Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

הרחבתי את האחריות של הסוללה היברדית בטיוטה קורולה כי אני מגיע ל 100 אלף ק"ם.

בחשבונית אני רואה כמה איסורים שלא הצלחתי להבין אחד מהם: "חל איסור לשלב את הגיר להילוך סרק (N)"

מישהו בירר מה הכוונה?

נסעיה ב N או מספיק שסתם לשלב N בטעות והלכה האחירות? יש להם איך לאכוף את זה בכלל?

גם למה למנוע עזרה בכבלים!!

תודה רבה

 

image.thumb.png.71a54bf8da568305d205674714a82439.png

פורסם

אין קשר בין האיסורים האלה לבין הרחבת האחריות על הסוללה ההיברידית.

ככל הנראה קראת שוב (או בפעם הראשונה?)  את ספר האחריות של הרכב לכבוד הרחבת האחריות על הסוללה.

אלו עצות רגילות, שטובות לכל רכב.

 

ההערה על הילוך סרק די טיפשית לדעתי.

מצב N לא ממש חיוני, ייתכן שיש לו שימוש פעם אחת בשנה במבחן השנתי (הטסט). ואולי גם בגרירת הרכב, כאשר גלגליו המניעים באים במגע עם הדרך.

מצב לא רצוי בכל מקרה.

 

עזרה בכבלים?

סכנה לאלקטרוניקה של הרכב.

גם אם מדובר בסיכוי של אחד למאה , זה יכול להגמר באלפי שקלים וימים של רכב לא זמין.

נגמר עידן הכבלים. רוצה לעזור (לעצמך ולאחרים) קנה בוסטר.

 

אני מניח שהציטוט שלך מספר הרכב חלקי, לכן צריך לקרוא את זה בהקשר המלא של הטקסט המדובר.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 10 דקות, IsraCar כתב:

ייתכן שיש לו שימוש פעם אחת בשנה במבחן השנתי (הטסט).

משתמשים בו גם במסלולי שטיפת מכוניות.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

אסור להתניע רכב אחר שהוא לא היברידי כי התיקון יכול להיות מאוד יקר..

זה סרטון שמסביר מה אסור לעשות בטויוטה היברידית:

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 9 שעות, IsraCar כתב:

אין קשר בין האיסורים האלה לבין הרחבת האחריות על הסוללה ההיברידית.

ככל הנראה קראת שוב (או בפעם הראשונה?)  את ספר האחריות של הרכב לכבוד הרחבת האחריות על הסוללה.

אלו עצות רגילות, שטובות לכל רכב.

 

ההערה על הילוך סרק די טיפשית לדעתי.

מצב N לא ממש חיוני, ייתכן שיש לו שימוש פעם אחת בשנה במבחן השנתי (הטסט). ואולי גם בגרירת הרכב, כאשר גלגליו המניעים באים במגע עם הדרך.

מצב לא רצוי בכל מקרה.

 

עזרה בכבלים?

סכנה לאלקטרוניקה של הרכב.

גם אם מדובר בסיכוי של אחד למאה , זה יכול להגמר באלפי שקלים וימים של רכב לא זמין.

נגמר עידן הכבלים. רוצה לעזור (לעצמך ולאחרים) קנה בוסטר.

 

אני מניח שהציטוט שלך מספר הרכב חלקי, לכן צריך לקרוא את זה בהקשר המלא של הטקסט המדובר.

הציטוט שלי הוא לא מספר הרכב זה מהחשבונית של הרחבת האחריות
image.thumb.png.d97942ad8c111ae52c6b39a8214e54c7.png

פורסם
לפני שעה, whiterider כתב:

הציטוט שלי הוא לא מספר הרכב זה מהחשבונית של הרחבת האחריות
image.thumb.png.d97942ad8c111ae52c6b39a8214e54c7.png

 

גם הילוך סרק וגם נסיעה ללא דלק מבטלים את האחריות על הסוללה,

 

במצב N המצבר ההיברידי לא נטען התהליך התקין כמו במצב P וD לא קורה ולכן הם לא לוקחים אחריות על סוללה היברידית שנהרסה בגלל זה- יודעים את זה בבדיקת מחשב,

 

כנ"ל נסיעה ללא דלק הורסת במיידי את הסוללה ההיברידית, חשוב להקפיד על דלק לא במינימום בשום אופן,

 

אני לא מחכה שיירד מעבר לרבע מיכל.

 

 

פורסם

השאלה אם מספיק להכניס למצב N בטעות או למעט זמן כמו בטסט\שטיפה\גרר בשביל לבטל את האחריות או צריך לסוע הרבה זמן ב N או משהו חריג בשביל שיבטלו את האחריות מזה?

הכיתוב שלהם כל כך רחב שהם יכולים תמיד להתנער מאחריות ולהגיד שלבתם N נגמר הסיפור

פורסם

זה ממש טיפשי לרשום דבר כזה. הרי חלק מהתשלובת היא הילוך n אז מה ההגדרה. האם לא לשלב את ההילוך אותו לx זמן או סתם ככה ? כי הרי כמו שנאמר פה הם יכולים להתנער מאחריות למרות שחובת ההוכחה עליהם. 

