדגם הנ"ל (LR),

ולמרות שחקרתי המון ועשיתי גם שתי נסיעות מבחן,

 

נתפסתי על איזה סרטון זוועות בארה"ב גם על השירות וגם על כמות התקלות במעמד המסירה ותקלות שהיו גם לאחר מכן, ואני לא אשקר שזה נורא הפחיד אותי.

 

רציתי לשמוע את חוות דעתם של המנוסים, איך הייתה חווית קבלת הרכב (דגש על הדגם החדש), והאם נתקלתם בתקלות שכדאי שאדע עליהם? (אחרי שראיתי המון ביקורות טובות, רוצה לשמוע גם קצת על הרע)

פורסם

לקחתי עם חבר. הכל היה חלק חוץ מאיזה קטע הזוי עם הביטוח שלי הופעל.

הם בסדר והכל טוב.

קנית רכב טו  שתיהנה ממנו בכל המובנים.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 2 דקות, tinoki כתב:

לקחתי עם חבר. הכל היה חלק חוץ מאיזה קטע הזוי עם הביטוח שלי הופעל.

הם בסדר והכל טוב.

קנית רכב טו  שתיהנה ממנו בכל המובנים.

 

זה לא בעיה מבחינתי :), יותר חשש מכל הנושא של איכות בניה ותקלות .

תודה על התגובה!

פורסם

לקחתי את הרכב מנמל אשדוד לפני שנה וחצי, נותנים לך כמה זמן שאתה רוצה לעבור על הרכב. במקרה שלי לא מצאתי כלום למרות כל הסרטונים שגם אני ראיתי.

יש איזה דף ציקליסט שמשהוא עשה בזמנו, תדפיס ותעבור אליו עם הרכב.

טסלה 3 2022

פורסם
לפני שעתיים, motizkn כתב:

לקחתי את הרכב מנמל אשדוד לפני שנה וחצי, נותנים לך כמה זמן שאתה רוצה לעבור על הרכב. במקרה שלי לא מצאתי כלום למרות כל הסרטונים שגם אני ראיתי.

יש איזה דף ציקליסט שמשהוא עשה בזמנו, תדפיס ותעבור אליו עם הרכב.

כן יש הרבה יוטיוברים שעשודפים כאלה מאוד מפורטים, כבר יש לי אחד מוכן.

 

בכל מקרה אני שמח לשמוע שפה בארץ לא חוו משהו יוצא דופן, שמעתי שהמפעל שלהם בסין באמת ברמה הרבה יותר גבוהה מזה שבארהב ושם כולם סובלים 

פורסם

כמעט 13 אלף ק"מ על הרכב שלי (אני מהמשלוח הראשון), לא נזקקתי לשירות בנתיים, רק יצרתי איתם קשר כדי לקנות משהו והיה בסדר גמור.

קבלת הרכב אצלי הייתה ממש בתחילת המלחמה ולכן המסירה הייתה יותר מהירה מהרגיל בעקבות הנחיות פיקוד העורף, אבל לא הרגשתי בעיה עם זה ולמדתי את רוב הדברים לבד.

 

שני מינוסים ברכב - אין אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (מצד שני מערכת הניווט המקורית לרוב עובדת טוב ויותר מדויקת מוויז, לפחות עבורי) והוישרים האוטומטיים לא עובדים הכי טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 18 שעות, dorsht כתב:

כמעט 13 אלף ק"מ על הרכב שלי (אני מהמשלוח הראשון), לא נזקקתי לשירות בנתיים, רק יצרתי איתם קשר כדי לקנות משהו והיה בסדר גמור.

קבלת הרכב אצלי הייתה ממש בתחילת המלחמה ולכן המסירה הייתה יותר מהירה מהרגיל בעקבות הנחיות פיקוד העורף, אבל לא הרגשתי בעיה עם זה ולמדתי את רוב הדברים לבד.

 

שני מינוסים ברכב - אין אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (מצד שני מערכת הניווט המקורית לרוב עובדת טוב ויותר מדויקת מוויז, לפחות עבורי) והוישרים האוטומטיים לא עובדים הכי טוב.

 

מבחינת מערכת, אני מכיר את החסרונות.

טוב לדעת שהרכב נוסע טוב ולא היו בעיות איכות בניה במעמד המסירה או מיד לאחר מכן

פורסם
בתאריך 1.6.2024 בשעה 15:33, dorsht כתב:

כמעט 13 אלף ק"מ על הרכב שלי (אני מהמשלוח הראשון), לא נזקקתי לשירות בנתיים, רק יצרתי איתם קשר כדי לקנות משהו והיה בסדר גמור.

קבלת הרכב אצלי הייתה ממש בתחילת המלחמה ולכן המסירה הייתה יותר מהירה מהרגיל בעקבות הנחיות פיקוד העורף, אבל לא הרגשתי בעיה עם זה ולמדתי את רוב הדברים לבד.

 

שני מינוסים ברכב - אין אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (מצד שני מערכת הניווט המקורית לרוב עובדת טוב ויותר מדויקת מוויז, לפחות עבורי) והוישרים האוטומטיים לא עובדים הכי טוב.

מניסיון שלך תוך כמה זמן הם קוראים לך לתיאום איסוף הרכב מרגע קבלת מספר רישוי? במקרה ראיתי היום באפליקציה שקיבלתי

פורסם

גם אני עם רכב יותר משנה, ראיתי את כל סרטוני הזוועה ואז ברגע האמת מרוב התרגשות כמעט ולא בדקתי כלום למעט כתמים על הצבע שהסתברו כלכלוך {החבר'ה במסירה היו מאוד שירותיים וניקו את זה בדקה} לא היה שום דבר.

עד היום טפו טפו אין תקלות ויש מענה מהיר באפליקציה של השירות (פניתי לשירות והסתבר שזה משהו בהגדרות שאני שכחתי).

 

קנית אחלה רכב. תהנה.

זה שאתה רואה סרטונים זה בגלל שהרכב הזה פשוט הרבה יותר "מתוקשר" מאחרים אז כל אחד מעלה עליו משהו.

 

פורסם

אין חלפים זמינים, זו הבעיה העיקרית כיום של טסלה. לצד בעיות ייצור שעדיין קיימות אבל זה באחוזים קטנים כבר כיום. 

×
×
  • תוכן חדש...