Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2012 MIS FIRE


פוסטים מומלצים

שלום לכולם יש לי פורד פוקוס 2012 מונע על גז.

לאחרונה התחילה תקלה, קצת אחרי תחילת הנסיעה המנוע מאבד קצת כוח, ואחר כך נדלקת נורה צהובה ולפעמים היא מהבהבת, זה קורה רק בנסיעה קצת מאומצת כשעוזבים את הגז זה נכבה.

 בבדיקת מחשב עולה תקלה P0304- מיס פייר צילינדר 4.

החליפו לאוטו פלגים קויל וחוטי הצתה וזה לא פתר את הבעיה.

החלפת מזרק מפירוק בצילינדר 4 גם לא פתרה את הבעיה.

מחרתיים אני יעשה בדיקת קומפרסיה לוודא סופית, אבל בינתיים יש עוד סיבה אפשרית שפספסתי?

כמו"כ יש למישהו מושג איפה משיגים גומיות למזרקים באיזור בית שמש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לאוטו הזה שסתומים הידרוולים?

 

אם לא, אז אולי כיוון שסתומים וכול לעזור, בעבודה על גז יש שחיקה מואצת של תושבות השסתומים שלא מקבלות סיכוך מבנזין, עד שבסוף אין אטימה מושלמת. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי במוסך המוסכניק עשה בדיקת קומפרסיה לצילינדר 4 ויצא לחץ של 100, הוא טען שזה בסדר.

כמו"כ הוחלף צינור נשם שמן שהיה סדוק וסתום והבעיה עדיין לא נפתרה.

המוזר היה שהצינור נשם החדש לא התלבש בלחץ בחיבור למנוע סתם ישב רופף והמוסכניק טען שכנראה מישהו החליף שם שסתום(ששכחתי את שמו אולי PCV) לא מתאים, יכול להיות?

והשאלה אם זה יכול לגרום לבעיות של מיספייר.

רעיון למישהו?

 

כמו"כ כשאני מדליק את הרכב עולה הודעה BRAKE LAMP BULD FAULT מה זה אומר?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, מאזדה 3 כתב:

ויצא לחץ של 100

100PSi לדעתי זה נמוך ואמור להיות 150 פלוס.

חבל שלא בדק גם צילינדרים אחרים להשוואה. 

 

אפשר לנסות בדיקת לחץ הפוך לצילינדר הזה. להעמיד את הבוכנה בנמ"ע ולהזרים לחץ אוויר דרך הפתח של הפלג. לראות אם הלחץ דולף לאגזוז או לכיוון המצערת.

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התופעה החמירה והמנוע התחיל לאבד מים בכמויות, יצאו מים מהאגזוז, והיה ריח של דלק במיכל עיבוי.

במוסך הוא אמר שזה כנראה ראש מנוע אבל את הבדיקות הסופיות לא היה לו זמן לעשות, מכיוון שלא שווה לי כבר להשקיע באוטו, המוסכניק אמר שיש תוסף שעוצר נזילות בבלוק (הוא לא המליץ) ,כבר לא היה מה להפסיד אז שמתי את התוסף.

אחרי נסיעה של שעה המנוע עובד הרבה יותר טוב, לפני זה הוא חתך מלא ועכשיו כמעט ולא וגם לפני זה הנורה כמעט כל הזמן הבהבה ועכשיו רק במאמץ רציני וארוך.

עכשיו השאלה אם יש ענין לשים עוד פעם את התוסף כדי להעלים את הבעיה לגמרי (לפחות זמנית).

והאם צריך להחליף את המים ברדיאטור כדי שהתוסף לא יגרום נזק למנוע.

והאם יש בעיות שהתוסף הזה גורם.

תודה רבה!

כמו כן במוסך בשלב מסויים רצה לשמן את השסתומים, יש דבר כזה באמת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אני זקוק לעזרת המומחים.

מכיוון שהתחילה גם נזילת מים קטנה והקומפרסיה הייתה נמוכה המוסכניק החליט להוריד ראש מנוע ולשפץ.

אחרי השיפוץ הקומפרסיה חזרה לאיזור ה150 וכל הצילינדרים בערך אותו דבר.

אבל הבעיה עדיין קיימת. כדי לוודא שזה לא מהמערכת גז הלכתי למוסך של גז והוא ניתק לחלוטין את המערכת מהאוטו והבעיה עדיין קיימת.

כמו כן שמתי לב שכשאני מפמפם על הברקס כמה פעמים הטורים עולים והמנוע עובד יותר עגול, זה אומר משהו?

חשבתי אולי זה בעיית וואקום, המוסכניק טוען שלא מצא בריחה אבל אולי זה משהו שקשה לאתר, זה יכול לגרום לבעיה?

כרגע המוסכניק טוען שכנראה צריך להחליף מנוע קומפלט אבל אולי זה לא יפתור את הבעיה.

אשמח לעצות והכוונות, ואם מישהו מכיר מוסכניק מומלץ באיזור ירושלים שיוכל לשבת ולבדוק בדיוק מאיפה התקלה, ולא ינסה סתם להחליף חלקים אני ישמח מאד, לא אכפת לי לשים כמה כסף שצריך העיקר שהבעיה תיפתר!

ועוד משהו מעניין שמתי לב שמפלס הנוזל קירור במיכל עיבוי לפעמים עולה ולפעמים יורד בלי קשר למנוע דלוק או מכובה מה זה אומר?

תודה רבה לכל מי שיכול לעזור!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד שמישהו יעזור, אני יוסיף דברים ששמתי לב אליהם.

כשנוסעים נסיעה ארוכה יש לחץ מאד חזק בצינורות של המים והמפלס יורד משמעותית, מה זה אומר?

וכמובן אשמח להמלצה למוסך שיוכל לאבחן את התקלה, תודה רבה!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 25.5.2024 בשעה 20:37, מאזדה 3 כתב:

עד שמישהו יעזור, אני יוסיף דברים ששמתי לב אליהם.

כשנוסעים נסיעה ארוכה יש לחץ מאד חזק בצינורות של המים והמפלס יורד משמעותית, מה זה אומר?

וכמובן אשמח להמלצה למוסך שיוכל לאבחן את התקלה, תודה רבה!

 

אני חושב שזה תקין. 

לגבי מוסך - לא מכיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה הסתדר אחרי ניקוז אוויר ומילוי נוזל קירור.

מה שכן שמתי לב שאם אני מפמפם את הברקס כשהמנוע כבוי ורק אז מדליק אין כמעט מיס פייר- בלי זה הנורה הייתה מהבהבת בכל מאמץ קטן, ועכשיו בעליות קשות הנורה לא מהבהבת, מה שמחזק את החשד שזו בעיית ואקום, בכמה מוסכים שהייתי בדקו את האוטו וטענו שאין בעיית ואקום, אבל לא עשו בדיקה רצינית, אני עדיין מחכה להמלצה על מוסכניק טוב שיבדוק ולא סתם יגמור לי את הכסף.

ושאלה למומחים, שמתי לב שכשהמזגן דלוק ואני לוחץ על הברקס המדחס מתנתק לשניה וחוזר לפעולה, (לא בדקתי אם זה קורה תמיד) זה דבר תקין? או שזה מצביע על תקלה?

תודה רבה לכל העוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...