בגדול תעשה שיחה עם המוסך על זה ותעדען כדי שנחכים.

פורסם

ברור שאין בעיה להעביר לשניה אחת וכדו 

וכן בשטיפה 

וכמו שכבר כתבו פה 

תאם זה על n  אין לסוללה איך להטען וזה דופק אותה 

לא נראה לי שבשימוש סביר אמורה להיות עם זה בעיה 

אני גם משתמש בהייבריד ולא נתקלתי בתקלות עם זה 

אבל תעדכן בבקשה

בתאריך 8.4.2024 בשעה 00:53, Coro כתב:

אסור להתניע רכב אחר שהוא לא היברידי כי התיקון יכול להיות מאוד יקר..

זה סרטון שמסביר מה אסור לעשות בטויוטה היברידית:

 

כדי שאלמד בבקשה 

יש לי רכב היברידי אסור לי למשוך ממנו כבלים לרכב אחר ??? 

זה לא אומר כלום אבל אף עם לא שמעתי על זה 

כמעט עשיתי את זה אתמול 🤯

פורסם

היי שלום 

בהקשר לנושא 

שהעלת על האיסורים

1 אסור לשלב לניוטרל מיכוון שתופסק העברת האנרגיה מהמנוע לסוללה ההיברידית ויכולה ליצור בעיה של תקלה p3000 

חל איסור לנסוע ללא דלק 

מכיוון שיכול לגרום נזק לסוללה ההיברידית

בגלל שאתה נוסע רק על היברידי ולא על משולב בנזין והיברידי 

חל איסור להניע רכבים 

אתה יכול לגרום נזק למערכת האינוורטר ולמערכת ניהול המנוע 

מחשב ניהול מנוע ליתר דיוק 

מקווה שהסברתי כמו שצריך בתור איש דיאגנוסטיקה שעובד בחברת טויוטה 

 

Just now, Cal car כתב:

היי שלום 

בהקשר לנושא 

שהעלת על האיסורים

1 אסור לשלב לניוטרל מיכוון שתופסק העברת האנרגיה מהמנוע לסוללה ההיברידית ויכולה ליצור בעיה של תקלה p3000 

חל איסור לנסוע ללא דלק 

מכיוון שיכול לגרום נזק לסוללה ההיברידית 

בגלל שאתה נוסע רק על היברידי וחא על משולה בנזין והיברידי והסוללה תתרוקן לחלוטין והמחיר של הטעינה יקר מאוד

 

חל איסור להניע רכבים 

אתה יכול לגרום נזק למערכת האינוורטר ולמערכת ניהול המנוע 

מחשב ניהול מנוע ליתר דיוק 

מקווה שהסברתי כמו שצריך בתור איש דיאגנוסטיקה שעובד בחברת טויוטה 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, Cal car כתב:

היי שלום 

בהקשר לנושא 

שהעלת על האיסורים

1 אסור לשלב לניוטרל מיכוון שתופסק העברת האנרגיה מהמנוע לסוללה ההיברידית ויכולה ליצור בעיה של תקלה p3000 

חל איסור לנסוע ללא דלק 

מכיוון שיכול לגרום נזק לסוללה ההיברידית

בגלל שאתה נוסע רק על היברידי ולא על משולב בנזין והיברידי 

חל איסור להניע רכבים 

אתה יכול לגרום נזק למערכת האינוורטר ולמערכת ניהול המנוע 

מחשב ניהול מנוע ליתר דיוק 

מקווה שהסברתי כמו שצריך בתור איש דיאגנוסטיקה שעובד בחברת טויוטה 

 

 

תודה רבה, השאלה היא האם כל שילוב של הילוך N כמו הטסט או שטיפה מבטל את האחריות או רק השארת הרכב בהילוף N לאורך זמן עד שהתקלה שהזכרתה מופיעה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון: שאלתי את המוסך הם טענו שאסור להכניס ל N ולא ממש צריך, שבגרירה המנוע מכובה אז בסדר. הם אומרים שיש תקלה שמופיעה במחשב אם מעבירים ל N אז העברה בטעות 'אמורה להיות בסדר' לדעתה של מי שדברתי איתה

P3000 נראת שגיאה כללית שהוזקרה לפני נראית כתקלה קללית של הסוללה ולא בהכרח קשורה להעברה לניוטרל.

אפור מדי

 

פורסם

בכל רכבי טויוטה ההיברידיים יש אזהרה בספר הרכב שאין להשאיר את הרכב ב N לזמן ארוך.

נדמה לי חמש דקות או עשר דקות. זו אומר ששטיפה זה בסדר, אבל לעמוד עם מנוע ב N ולדבר עם חבר זה לא. 

ברגע שעושים את זה, מאבדים אחריות על הסוללה. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...